abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2015 @ 13:45:46 #101
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149386614
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 12:41 schreef Fir3fly het volgende:
Wat kunnen mensen toch zeiken over niets zeg. En meteen een grote bek opzetten over diefstal en wat al niet meer :').
Ik zeik niet. Ik vraag iets. En een grote bek zet ik al helemaal niet op. Misschien zou je daar de defenitie eens van moeten opzoeken.

Als iemand zonder mijn toestemming mijn fiets meeneemt noem ik dat diefstal. Of je het daar mee eens bent, dat zal mij een zorg zijn. Ik ben de eigenaar, niet zij.

Ik vind persoonlijk dat die complexbeheerder zeikt. Niemand klaagt erover, maar wel moeilijk doen.
Als er nou om geklaagd zou worden, zou ik de beste man wel gelijk geven. Nu niet.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  donderdag 5 februari 2015 @ 13:47:57 #102
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149386675
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:01 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En dadelijk doet de volgende het ook en voor je het weet staat de hele gemeenschappelijke ruimte vol met fietsen. Die huisregels zijn juist gemaakt om dit te voorkomen. Als jij dit wel mag doen schep je een precedent dat wil je als verhuurder niet.

Als je zuinig op je fiets bent laat je deze ook niet in openbare ruimtes staan.
Ja, en? Zolang de ruimte ervoor is en niemand daar problemen van maakt in het complex zie ik het probleem niet. Leven en laten leven, dat is een beetje mn motto in deze. Niet moeilijker doen dan noodzakelijk. Zet een ander zn fiets er neer, doe ik ook niet moeilijk. Zolang er niets hinderlijk is, moet je gewoon lekker alles laten zoals het is. Zonder problemen.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_149386973
Weet niet of er al duidelijkheid over is, maar het is vrij standaard om in huurreglementen op te nemen dat gedeelde ruimtes zoals gangen vrijgehouden worden. De brandweer kan dit ook weer eisen van de verhuurder.
pi_149386992
Maar wat staat er nou in je huurcontract? Ik bedoel, je kan het wel allemaal gezeur vinden, maar als dat nou eenmaal is wat jij hebt afgesproken..
pi_149387008
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:45 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik vind persoonlijk dat die complexbeheerder zeikt. Niemand klaagt erover, maar wel moeilijk doen.
Als er nou om geklaagd zou worden, zou ik de beste man wel gelijk geven. Nu niet.
Jij weet helemaal niet of er mensen geklaagd hebben.
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:01:37 #106
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149387091
Als er klachten geweest zouden zijn, zouden ze me persoonlijk wel aanspreken. Vanuit de woningbouw vereniging zou er dan een brief volgen.

Ik ken mn buren wel goed genoeg om te weten dat ze niet hebben geklaagd. Nouja, ik sluit het uit omdat hun kinderen ook vaak genoeg dr fiets in/onder de trap en/of in de hal van de kelderbox hebben staan.
pi_149387248
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:01 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik ken mn buren wel goed genoeg om te weten dat ze niet hebben geklaagd.
Die buren waar je - behalve een korte groet - nooit een woord mee wisselt, bedoel je?
pi_149387315
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 13:58 schreef DonJames het volgende:
Maar wat staat er nou in je huurcontract? Ik bedoel, je kan het wel allemaal gezeur vinden, maar als dat nou eenmaal is wat jij hebt afgesproken..
Pfff, dat kost moeite. Net als je fiets even wegzetten. Veel te veel inspanning. Je kunt veel beter eindeloos op Fok! zeiken dan even een la opentrekken, toch?
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:12:42 #109
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149387433
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:06 schreef k_man het volgende:

[..]

Die buren waar je - behalve een korte groet - nooit een woord mee wisselt, bedoel je?
Dat is jouw -onjuiste- conclusie. Maar ik kom niet bij ze over de vloer, spreek ze ook verder nauwelijks. Ook geen behoefte aan ook trouwens, maar als er wat is, is het geen enkel probleem om even aan te bellen of om hulp te vragen.
pi_149387450
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:12 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Dat is jouw -onjuiste- conclusie. Maar ik kom niet bij ze over de vloer, spreek ze ook verder nauwelijks. Ook geen behoefte aan ook trouwens, maar als er wat is, is het geen enkel probleem om even aan te bellen of om hulp te vragen.
Oh ja, dat klinkt wel of je ze door en door kent. Excuses.
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:13:56 #111
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149387470
quote:
6s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:08 schreef k_man het volgende:

[..]

Pfff, dat kost moeite. Net als je fiets even wegzetten. Veel te veel inspanning. Je kunt veel beter eindeloos op Fok! zeiken dan even een la opentrekken, toch?
Inderdaad. Dat kost moeite, want ik zo niet weten waar ik dat ding heb gelaten. Ik ga niet mn halve kast uitpluizen om mn huurcontract op te zoeken. Inderdaad, teveel moeite.
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:15:15 #112
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149387522
quote:
6s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:13 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik ken ze niet door en door en dat heb ik ook nooit beweerd. Ik weet dat als er wat is, ze me gewoon zullen aanspreken, zoals al vaker gebeurd is.
pi_149387537
Hoe dan ook, als dit inderdaad gaat om een begeleid-wonen-project (wat ik me gezien de reacties van TS zou kunnen voorstellen, no offence), had de WBV het wel iets subtieler aan kunnen pakken.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 14:16:09 ]
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:20:53 #114
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149387702
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:15 schreef k_man het volgende:
Hoe dan ook, als dit inderdaad gaat om een begeleid-wonen-project (wat ik me gezien de reacties van TS zou kunnen voorstellen, no offence), had de WBV het wel iets subtieler aan kunnen pakken.
Ik zei net volgens mij dat zelfs jij mn buurman zou kunnen zijn. Ofwel; jij woont zeer waarshijjnlijk begeleid dus.

Ik snap verder niet wat er mis is met mijn reaties. Zou je dat kunnen verduidelijken? Misschien heb ik er wat aan ;)
pi_149387815
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:15 schreef k_man het volgende:
Lekker pappen en nathouden. :')

Gewoon nog sneller die fiets voor zo'n recalcitrante persoon verwijderen. })
pi_149387835
Het gaat waarschijnlijk niet specifiek om jouw fiets. Maar gewoon over de regel. Die ruimte moet vrij blijven, en daarmee klaar. Als ze die regels niet handhaven heb je binnen de kortste keren een dikke puinhoop.

TS zet zijn fiets daar neer, nog niks aan de hand.

Buurman van TS zet daar wat oude stoelen neer, want TS mag immers zijn fiets daar ook neerzetten.

Buurman 2 heeft een oude hoekbank, en wil hem eigenlijk niet weggooien, dus zet die hem daar ook maar neer. Enz. Enz.

Kan je wel zeggen dat het kinderachtig is. Maar zo gaan die dingen gewoon. Regels zijn regels. Anders wordt het een grote teringbende.
pi_149388144
Ik had dit ook :') .. Laatst is mijn fiets uit de kelder gewoon meegenomen :D. Was wel een oude fiets maar had nog wel die twee banden ergens voor kunnen gebruiken.
pi_149388322
hier komt de brandweer zeiken over veiligheid bij evt. fik.
je wil niet over een fiets struikelen onderweg naar buiten in dikke rookwolken.
  donderdag 5 februari 2015 @ 14:46:02 #119
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149388391
quote:
6s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:42 schreef Salvad0R het volgende:
Daar is de situatie niet naar. In zo'n situatie zou de deur naar de kelderboxruimte trouwens gevaarlijker zijn. Die is voorzien van draadglas en met een draaislot van binnenuit gezien. Een klink lijkt me dan stukken minder gevaarlijk.
pi_149388752
1. Kijk in je huur contract.
2. Zie dat er een stukje instaat die de woningbouw de mogelijkheid geeft om bepaalde zaken in beslag te nemen na een waarschuwing.
3. Realiseer je vervolgens dat je akkoord bent gegaan met die regel.
4. Stop met overal tegenin gaan.

^O^
No amount of money ever bought a second of time.
pi_149389020
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:20 schreef BloedendeVagina het volgende:
Ik snap verder niet wat er mis is met mijn reaties. Zou je dat kunnen verduidelijken? Misschien heb ik er wat aan ;)
Weinig tot geen vermogen tot zelfkritiek. Overal tegenin gaan. Alles op een presenteerblaadje aangereikt willen krijgen. Zelf geen moeite willen doen. Geen empatisch vermogen. Niet in staat je open stellen voor andere meningen, cq inzicht in andermans beweegredenen. Moeite met sociale contacten / maatschappelijke situaties.

Vandaar dat ik dacht aan begeleid wonen.
  donderdag 5 februari 2015 @ 15:08:56 #122
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149389188
quote:
Dat zou de enige reden kunnen zijn. Echter, een brandweer zal te allen tijde rekenig moeten houden met obstakels. En niet door een muur heen blussen ook trouwens.
quote:
Neuh, klopt. Maar in een lange gang moet iedereen toch wel de weg kunnen vinden? En zeker als je de weg heen dezelfde gang van 10m hebt bewandeld en dus weet waar die fiets staat. Dat is namelijk de situatie. Je kan maar een kant op.
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:57 schreef TigerXtrm het volgende:
1. Kijk in je huur contract.
2. Zie dat er een stukje instaat die de woningbouw de mogelijkheid geeft om bepaalde zaken in beslag te nemen na een waarschuwing.
3. Realiseer je vervolgens dat je akkoord bent gegaan met die regel.
4. Stop met overal tegenin gaan.

^O^
Top! Ga ik doen.

En vervolgens zie ik dat stickertje en hebben ze het over een 'als ie niet op die datum verwijderd is, zullen wij het doen'. En kijk ik naar de datum, dan is het de datum waarop het stickertje geplakt is..
quote:
7s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:04 schreef k_man het volgende:

[..]

Weinig tot geen vermogen tot zelfkritiek. Overal tegenin gaan. Alles op een presenteerblaadje aangereikt willen krijgen. Zelf geen moeite willen doen. Geen empatisch vermogen. Niet in staat je open stellen voor andere meningen, cq inzicht in andermans beweegredenen. Moeite met sociale contacten / maatschappelijke situaties.

Vandaar dat ik dacht aan begeleid wonen.
Ik mag hopen dat je geen psycholoog bent, want je zit er behoolijk naast.

[ Bericht 1% gewijzigd door BloedendeVagina op 05-02-2015 15:27:43 ]
pi_149389421
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:08 schreef BloedendeVagina het volgende:

Neuh, klopt. Maar in een lange gang moet iedereen toch wel de weg kunnen vinden? En zeker als je de weg heen dezelfde gang van 10m hebt bewandeld en dus weet waar die fiets staat. Dat is namelijk de situatie. Je kan maar een kant op.

Zeg brandweer expert...hou je er ook rekening mee dat bij brand ze ook met zware logge slangen aan het slepen zijn? en dat daarmee onbedoeld jouw rotzooi om kan vallen en opeens wel gevaarlijk in de weg ligt?

[ Bericht 0% gewijzigd door HaverMoutKoekje op 05-02-2015 15:21:25 ]
pi_149389775
quote:
Het is hoe je je presenteert in dit topic. Ik heb niks anders om op af te gaan. :)

Zelf wil je geen enkele moeite doen om dit op te lossen. Anderen moeten je dat op een presenteerblaadje aanleveren. Maar eigenlijk wil je helemaal niet weten hoe het zit. Je wilt alleen horen dat je gelijk hebt. Dus blijf je eindeloos herhalen dat het belachelijk is.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2015 15:32:58 ]
  donderdag 5 februari 2015 @ 15:30:52 #125
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149389898
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 15:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

Zeg brandweer expert...hou je er ook rekening mee dat bij brand ze ook met zware logge slangen aan het slepen zijn? en dat daarmee onbedoeld jouw rotzooi om kan vallen en opeens wel gevaarlijk in de weg ligt?
Mijn papa was brandweer in de bedrijfshulpverlening dus daar heb ik wel wat van meegekregen. Maar als ze daar gaan slepen met een slang, hebben ze wel een hele rare route gepakt :D

Als ze in de hal naast de kelderboxen staan, heb je wel een punt. Maar ja, das niet het geval.

[ Bericht 0% gewijzigd door BloedendeVagina op 05-02-2015 15:41:01 ]
pi_149390160
quote:
En vervolgens zie ik dat stickertje en hebben ze het over een 'als ie niet op die datum verwijderd is, zullen wij het doen'. En kijk ik naar de datum, dan is het de datum waarop het stickertje geplakt is..
Een rechter zal (als je het voor laat komen) zeggen dat je een redelijke termijn gehad moet hebben om gehoor te geven aan de waarschuwing. 24 uur wordt volgens mij niet gezien als redelijke termijn.

Maar het zou natuurlijk kunnen dat de gene die het stickertje heeft geplaatst de verkeerde datum heeft neergezet (datum van bevestiging, in plaats van uiterste weghaal datum).
No amount of money ever bought a second of time.
pi_149393605
quote:
Ik vond het wel een treffende analyse. Mijn god kerel wat ben jij puberaal wereldvreemd.

Je hebt domweg een contract met die WBV en daar hoor ook jij aan te voldoen. Wat een rupsjenooitgenoeg ben je, een eigen stalling en een buitenstalling te beschikking en dan nog meer claimen.

Dat buren je na een eerste keer ergens op aanspreken daarna de moed opgeven kan ik me levendig voorstellen. Er is toch geen land met je te bezeilen. Sorry dat ik het zo hard stel maar je staat nergens voor open.
pi_149393741
quote:

Ik denk ook dat de analyse van k-man redelijk goed was.

Maar blijkbaar is de hele wereld gek behalve jij.
  donderdag 5 februari 2015 @ 18:11:47 #129
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149394658
quote:
6s.gif Op donderdag 5 februari 2015 14:13 schreef k_man het volgende:

[..]

Ken jij al je buren door en door?
Ga je bij ze op de koffie?
Maak je elke keer een praatje als je ze ziet?
pi_149395262
TS, ben je een autist, of gewoon vreselijk irritant?
pi_149395338
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 21:49 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Te lui en vol.
Mooie boel is dat. Omdat mensen hun opslag vol is, wordt het in het gangpad opgeslagen. Als iedereen dat die is het pad niet meer begaanbaar.

Hier is ook zo iemand die zijn halve huisraad in het gangpad gepleurd had. :') Kijk, als dat een paar dagen is, is het geen ramp. Maar als het permanent gebeurt is het wel vervelend.

Zo breed is 1,20 trouwens niet. Als daar een fiets staat kom je daar met een fiets met een breed stuur al lastiger langs.
pi_149395460
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:11 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Doe ik hier uitspraken waaruit blijkt dat ik meen te weten wat mijn buren denken?
pi_149395704
Ik wil graag even gepost hebben in dit nu al legendarische topic...
  donderdag 5 februari 2015 @ 19:13:32 #134
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_149396715
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:43 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Moeder is import en laagbegaafd hoofddoekje dat zichzelf en de Nederlandse taal niet bepaald goed kan beheersen .
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:47 schreef BloedendeVagina het volgende:

... me fiets...
:')
Ik heb al een boek.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:45:13 #135
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149409895
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:33 schreef Ludd het volgende:

[..]

Mooie boel is dat. Omdat mensen hun opslag vol is, wordt het in het gangpad opgeslagen. Als iedereen dat die is het pad niet meer begaanbaar.

Hier is ook zo iemand die zijn halve huisraad in het gangpad gepleurd had. :') Kijk, als dat een paar dagen is, is het geen ramp. Maar als het permanent gebeurt is het wel vervelend.

Zo breed is 1,20 trouwens niet. Als daar een fiets staat kom je daar met een fiets met een breed stuur al lastiger langs.
Maar hij staat niet in de looproute. Evenmin staat ie hinderlijk in de weg voor wie dan ook. Pad is dus gewoon prima begaanbaar. Voor iedereen. Met fiets, zonder fiets. En zou ie wel op dat stuk staan, dan kom je met een fiets met een breed stuur kom je er probleemloos langs.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:47:54 #136
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149409934
quote:
3s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:37 schreef k_man het volgende:

[..]

Doe ik hier uitspraken waaruit blijkt dat ik meen te weten wat mijn buren denken?
Wat een zwakte. Je durft geen 'nee' te geven als antwoord?
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:48:28 #137
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149409947
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 19:13 schreef Rio het volgende:

[..]

[..]

:')
Pijnlijke fout.. excuses!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:51:05 #138
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149409994
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:44 schreef Raphaelo het volgende:
Ik wil graag even gepost hebben in dit nu al legendarische topic...
^O^
pi_149410038
TS, kan je nou echt niet beseffen, dat als 20 man in dit topic zeggen dat je fout zit, dat je heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien dan wel gewoon fout zit?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 00:56:17 #140
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149410087
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 17:36 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Ik vond het wel een treffende analyse. Mijn god kerel wat ben jij puberaal wereldvreemd.

Je hebt domweg een contract met die WBV en daar hoor ook jij aan te voldoen. Wat een rupsjenooitgenoeg ben je, een eigen stalling en een buitenstalling te beschikking en dan nog meer claimen.

Ik heb geen idee wat er in mn contract staat. In flats zie je nog weleens een huishoudelijk reglement hangen. Heb ik hier nooit gezien.

quote:
Dat buren je na een eerste keer ergens op aanspreken daarna de moed opgeven kan ik me levendig voorstellen. Er is toch geen land met je te bezeilen. Sorry dat ik het zo hard stel maar je staat nergens voor open.
Oei, wat hard :'( En nogmaals, mn buren zouden me zelf wel aanspreken. Contact daarmee is goed genoeg, ook al spreek ik ze verder nauwelijks.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 01:25:34 #141
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149410316
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:31 schreef Capstie het volgende:
TS, ben je een autist, of gewoon vreselijk irritant?
Beide. Ik zit op fok en daarmee ben ik autist. Irritant ben ik ook, want ik ga mn eigen gang en laat me niet altijd de les lezen. Pak ook rustig een rood stoplicht als er geen auto´s aankomen en het veilig kan. Zouden de lieve Fokkertjes ook niet doen, want dat is puberaal wereldvreemd gedrag. Mag namelijk ook niet.

Vreselijk irritant? Voor sommigen wel kennelijk. Voor anderen zal het gewoon irritant zijn. Weer anderen zullen er niets irritants aan vinden.
pi_149410381
Ik heb in elk geval medelijden met de buren van TS.
“The problem with socialism is that you eventually run out of other people’s money.”
  vrijdag 6 februari 2015 @ 03:23:55 #143
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149410578
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 01:40 schreef hottentot het volgende:
Ik heb in elk geval medelijden met de buren van TS.
In een portiek wonen met een onaangepast Turks gezin is inderdaad niet altijd even prettig. Ben ik helemaal met je eens. Net als enkele andere buren, die ook problemen met ze hebben trouwens, zie ik dit gezin ook graag vertrekken. Voor de rest prima buren, stuk voor stuk, al zijn de Antilliaanse naast me wel schreeuwlelijken en hetzelfde geldt voor het Afrikaanse gezin boven me. Maar dat is hun cultuur, daar is geen medelijden voor nodig..hooguit met ons omdat de huizen wat gehorig zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door BloedendeVagina op 06-02-2015 04:10:17 ]
pi_149410628
Misschien heeft dit wel helemaal niks met brandveiligheid of overlast te maken.

Misschien wil de WBV gewoon niet het risico lopen dat jij binnenkort komt huilen om een schadevergoeding, omdat je fiets is gejat. Dat jij vond dat "de fiets wel veilig genoeg stond achter twee gesloten deuren", dat niemand ooit heeft gezegd dat je fiets daar op eigenrisico staat en dat je het ook niet in het contract hebt zien staan (want die kan je niet vinden).

Het is niet voor niks dat iedereen een eigen kelderbox met sleutel heeft.
Als iedereen te vertrouwen was, dan hadden ze er wel een hele grote gezamelijke kelderbox van gemaakt.
pi_149410679
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 04:18 schreef Physsic het volgende:

Het is niet voor niks dat iedereen een eigen kelderbox met sleutel heeft.

Dat heeft bij ons in het complex ook iedereen

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 04:18 schreef Physsic het volgende:

Als iedereen te vertrouwen was, dan hadden ze er wel een hele grote gezamenljke kelderbox van gemaakt.
Maar (brom)fietsen ed mogen in ons complex ook niet in de gezamenlijke ruimtes worden neergezet. Ik had mijn fiets toen ik pas hier kwam wonen ook gestald op mijn galerij voor mijn voordeur, maar 2 dagen later kwamen 2 toezichthouders van de woningstichting vragen of ik de fiets wilde verplaatsen naar de gezamenlijke fietsenstalling of eigen kelder.
Maar bij ons kan ik gerust in de gemeenschappelijk overdekte fietsenstalling mijn fiets on afgesloten neerzetten. De meeste fietsen en enkele scooters staan daar on afgesloten gestald. Misschien heeft dat te maken daar waar ik woon een seniorenflat is. Maar de stalling zelf staat wel op eigen terrein dat alleen voor de bewoners toegankelijk is, dus niet voor mensen van elders in de buurt.
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_149410692
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 04:50 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Dat heeft bij ons in het complex ook iedereen

[..]

Maar (brom)fietsen ed mogen in ons complex ook niet in de gezamenlijke ruimtes worden neergezet. Ik had mijn fiets toen ik pas hier kwam wonen ook gestald op mijn galerij voor mijn voordeur, maar 2 dagen later kwamen 2 toezichthouders van de woningstichting vragen of ik de fiets wilde verplaatsen naar de gezamenlijke fietsenstalling of eigen kelder.
Maar bij ons kan ik gerust in de gemeenschappelijk overdekte fietsenstalling mijn fiets on afgesloten neerzetten. De meeste fietsen en enkele scooters staan daar on afgesloten gestald. Misschien heeft dat te maken daar waar ik woon een seniorenflat is. Maar de stalling zelf staat wel op eigen terrein dat alleen voor de bewoners toegankelijk is, dus niet voor mensen van elders in de buurt.
Je mist mijn punt echt volledig.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 06:43:26 #147
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_149410777
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 18:11 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

Ja, ja en ja. En nu?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  vrijdag 6 februari 2015 @ 07:41:43 #148
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149410966
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 06:43 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Ja, ja en ja. En nu?
Nu ben ik hartstikke blij voor je. Volgens k-man kun je nu uitspraken doen waaruit blijkt dat je meent te weten wat je buren denken! ^O^ en gelooft k-man je klakkeloos. Tof, niet?

Omdat ik mn buren maar af en toe spreek en niet door en door ken, kan ik dus niet zeggen dat mn buren wel naar me toe zouden komen als er iets is wat ze stoort. Dat is dan twijfelachtig ofzo. Daarom ben ik ook zo blij voor k-man dat ie iedereen zo goed kent dat ie een oordeel over ze kan vormen. Hij zal die vragen ook vast met 3x ja beantwoorden. Echter weigerde is ze te beantwoorden, maar kwam er een tegenvraag. Dat is best wel opmerkelijk voor iemand die het beter denkt te weten dan mij, terwijl ik mn buren wel een beetje ken. Maar zeker niet door en door.

Maar wat me nog het meest verbaast is dat men mij kennelijk wel compleet kan analyseren en zelfs een oordeel over mijn relatie met de buren te kunnen vellen zonder ook maar iets van mij persoonlijk en mijn omgang met mn buren te weten. En dus de uitspraak dat mn buren wel naar me toe zouden komen als onjuist zien. Ofzo.

[ Bericht 5% gewijzigd door BloedendeVagina op 06-02-2015 07:52:36 ]
  vrijdag 6 februari 2015 @ 07:48:40 #149
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149410997
Nu vraag ik me ook af: als mij gevraagd wordt iets te doen waar ik niet achter sta of wat ik onzin vind. Ben ik dan een hufter als ik dan gewoon eerlijk zeg waar het op staat en dat ik de vraag onzin vind? Of moet ik maar gewoon ja en amen zeggen enkel en alleen omdat iemand het netjes vraagt?
pi_149411018
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 03:23 schreef BloedendeVagina het volgende:

[..]

In een portiek wonen met een onaangepast Turks gezin is inderdaad niet altijd even prettig. Ben ik helemaal met je eens. Net als enkele andere buren, die ook problemen met ze hebben trouwens, zie ik dit gezin ook graag vertrekken. Voor de rest prima buren, stuk voor stuk, al zijn de Antilliaanse naast me wel schreeuwlelijken en hetzelfde geldt voor het Afrikaanse gezin boven me. Maar dat is hun cultuur, daar is geen medelijden voor nodig..hooguit met ons omdat de huizen wat gehorig zijn.
Je hebt eigenlijk alleen maar prima buren, maar eigenlijk mag jij je Turkse, Antilliaanse en Afrikaanse buren al niet gezien je kleine sneer. :'). Blijven er nog maar 4 over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')