ik wil heen china aan de macht. Van al t aziatische vreten hier (Chinees, Japans, Indisch, Indonesisch, Koreaans, Taiwanees, Maleisisch) is Chinees echt de minst lekkere keuze.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Jullie zijn gewoon bang dat die bamivreter aan de macht komt zodra China de wereld overneemt.
Je zegt vreten maar je bedoelt zaad he?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik wil heen china aan de macht. Van al t aziatische vreten hier (Chinees, Japans, Indisch, Indonesisch, Koreaans, Taiwanees, Maleisisch) is Chinees echt de minst lekkere keuze.
Hey Beach, ken je deze man?quote:
Goede grap, maar ik durf c_c niet meer te dissen nadat ze een foto heeft geplaatstquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:29 schreef Awesome_ het volgende:
Hey c_c jij hebt toch ook meer chins dan een Chinees telefoonboek of niet hahah
Dat wat wij hier vreten bij de chinees is 90% nederlands verzonnen rommelquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik wil heen china aan de macht. Van al t aziatische vreten hier (Chinees, Japans, Indisch, Indonesisch, Koreaans, Taiwanees, Maleisisch) is Chinees echt de minst lekkere keuze.
Die thunderthighs om je nek, no thanks jeffquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:30 schreef Champy het volgende:
[..]
Goede grap, maar ik durf c_c niet meer te dissen nadat ze een foto heeft geplaatst
Stoer wijf
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die thunderthighs om je nek, no thanks jeff
Moest hardop lachen.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:29 schreef Awesome_ het volgende:
Hey c_c jij hebt toch ook meer chins dan een Chinees telefoonboek of niet hahah
Eh. I wasn't offering.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Die thunderthighs om je nek, no thanks jeff
Neuh maar gezien het gehalte freaks hier zou me dat niks verbazen als iemand er voor zou betalen.quote:
Wat de kankerquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Echt he, wie haat er nou op Steven
Tnxquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:44 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Neuh maar gezien het gehalte freaks hier zou me dat niks verbazen als iemand er voor zou betalen.
Lolquote:Op donderdag 5 februari 2015 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zegt vreten maar je bedoelt zaad he?![]()
.
quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:
http://motherboard.vice.c(...)-veel-en-hard-joggen
Deze staat nu al drie keer in m'n fb timeline met van die "hurrdurr zie je wel dat bewegen slecht voor je is ik pak nog een zak chips"-garpen..
Conclusie van het onderzoek: iedereen gaat doodquote:Een Deense studie die twaalf jaar lang onderzoek deed naar de relatie tussen joggen en het sterftecijfer onder de onderzochte groep, toonde aan dat het sterftecijfer tussen mensen die veel jogden en de mensen die het helemaal niet deden statistisch niet van elkaar verschilde.
was ik zo doorzichtig?quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Je zegt vreten maar je bedoelt zaad he?![]()
.
en Indonesisch vaak.quote:Op donderdag 5 februari 2015 12:32 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat wat wij hier vreten bij de chinees is 90% nederlands verzonnen rommel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |