Hoe kan je ruggensteken als je nooit vrienden bent geweest?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:54 schreef Atak het volgende:
[..]
Een reputatie hebben van ruggenstekers is inderdaad goedDat kan je alleen achteraf concluderen of het een goeie game plan is geweest.
![]()
Het punt is meer dat de Koerden van hun machtspositie gebruik hadden kunnen maken voor een deal met de Syrische regering. (Autonomie, handhaven eigen milities etc.). In plaats daarvan kiezen ze het heilloze pad van deals met Islamisten en de bullshit fantasieën van jullie God Euzjalan.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:02 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Hoe kan je ruggensteken als je nooit vrienden bent geweest?
Is wel waar.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:22 schreef UpsideDown het volgende:
An sich wel begrijpelijk. Zowel volledig inzetten op Assad als op de 'FSA' is een grote en gevaarlijke gok, het kan nog alle kanten op. Koerden zijn alleen maar bezig met hun Rojava/Koerdistan, de rest kan hun reet roesten.
twitter:IvanSidorenko1 twitterde op vrijdag 06-02-2015 om 23:25:09#Syria #Qamishli #Hasakah #SAA #NDF control the entire way from Qamishli to Tell Brak. Also outside Regiment 121 http://t.co/u9CpYjp288 reageer retweet
Ik dacht dat Peshmerga juist 'the good guys' waren. Nu zeg je dat ook zij niet te vertrouwen zijn?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:37 schreef Atak het volgende:
De backlash zal er komen. Die komt er altijd voor de Koerden in het midden-oosten omdat ze geen principes en loyaliteit hebben. Het is alleen een kwestie van tijd. Backstabben/ruggensteken loont nooit daaro omdat mensen niet snel vergeten. Overigens vind ik KRG het spel heel goed spelen. Lekker PKK/YPG onder de bus gooien. Als PKK/YPG uitgemergeld is is dat een win voor iedereen. KRG is van hun hoofdpijn af in Noord-Irak. FSA is blij omdat heel Syrie dan van hun zal zijn. En de rest hoef ik niet uit te leggen.
Als de VS zegt dat ze blijven, dan blijven ze.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:37 schreef Atak het volgende:
De backlash zal er komen. Die komt er altijd voor de Koerden in het midden-oosten omdat ze geen principes en loyaliteit hebben. Het is alleen een kwestie van tijd. Backstabben/ruggensteken loont nooit daaro omdat mensen niet snel vergeten. Overigens vind ik KRG het spel heel goed spelen. Lekker PKK/YPG onder de bus gooien. Als PKK/YPG uitgemergeld is is dat een win voor iedereen. KRG is van hun hoofdpijn af in Noord-Irak. FSA is blij omdat heel Syrie dan van hun zal zijn. En de rest hoef ik niet uit te leggen.
Voor nieuwelingen in deze reeks is het aan te raden om de turkse wolfjes te negeren.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:58 schreef mig72 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Peshmerga juist 'the good guys' waren. Nu zeg je dat ook zij niet te vertrouwen zijn?
Het is alleen jammer dat die volkeren niet met macht kunnen omgaan. Ze moeten daadwerkelijk door een alleenheerser worden geregeerd, anders slachten ze elkaar af. En steeds machtsstrijden onderling voeren.
Waarom kunnen ze macht niet leren delen? Ipv het voor zichzelf te willen?
En Assad is te vertrouwen? Ik denk dat jouw kijk hierop erg vertroebeld is door je liefde voor de langnek. Assad is niet de man, naar Tehran, Moskou en Washington moet gekeken worden. Deze micro-bewegingen doen er niet toe.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:08 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het punt is meer dat de Koerden van hun machtspositie gebruik hadden kunnen maken voor een deal met de Syrische regering. (Autonomie, handhaven eigen milities etc.). In plaats daarvan kiezen ze het heilloze pad van deals met Islamisten en de bullshit fantasieën van jullie God Euzjalan.
Het gebrek aan bereidheid tot compromis maakt dat de Koerden ook nooit vrienden zullen hebben, alleen externe partijen die de Koerden willen ge/misbruiken voor hun eigen doelen zoals de USA en Israël.
En de VS heeft genoeg geld om voor elke dorp 6 maanden aan bombardementen te financieren zodat de PKK/YPG ze over kan nemen?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:07 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Als de VS zegt dat ze blijven, dan blijven ze.
Niet nodig, ISIS rennen als hazen momenteel en hoeven alleen maar opgejaagd te worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:24 schreef Atak het volgende:
[..]
En de VS heeft genoeg geld om voor elke dorp 6 maanden aan bombardementen te financieren zodat de PKK/YPG ze over kan nemen?![]()
Voor wolfjes is de relatie onderdrukker - onderdrukte hetzelfde als vriendschap.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:02 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Hoe kan je ruggensteken als je nooit vrienden bent geweest?
Puahaha, ik ga je quoten over een maand. Ok?quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:26 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Niet nodig, ISIS rennen als hazen momenteel en hoeven alleen maar opgejaagd te worden.
Zal niet nodig zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:27 schreef Atak het volgende:
[..]
Puahaha, ik ga je quoten over een maand. Ok?
Er is helemaal niks overgebleven van Ayn Al-Arabquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:30 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Zal niet nodig zijn.
Ik kan Atak ook quoten met zijn 'Ayn-al-Islam'
Jawel hoor, de Turks-Koerdische aannemers staan in de rij om van Kobani een groot Koerdisch bolwerk te maken, vol met APO-standbeelden en rood-geel-groen kleuren. Daarbij is het westen nog in tact, dus daar kunnen ze mooi huisvesten.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Er is helemaal niks overgebleven van Ayn Al-ArabEn geen idioot die daar zijn geld gaat investeren om het op te bouwen puahaha.
Ik hoop echt dat de Peshmerga wint.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:42 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Jawel hoor, de Turks-Koerdische aannemers staan in de rij om van Kobani een groot Koerdisch bolwerk te maken, vol met APO-standbeelden en rood-geel-groen kleuren. Daarbij is het westen nog in tact, dus daar kunnen ze mooi huisvesten.
Turks-Koerdische aannemersquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:42 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Jawel hoor, de Turks-Koerdische aannemers staan in de rij om van Kobani een groot Koerdisch bolwerk te maken, vol met APO-standbeelden en rood-geel-groen kleuren. Daarbij is het westen nog in tact, dus daar kunnen ze mooi huisvesten.
Maakt niet uit, als ze maar winkelcentra en kebabzaken kunnen bouwen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:46 schreef Atak het volgende:
[..]
Turks-Koerdische aannemersHaha, dat is een goeie. Net zoals die Turks-Koerdische aannemers in noord-Irak. P.s ik ken die aannemers persoonlijk. Ze zijn niet Koerdisch
Als wij daar gaan bouwen. Dan bouwen we eerst een standbeeld van Ataturk.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:48 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als ze maar winkelcentra en kebabzaken kunnen bouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |