SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
#leukefeitjesquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Lerin Duarte heeft nog een broertje in de Spartaanse jeugdopleiding.
Laros was dicht bij een contract bij Ajax.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Gratis kaarten uitgedeeld zeker?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En dat voor woensdagavond 18.30
Heeft ook wel te maken met de jubileumactiviteiten.
Heet die Stalin?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
#antipecquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen v PEC Zwolle, leuke clash.
.....quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het trekt figuren als Erben Wennemars aan. Het zit vol met kunstgraslovers.
Bah.
kunstgrasquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het trekt figuren als Erben Wennemars aan. Het zit vol met kunstgraslovers.
Bah.
Leven ook boven hun stand. Zal wel in elkaar donderen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Draaien gewoon verlies in 13/14 ondanks winst van de beker.
Wang heeft flink wat centen onder de tafelquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef opperkleurder het volgende:
Strijd, passie, geen domme fouten. Ik weet niet wat ik zie.
Hopelijk luisteren ze het op met nog een goaltje, 4-1 is toch wel mooi.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is de tweehonderdste thuiswinst van Heerenveen in de Nederlandse competitie.
Komen ze over een paar jaar nog wel achter dan.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Draaien gewoon verlies in 13/14 ondanks winst van de beker.
Met zo'n naam sta ja al gelijk 1-0 achter.quote:
Hij luistert naar Omroep West.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij poste dit voordat de bal in het net lag.
Niet. Man man wat een vreugde hierquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij poste dit voordat de bal in het net lag.
Ik heb nu ook Foxquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij luistert naar Omroep West.
FOXquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FOX vond Twente een titelkandidaat.
Stuur die Chinees even naar Almelo wil jequote:Op woensdag 4 februari 2015 20:18 schreef opperkleurder het volgende:
WEEEEEEEEEEEEE
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
EUUUUUUUUUUUUUUROPAAAAAAAA
INNNNNNNN
![]()
![]()
Ik was er een paar jaar geleden. Ze hebben het er nog over.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Wanneer is de laatste keer dat er iets in Rotterdam was?
1940.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Toen er nog met de gulden betaald werd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Je moet wel een olifantengeheugen hebben om dat nog te weten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn ze wel gewend daar.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef Herqules het volgende:
"Helemaal niets in Rotterdam"
Vervelend dat ze dat al jaren horen.
Zwart/wit tv was toen net hip.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Clasie>Strootmanquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:21 schreef tompsv18 het volgende:
Clasie voor de camera is altijd genot.
Beetje mad is hij altijd wel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:21 schreef tompsv18 het volgende:
Clasie voor de camera is altijd genot.
Uh, oke. Dan ben ik benieuwd wat er gebeurt als ik eens langs ga. Binnenkort maar eens doen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:20 schreef alors het volgende:
[..]
Ik was er een paar jaar geleden. Ze hebben het er nog over.
PEC.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
Het zou leuk zijn als PEC Feyenoord inhaalt, aan de andere kant gun ik het Dordrecht ook wel.
Je bent van harte welkom ouwe reusquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Uh, oke. Dan ben ik benieuwd wat er gebeurt als ik eens langs ga. Binnenkort maar eens doen.
Met of zonder Ajaxshirt?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom ouwe reus
Is trouwens niet zo lang geleden. Was het seizoen voordat deze VIDEOBAND werd uitgegeven.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Met mijn Ajax shirt aan ook?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom ouwe reus
twitter:JeroenKapteijns twitterde op woensdag 04-02-2015 om 20:18:52Zes speelronden geleden was Feyenoord in Eindhoven dicht bij het verkleinen van achterstand op #PSV tot 6 ptn. Inmiddels is het gat 17 ptn. reageer retweet
Bekerwinst in 2008 of zoquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:19 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:24 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Is trouwens niet zo lang geleden. Was het seizoen voordat deze VIDEOBAND werd uitgegeven.
[ afbeelding ]
twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 04-02-2015 om 20:25:45Ado Den Haag van harte gefeliciteerd met jullie 110-jarig bestaan! Ook met het resultaat tegen Fc Twente 2-0 groeten uit Leeds reageer retweet
FEBO bedanktquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op woensdag 04-02-2015 om 20:25:45Ado Den Haag van harte gefeliciteerd met jullie 110-jarig bestaan! Ook met het resultaat tegen Fc Twente 2-0 groeten uit Leeds reageer retweet
Je gunt het Dordrecht dat ze Feyenoord inhalen?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:22 schreef AFCNiels het volgende:
Het zou leuk zijn als PEC Feyenoord inhaalt, aan de andere kant gun ik het Dordrecht ook wel.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Ondanks een achterstand van twaalf punten op koploper PSV gelooft Colin Kazim-Richards nog steeds dat Feyenoord een uitdager zal blijven in de strijd om het landskampioenschap.
'Schrijf ons niet af', zegt de spits, die met zeven treffers clubtopscorer is. 'Ik heb onze situatie met Kenneth Vermeer besproken en die vertelde over toen hij met Ajax ook ooit een grote achterstand heeft goed gemaakt op PSV. Twaalf punten is veel, maar niets is onmogelijk. Laat een ding duidelijk zijn: schrijf dit Feyenoord nooit af.'
Kazim-Richards baseert zich op de onderlinge ontmoetingen van Feyenoord met koploper PSV en runner-up Ajax. 'Ajax hebben we weggespeeld in De Kuip, maar we vergaten te doen waar het allemaal om draait: winnen. Hetzelfde geldt voor het duel met PSV. We hadden in Eindhoven genoegen moeten nemen met een punt, maar doordat we lange tijd hadden gedomineerd, waren we te enthousiast op zoek naar de winnende treffer. Alle credits overigens voor PSV, dat bleef gaan en het goed heeft uitgespeeld. Maar als je onze elftallen naast elkaar legt, vind ik PSV goed, maar niet beter dan Feyenoord.'
Toch is de achterstand groot. Kazim-Richards: 'Het gaat erom hoe je straks uit de winterstop komt. Uiteindelijk is ervaring belangrijk. Wij hebben Boulahrouz, Wilkshire, Clasie, ikzelf; spelers die het klappen van de zweep kennen. Ik denk dat we op dat onderdeel verder zijn dan PSV. Als we nu de wedstrijden waarin we beter zijn gaan omzetten in winst, geloof ik echt dat alles nog mogelijk is.'
#trotsvanypenburgquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je gunt het Dordrecht dat ze Feyenoord inhalen?
Nou nou nouquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
[..]
Jawel, maar dan loop ik alleen de Euromast weer uit
quote:
Volgens mij heb jij het niet zo op NAC ?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]de overwinning, ik ben groot voorstander van rechtstreekse degradatie door NAC.
Wie wel?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet zo op NAC ?
Dat wordt hoofdzakelijk veroorzaakt door Maaskantquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij het niet zo op NAC ?
Maar het is al wel in kleur !quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:24 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Is trouwens niet zo lang geleden. Was het seizoen voordat deze VIDEOBAND werd uitgegeven.
[ afbeelding ]
Als je hem vaak genoeg afspeelt niet meer. De gemiddelde eigenaar kijkt hem al 10 jaar in zwart-wit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:31 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Maar het is al wel in kleur !
En te koop voor maar tien gulden ! topshowquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:24 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
twitter:fcdordrechtnl twitterde op woensdag 04-02-2015 om 20:33:29De supporters in het uitvak bekijken het positief: reeds 214 minuten niet gepasseerd. #zwodor reageer retweet
Ja leuk, maar Feyenoord heeft in 2008 de knvb beker gewonnen. Ook alweer 7 jaar geleden nu ik er over nadenk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:24 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De bekerquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:34 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja leuk, maar Feyenoord heeft in 2008 de knvb beker gewonnen. Ook alweer 7 jaar geleden nu ik er over nadenk.
Koning Totti komt binnenkort op bezoekquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wel de laatste keer dat er "iets" in Rotterdam was.
Daarna hebben ze nog wel de 2e plek uitgebreid gevierd middels een huldiging. Telt dat dan ook?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:36 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wel de laatste keer dat er "iets" in Rotterdam was.
Tottiquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Koning Totti komt binnenkort op bezoek
Beste veld van Nederland natuurlijk ook! Dat ik daar niet eerder aan dacht.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
Pelle was topscorer. Dat is ook een prijs.
Met AS Roma in deze vorm kan Feyenoord nog winnen ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Koning Totti komt binnenkort op bezoek
Nee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Met AS Roma in deze vorm kan Feyenoord nog winnen ook
Beste jeugdopleiding keer op keer.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:38 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Beste veld van Nederland natuurlijk ook! Dat ik daar niet eerder aan dacht.
Dacht ik eerst ook, maar Feyenoord heeft Kazimquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Met AS Roma in deze vorm kan Feyenoord nog winnen ook
1-0 kan genoeg zijnquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:39 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar Feyenoord heeft Kazim
Daar doe je het voor idd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Beste jeugdopleiding keer op keer.
Die jaagt er straks de hele voorraad bamihapjes van een snackbar doorheen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:39 schreef Nober het volgende:
Boskamp op de Belg, hij was weggerend na de 2-1.
twitter:Yomuld twitterde op woensdag 04-02-2015 om 17:03:34We zijn hier in het kyocerastadion en naast mij zit YM. Ik ben Evert ten Napel http://t.co/Lgijkvr2fr reageer retweet
Zoals Bilal bedoel je?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan hoef je geen dure spelers van Groningen of Heerenveen te halen.
ADO speelde net als in FIFA.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Yomuld twitterde op woensdag 04-02-2015 om 17:03:34We zijn hier in het kyocerastadion en naast mij zit YM. Ik ben Evert ten Napel http://t.co/Lgijkvr2fr reageer retweet
En de Gillette Bokaal gewonnenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:37 schreef opperkleurder het volgende:
Pelle was topscorer. Dat is ook een prijs.
Het is David tegen Goliath, Evert!quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Yomuld twitterde op woensdag 04-02-2015 om 17:03:34We zijn hier in het kyocerastadion en naast mij zit YM. Ik ben Evert ten Napel http://t.co/Lgijkvr2fr reageer retweet
Ik ook zo Cambuur - Vitessequote:Op woensdag 4 februari 2015 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga Cambuur - Vitesse kijken. Wat jullie?
De kijker wordt verwend vanavond.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ook zo Cambuur - Vitesse
Dat kan onmogelijk een saai affiche worden.
Ik ook.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:42 schreef opperkleurder het volgende:
Ik ga Cambuur - Vitesse kijken. Wat jullie?
Dat is hoe Bosz roltquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ruimtes tussen de verdediging en het middenveld van Vitesse.
Niets mis mee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Woensdagavond 20:45 in Leeuwarden, wie bedenkt het ook
Je had liever 18.30 Den Haag gehad?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Woensdagavond 20:45 in Leeuwarden, wie bedenkt het ook
Het is allebei pure aidsquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je had liever 18.30 Den Haag gehad?
Ik heb liever dat ze doordeweeks gewoon wedstrijden plannen met ploegen uit de regio zodat uitsupporters niet absurd benadeeld wordenquote:Op woensdag 4 februari 2015 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je had liever 18.30 Den Haag gehad?
Johan Derksen ziet het ook niet zo in hem zitten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Jan-Arie maar een kneuzig figuur.
Heb je ook een niet leuk Dick Jol feitje?quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dick Jol is wel eens zijn fluit vergeten.
#leukedickjolfeitjes
Dick Jol is wel eens onterecht geschorst omdat hij bij zijn groenteboer zou gokken op wedstrijden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 20:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb je ook een niet leuk Dick Jol feitje?
Ik vind dit leukerquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
Heerenveen - Feyenoord was toch een stuk leuker.
Idd.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:18 schreef AFCNiels het volgende:
Heerenveen - Feyenoord was toch een stuk leuker.
Zal bestquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hallooooo ik ben errrrrrr![]()
![]()
Ik heb genoten
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
Ik heb genoten
Netjes manquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
![]()
Ik heb genoten
Blijkbaar, Al keek niemand op Sport 1 daar naarquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Hebben ze dat ook al van Sport1 gejat?
Zolang NAC maar degradeertquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu jullie morgen winnen. Dan blijft het spannend onderin.
Heb er weinig vertrouwen in. Jullie speelden ook wel lekker bij vlagen vandaag.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nu jullie morgen winnen. Dan blijft het spannend onderin.
Nouwja, Twente was wel beter.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Heb er weinig vertrouwen in. Jullie speelden ook wel lekker bij vlagen vandaag.
Waar ben jij verdrietig over knul?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:33 schreef DonRaja het volgende:
Om mijn verdriet te vergeten kijk ik naar Gent-Anderlecht. Het werkt, ik kon lachen om de shirts van Anderlecht.
Feyenoord was shitquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ben jij verdrietig over knul?
Heerenveen met name.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar ben jij verdrietig over knul?
De kans was tot de 2-0 groter dat het 1-1 zou worden.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tot de 60e minuut had Dordt 0 balaanrakingen in het strafschopgebied van PEC.
Hoe blij is een chinees, dat wil ik weleens zienquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft iemand trouwens een gifje van Wang, na de 2-0 van ADO?
Ging door het hele stadion heen dat ie live op tv was
Dortmund gaat echt niks meer wordenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heeft iemand trouwens een gifje van Wang, na de 2-0 van ADO?
Ging door het hele stadion heen dat ie live op tv was
Volgens jou ging NAC winnen van PSV.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:42 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die ging het niet redden volgens hafcfan.
Een van mijn weinige missers. Ik zit nog steeds te wachten op Roda dat NEC passeert op de ranglijst.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgens jou ging NAC winnen van PSV.
Ik zag het, verdomme manquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dortmund gaat echt niks meer worden
Ik ookquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hoe blij is een chinees, dat wil ik weleens zien
Je bent er wel druk mee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:44 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Een van mijn weinige missers. Ik zit nog steeds te wachten op Roda dat NEC passeert op de ranglijst.
Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of het nog goed gaat komen. Zou wel een leegloop worden zeg mochten ze degraderen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zag het, verdomme man
Baal ik wel van. Overigens was vorig jaar Dortmund-Augsburg de laatste keer dat ik naar wedstrijd van Dortmund ben geweest.
Dat hele elftal zit vol met spelers waar ik enorm van kan genietenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of het nog goed gaat komen. Zou wel een leegloop worden zeg mochten ze degraderen.
Op een gegeven moment zouden ze hem moeten ontslaan zou je denken, maar het bestuur lijkt nog niet in paniek te raken. Hoop wel dat ze tegen Juve nog zo lopen te kutten, maar ik heb een naar voorgevoel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat hele elftal zit vol met spelers waar ik enorm van kan genieten. Die mogen echt niet degraderen. Snap er ook echt niets meer van en vraag mij af hoeveel krediet Jurgen Klopp nog heeft...
Wil Vitesse verder met Labyad of is dat na dit seizoen gewoon einde verhaal?quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:49 schreef Sked het volgende:
Weer een fantastische uithaal van Labyad.
Dat is normaal gesproken einde verhaal, tenzij zowel Sporting als Labyad willenquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wil Vitesse verder met Labyad of is dat na dit seizoen gewoon einde verhaal?
In de CL is het een wereld van verschil met de competitie, ook zoiets geksquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zouden ze hem moeten ontslaan zou je denken, maar het bestuur lijkt nog niet in paniek te raken. Hoop wel dat ze tegen Juve nog zo lopen te kutten, maar ik heb een naar voorgevoel.
Niets mis mee.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:50 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is normaal gesproken einde verhaal, tenzij zowel Sporting als Labyad willen
Door het slechte functioneren van Labyad in teamverband op het veld mag hij van mij vertrekkenquote:
Ben benieuwd hoe intact het elftal van nu straks in augustus is.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Door het slechte functioneren van Labyad in teamverband op het veld mag hij van mij vertrekken
Ze scoren gewoon veel te weinig. Die Immobile valt ook tegen daar. En Mykitharian mist nog meer kansen dan Kazim.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
In de CL is het een wereld van verschil met de competitie, ook zoiets geks. Overigens had ik na de 0-0 in Leverkusen afgelopen weekend wel weer wat meer vertrouwen erin. Maar nu...
Dat zal voornamelijk afhangen van welke contracten er verlengd worden en wie er eventueel verkocht wordtquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe intact het elftal van nu straks in augustus is.
Met dit elftal hoor je top 3 te staan manquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze scoren gewoon veel te weinig. Die Immobile valt ook tegen daar. En Mykitharian mist nog meer kansen dan Kazim.
Bedankt Hans, dat snap ik ook wel. Doel meer op de spelers zoals Traore, Pröpper en Vejinovic.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat zal voornamelijk afhangen van welke contracten er verlengd worden en wie er eventueel verkocht wordt
Het is wel bijzonder. Zeker mochten ze nog verder komen in de clquote:Op woensdag 4 februari 2015 21:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met dit elftal hoor je top 3 te staan man. Hoe de fuck is dit toch mogelijk
Traoré heeft nog geen werkvergunning in Engeland. De kans is dus redelijk groot dat die nog een jaar blijft. Pröpper en Vejinovic genieten wel wat interesse, maar dat is echt afwachten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt Hans, dat snap ik ook wel. Doel meer op de spelers zoals Traore, Pröpper en Vejinovic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |