En ach, wat risico nemen kan ook geen kwaad. Mits goed uitgevoerd leidt het vaak tot meer rendement.quote:Op maandag 9 februari 2015 14:26 schreef sleutelpunt het volgende:
[..]
True.
Niet al mijn spaargeld staat in Australia hoor.
Gaat omlaag naar 1,8 en 2 jaar van 2,1 naar 2%. Volgens mij loont het de moeite om eerst met de actie van ING mee te doen.quote:Op maandag 16 februari 2015 22:50 schreef soepkoe het volgende:
Mail ook gehad van lpb vandaag. Had afgelopen vrijdag net rekening geopend. Met een beetje geluk kan ik nog net morgen of anders uiterlijk woensdag geld bij leaseplanbank krijgen, dan maar voor 1 jaar vastzetten tegen 1,90%.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: zie dat kopieëren van de tabel onleesbaar wordt. Komt er op neer dat vrije spaarrekening van 1,60% naar 1,50% gaat, deposito's dalen ook allemaal 0,05-0,1%.
(zie http://prntscr.com/66ao9l)
Zo zit ik ook in elkaar, de aangifte voor m'n bv staat inmiddels klaar om te verzenden maar ik slaap er nog een paar nachtjes over om er zker van te zijn geen dingen over het hoofd te zien. Jammer dat we dit jaar nog geen aangifte programma IB2014 kunnen downloaden, ook die vulde ik direct na ontvangst van alle overzichten vast in om dan te puzzelen wat wijsheid is. Maar helaas valt er steeds minder te puzzelen ;-) Maar goed, ons nu eerst maar eens focussen op de ING spaaractie hoewel die ook steeds minder aantrekkelijk wordt.quote:Op maandag 9 februari 2015 19:58 schreef N00dles het volgende:
[..]
Nee, klopt, maar ik hou ervan om dingen snel te regelen, mijn boekhouder gaf me een overzicht van bij elkaar te verzamelen documenten en ik heb dat gewoon liever vast achter de rug.
Ik had nog wat geld op een chipknip van een bankpas die in 2001 verlopen was, is vorige maand weer automatisch bijgeboektquote:Op woensdag 18 februari 2015 07:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
Wel leuk als je in het verleden wat met spaarrekening en rentes geschoven hebt. Kreeg vorige week ineens post dat ik nog een rekening ergens had open staan waar ik niks meer van wist, met een klein bedrag erop. 'Gratis' geld.
Wat denk je van aankoop van leaseauto's.quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:25 schreef Loekie1 het volgende:
Waar stopt Leaseplan zijn geld voornamelijk in?
https://www.leaseplanbank(...)ij-uw-spaargeld.aspxquote:Op woensdag 18 februari 2015 09:25 schreef Loekie1 het volgende:
Waar stopt Leaseplan zijn geld voornamelijk in?
U gaat door voor de magnetron!quote:Op woensdag 18 februari 2015 09:45 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Wat denk je van aankoop van leaseauto's.
Incorrect.quote:Op woensdag 18 februari 2015 10:03 schreef Loekie1 het volgende:
Nou ja, het is beter dan bioindustrie.
Bevat dit programma speciale mogelijkheden hiervoor omdat je het zo nadrukkelijk noemt?quote:Op woensdag 18 februari 2015 08:43 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Die tijd heb ik gehad... Spreadsheet (LibreOffice Calc) zorgt voor overzicht.
Huh, hier is het wachten op 25 februari om te storten...quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Bijna laatste gedeelte geld vergeten over te maken voor de ING actie.
Na vandaag staat alles er, weer paar honderd euro snel binnen![]()
Dan hoop ik dat binnenkort mijn nieuwe woning doorgaat zodat het geld daar in kan zodat ik geen ander rendement verhaal moet gaan zoeken.
ja kan de hele maand nog geloof ik.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:26 schreef AnneX het volgende:
[..]
Huh, hier is het wachten op 25 februari om te storten...
Dan heb je er toch veel geld neergezetquote:Op woensdag 18 februari 2015 11:21 schreef Sharpdressedman het volgende:
Bijna laatste gedeelte geld vergeten over te maken voor de ING actie.
Na vandaag staat alles er, weer paar honderd euro snel binnen![]()
Dan hoop ik dat binnenkort mijn nieuwe woning doorgaat zodat het geld daar in kan zodat ik geen ander rendement verhaal moet gaan zoeken.
Nee klopt, daar baal ik ook wel een beetje van.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:32 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan heb je er toch veel geld neergezet
Al zit je qua timing niet helemaal goed dus het optimale rendement haal je sowieso niet. En dat het er nog een maand moet staat helpt ook niet mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |