En wat wil je dan doen? Als je dan gaat kijken, dan weten ze dat het jouw fiets is en ben je niet alleen je fiets kwijt maar mag je ook nog de kosten voor verwijdering betalen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 11:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Wat een vriendelijk bericht!
Gelukkig zal ik het direct horen als ze een poging doen het slot te forceren of open slijpen. Direct erboven is een gat van 20x20m op 2.30m hoog en in mn kelderbox staat een babyfoon.
Maar ik denk dat het makkelijker is om even aan te bellen, het huisnummer staat op de kelderbox. Waarom zouden ze moeilijker doen dan noodzakelijk?
Ik denk dat jij de grootste mongool bent. Zodra er een stikker opzit, gaat die eraf.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:57 schreef Igen het volgende:
[..]
Want de inboedelverzekering gaat zeker wel betalen als je fiets wordt verwijderd omdat je hem ergens neerzet waarvan je zelf hebt ondertekend dat het niet mag.
Wat denk je nou zelf, mongool.
Ik zal ze een bakje koffie aanbieden en aanbieden het slot open te maken en de fiets binnen stallen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:59 schreef Igen het volgende:
[..]
En wat wil je dan doen? Als je dan gaat kijken, dan weten ze dat het jouw fiets is en ben je niet alleen je fiets kwijt maar mag je ook nog de kosten voor verwijdering betalen.
Alhoewel, dat verdien je dan eigenlijk ook wel.
Gezien de babyfoon in z'n kelderbox hou ik het op:quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben alleen nog benieuwd van welke gebande oetlul je de incarnatie bent.
Een oetlul die Yvonne heeft uitgemaakt voor hypocriet kkwijf.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ben alleen nog benieuwd van welke gebande oetlul je de incarnatie bent.
Ja, van dat soort eerlijkheid knapt de wereld op.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:05 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Een oetlul die Yvonne heeft uitgemaakt voor hypocriet kkwijf.
Ik ben wel eerlijk wat dat betreft
Zo oud ben ik helemaal niet! En zo smerig ook nietquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:03 schreef DonJames het volgende:
[..]
Gezien de babyfoon in z'n kelderbox hou ik het op:
[ afbeelding ]
of misschien:
[ afbeelding ]
Nee, maar van zwaar hyporiet gedrag wel. Vooral als je een mod/admin ben scoor je daarmee bij mijjquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:06 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, van dat soort eerlijkheid knapt de wereld op.
Als dit topic illustrerend is voor hoe jij in de wereld staat, hoef je je echt niet op de borst te kloppen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:09 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Nee, maar van zwaar hyporiet gedrag wel. Vooral als je een mod/admin ben scoor je daarmee bij mijj
Ik ben gewoon eerlijk. Liever dat, dan keihard gelieg en schijnheilig gedrag.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als dit topic illustrerend is voor hoe jij in de wereld staat, hoef je je echt niet op de borst te kloppen.
Als je je niet aan de regels houdt dan moet je ook niet klagen als je een boete krijgt, en niet als een overspannen wijf de hele dag gaan lopen janken.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:13 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk. Liever dat, dan keihard gelieg en schijnheilig gedrag.
Weet je waar ik deze hele casus mee vergelijk? Met door een rood stoplicht fietsen midden in de nacht terwijl er geen hond op de weg is. En met een agent die in de bosjes verstopt ligt die je pardoes een boete oplegt omdat je zo ontzettend gevaarlijk bezig was. Niemand die erover klaagt, maar toch ingrijpen.
Slechte analogie.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:13 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk. Liever dat, dan keihard gelieg en schijnheilig gedrag.
Weet je waar ik deze hele casus mee vergelijk? Met door een rood stoplicht fietsen midden in de nacht terwijl er geen hond op de weg is. En met een agent die in de bosjes verstopt ligt die je pardoes een boete oplegt omdat je zo ontzettend gevaarlijk bezig was. Niemand die erover klaagt, maar toch ingrijpen.
Nee, daar ging wel wat aan vooraf, maar dat was wel de reden voor een heel lange ban.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Slechte analogie.
En je kunt je ook beklagen over een admin zonder je te verlagen tot die termen. Maar ja, jouw menstype vindt dat dat 'moet kunnen'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
Die boete zal ik dan ook gewoon betalen. Niet van harte, maar ik heb ome agent wel de dag van zn leven gegeven en gelukkig gemaakt door m de mogelijkheid te geven die boete te schrijven. Bedoel, das toch je natte droom om zulke boetes te schrijven?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:21 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je je niet aan de regels houdt dan moet je ook niet klagen als je een boete krijgt, en niet als een overspannen wijf de hele dag gaan lopen janken.
Heb je dat boekje van Herman Pleij gelezen, Liene?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Slechte analogie.
En je kunt je ook beklagen over een admin zonder je te verlagen tot die termen. Maar ja, jouw menstype vindt dat dat 'moet kunnen'.
Nee?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:33 schreef k_man het volgende:
[..]
Heb je dat boekje van Herman Pleij gelezen, Liene?
Ah, ik dacht dat je daarnaar verwees. Dat heet ook 'moet kunnen'. Hij vindt dat onder het Nederlandse wapen geen 'je maintiendrai' zou moeten staan, maar 'moet kunnen'.quote:
En dat meent hij of is het ironie?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:37 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je daarnaar verwees. Dat heet ook 'moet kunnen'. Hij vindt dat onder het Nederlandse wapen geen 'je maintiendrai' zou moeten staan, maar 'moet kunnen'.
Het is enigszins ironisch. Het zou volgens hem meer recht doen aan de Nederlandse volksaard van compromissen, gedogen en polderen. Ik heb het overigens ook niet gelezen, maar een collega was er erg enthousiast over.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dat meent hij of is het ironie?
Volgens mij heb je het boek al mooi samengevat.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:45 schreef k_man het volgende:
[..]
Het is enigszins ironisch. Het zou volgens hem meer recht doen aan de Nederlandse volksaard van compromissen, gedogen en polderen. Ik heb het overigens ook niet gelezen, maar een collega was er erg enthousiast over.
Ik heb geen flauw idee wat mijn buren wel of niet denken, dat hoef ik ook niet te weten. Ik weet wel dat we gewoon een normale verstandhouding hebben, elkaar groeten, koffie drinken etc.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 07:41 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Nu ben ik hartstikke blij voor je. Volgens k-man kun je nu uitspraken doen waaruit blijkt dat je meent te weten wat je buren denken!en gelooft k-man je klakkeloos. Tof, niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |