quote:Op maandag 16 februari 2015 11:24 schreef banapples het volgende:
Heeft TS nog sex gehad met een homo?
Ja, dat zei ZarB eerder in dit topic al. TS had wat met de vriend die zij nu heeft.quote:Op maandag 16 februari 2015 11:24 schreef banapples het volgende:
Heeft TS nog sex gehad met een homo?
Inderdaad. Sowieso weer zo'n incrowd topic. Houd dat lekker in die groepsappquote:Op maandag 16 februari 2015 13:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, dat zei ZarB eerder in dit topic al. TS had wat met de vriend die zij nu heeft.
Smerig aids driehoekje
Bitch.quote:Op maandag 16 februari 2015 20:16 schreef Aberella het volgende:
Oke we gingen dus 2 dagen weg maar ik had er van tevoren al weinig zin meer in dus onderweg deed ik soms een beetje kortaf en toen waren we verkeerd gereden (waren al 1,5 uur onderweg) dus toen werd ik helemaal chagrijnig en eenmaal in het hotel trok ik meteen de bedden uit elkaar (had om 2 single beds gevraagd maar dat bleek ook te moeilijk). Toen uit eten en naar de film geweest en toen ik melde dat ik nog even naar de stad ging, oud huisgenootje van me woonde daar toevallig, was meneer weer aangebrand. De volgende morgen was ik kk brak en hebben we bij het ontbijt en de rit naar huis hooguit 10 woorden gewisseld dus ik denk niet dat er nog een volgende date in zit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |