abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2015 @ 02:28:34 #101
430880 mig72
De Professional
pi_149377751
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 02:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mig, als jij je neus nou es uit al die vreselijke Wikipedialinkjes, massamediapropaganda en andere statistieken haalt en je blikveld eens zou verruimen (dat is niet uniek aan dit topic) zou je iets serieuzer genomen worden door anderen.

Ik weet dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Wat op zich geen argument maar wel een nuttige observatie is.

Ja, Panama kent een belachelijk hoog moordpercentage, net als Colombia, Honduras en... Groenland.
Ja, er is criminaliteit, roofovervallen gebeuren veel en je moet uitkijken met wat je doet.

Maar de andere kant, een kant die jij niet kent noch -en dat is het punt- wil kennen, voorstellen of aannemen, is dat het toerisme floreert, dat vrouwen alleen kunnen reizen en dat de horrorverhalen zich meestal beperken tot de lagere klassen waar je als normale reiziger (en zelfs backpackende reiziger) vaak niet mee te maken hebt.

De middenklasse van Colombia is prima vergelijkbaar met die van Panama en in veel opzichten woon ik in een gevaarlijker land. Kerst en oud en nieuw in het door jou gehate Honduras doorgebracht. Ver weg van het gevaar, dat geef ik toe. Verbaasd was ik dan ook Nederlanders, Belgen en anderen te ontmoeten die in fucking San Pedro Sula woonden.

San Pedro is de gevaarlijkste stad ter wereld.

Vriend van mij die met mij op reis wilde, zocht het op op internet. Eerste link; "San Pedro Sula - The Devil Lives Here".

En toch wonen er Nederlanders en Belgen die mij hun verhalen verteld hebben.

Kruip nou eens van die zolderkamer af en ervaar het echte leven, dat voor 99% vredig en positief is.

Ook en op veel vlakken juist in Latijns-Amerika.
Ik snap niet waarom je je zo op je pikkie getrapt zou voelen om vervolgens op mij af te reageren, het was niet eens bedoeld als belediging of persoonlijke aanval, maar ik probeerde enkel wat feiten over het land op te sommen. Ik snap dat je iets op hebt met die landen, maar ik las wel ergens in een reisadvies van een beroemde krant dat mens op zijn tellen moet passen in zo'n land, waar bendes niets te vrezen hebben van de politie.

Niet gek, aangezien eender hetzelfde lot ook deze meisjes hoogstwaarschijnlijk is overkomen.

Het was ook bedoeld voor Domnivoor, ik wil dat de jongen veilig blijft.
pi_149377818
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 02:28 schreef mig72 het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je je zo op je pikkie getrapt zou voelen om vervolgens op mij af te reageren, het was niet eens bedoeld als belediging of persoonlijke aanval, maar ik probeerde enkel wat feiten over het land op te sommen. Ik snap dat je iets op hebt met die landen, maar ik las wel ergens in een reisadvies van een beroemde krant dat mens op zijn tellen moet passen in zo'n land, waar bendes niets te vrezen hebben van de politie.

Niet gek, aangezien eender hetzelfde lot ook deze meisjes hoogstwaarschijnlijk is overkomen.

Het was ook bedoeld voor Domnivoor, ik wil dat de jongen veilig blijft.
Je schiet meteen weer in de aanval-is-mijn-verdediging-modus.

Domnivoor is allesbehalve een achterlijke vent en als hij behoefte heeft aan het lezen van massamediapropaganda, dan neem ik aan dat hij de kanalen wel kan vinden.

Dat je mijn ervaring (die allerminst uniek is als je de moeite had genomen MeloD's berichten te lezen) gewoon volledig, maar echt volledig naast je neerlegt, naast alle andere domme vragen die je hier hebt gesteld omdat het meeste toen allang in de OP stond (of GrijzeMassa was weer es zo lief en geduldig om haar onuitputtelijke kennis voor de zoveelste keer met je te delen), dan heeft het geen enkele zin meer om op jou te reageren.

Nogmaals, ik ben niet de enige.

Het maakt mij niet uit verder, doe met je leven wat je wil, maar ik heb weinig zin om me tegen laffe mediastatistiekjes, nota bene op BNW, te moeten gaan verdedigen.

Verdedigen omdat je mij en anderen, die zijn niet minder belangrijk dan ik totaal niet serieus neemt.

Dat is verder prima, maar jouw serieusheid is gedaald tot de temperatuur op de Barú. De vulkaan, niet die tweelingbroer van die andere gids.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 5 februari 2015 @ 02:49:08 #103
430880 mig72
De Professional
pi_149377850
quote:
13s.gif Op donderdag 5 februari 2015 02:39 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je schiet meteen weer in de aanval-is-mijn-verdediging-modus.

Domnivoor is allesbehalve een achterlijke vent en als hij behoefte heeft aan het lezen van massamediapropaganda, dan neem ik aan dat hij de kanalen wel kan vinden.

Dat je mijn ervaring (die allerminst uniek is als je de moeite had genomen MeloD's berichten te lezen) gewoon volledig, maar echt volledig naast je neerlegt, naast alle andere domme vragen die je hier hebt gesteld omdat het meeste toen allang in de OP stond (of GrijzeMassa was weer es zo lief en geduldig om haar onuitputtelijke kennis voor de zoveelste keer met je te delen), dan heeft het geen enkele zin meer om op jou te reageren.

Nogmaals, ik ben niet de enige.

Het maakt mij niet uit verder, doe met je leven wat je wil, maar ik heb weinig zin om me tegen laffe mediastatistiekjes, nota bene op BNW, te moeten gaan verdedigen.

Verdedigen omdat je mij en anderen, die zijn niet minder belangrijk dan ik totaal niet serieus neemt.

Dat is verder prima, maar jouw serieusheid is gedaald tot de temperatuur op de Barú. De vulkaan, niet die tweelingbroer van die andere gids.
Je komt steeds met zware aantijgingen, geen een die ergens op gebaseerd is, of gestaafd kan worden. En je lijkt verder te geloven in de wet van de aantallen - hoe meer mensen ergens in geloven of achter zijn gaan staan, hoe hoger het waarschijnlijkheidsgehalte. Dat laatste hangt me echt de keel uit - we zijn hier niet om vieze spelletjes te spelen of elkaars ego's te strelen dan wel kwetsen.

We zijn hier, nou ja, misschien ben je deze mening niet (meer) toegedaan, maar ik wel, en ik weet zeker dat velen met mij met oprechte intenties, om deze zaak tot een goede einde te brengen (dwz oplossen).

Maar ik las al in een van je vroegere reacties van de avond dat deze reis in jouw beleving niet meer bedoeld is dan iets persoonlijks, waarvan je niet eens verantwoording af wil leggen, tja dan kan ik wel degelijk in alle ernst je motieven betwijfel voor deelname aan dit topic. Als het jouw deze meisjes niet meer om gaat, waar dan wel precies? Persoonlijke, prive reizen naar een vakantieoord, prima, maar daar is dit topic niet voor bedoeld.

Verder verwijt je mij dat ik zomaar onzin roep, dat fout is geformuleerd en dat ik niet beter weet, maar ho, wacht even, hoeveel kloppende conclusies heb jij wel geponeerd? Heb jij uberhaupt een theorie dan wel stelling in elkaar kunnen zetten die dat van Jackie overtreft qua feitelijke waarschijnlijkheid? Je hebt zijn punten niet eens kunnen weerleggen, ook hem beticht je van allerlei vieze dingen zonder enige respect voor de beste man met zijn nobele bedoelingen. Zelf met een totaal waterdichte scenario komen? Nee dat heb je niet gedaan, als dingen je niet meer zinnen, verval je in een scheldkannonade tegen iedereen en alles, en daar liegt je bangeschiedenis er niet om.

Maar goed, dat allemaal moet je zelf weten, maar als je mij probeert zwart te maken op het punt dat ik feitelijk niets contribueer, vergeet niet dat we allemaal, ook jij, in een topic zitten waarvan bar weinig te concluderen dan wel op te lossen is, En we blijven allemaal voortdurend in de theoretische fase, oftewel geen flauwe moer vooruit na al die maanden.

Ik snap dat het ergens best frustrerend is, maar je hoeft dat niet op mij af te reageren hoor,
pi_149377891
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 02:49 schreef mig72 het volgende:
Persoonlijke, prive reizen naar een vakantieoord, prima, maar daar is dit topic niet voor bedoeld.
Ik ben tot hier gekomen, de eerdere bagger was al erg, ik wil me niet voorstellen hoe de rest is, maar jij denkt mij te kunnen vertellen "waar dit topic voor is bedoeld"??

Lachwekkend. Dit topic en vooral de OP zou nooit zo geworden zijn zonder mijn bijdrages, het fantastische werk van Domnivoor, GrijzeMassa, en alle andere OPbijdragers niet vergetend.

En ik zou, aan jou "verantwoording" moeten afleggen?

Voor een discussie op een internetforum?

Ik leg aan niemand verantwoording af, niet eens aan mijn baas of vriendin. Wie denk je wel niet dat je bent?

Als je nuttig bij kan dragen, zal iedereen je waarderen. Helaas zie ik, en ja, anderen zien het ook, er is een zekere macht van aantallen, vooral als die op argumenten zijn gebaseerd, dat jij dat niet doet.

Ik word ook niet altijd gewaardeerd door mijn harde woorden en onbesuisde acties, maar als er iemand de staat en gezondheid van dit hartstikke goedlopende en BNW-boostende topic hoog in het vaandel heeft staan, ben ik het wel.

Je gaat op negeer, meer energie ben je echt niet waard.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_149378542
Hoe weet TS eigenlijk dat dit wel echt gebeurt is? Bestaan die meisjes uberhaupt? Ken jij ze persoonlijk? Die ouders en broer gedroegen zich zeer vreemd op TV. Volgens mij is er meer aan de hand.
pi_149378705
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 00:14 schreef jackie12 het volgende:
Wat mij opvalt aan de foto's van Kris en Lisanne, de reportage van Answers for Kris en de video van Edwin P. is dat ze allemaal heel erg op elkaar lijken.
In het tijdsbestek van zo'n 4 uur opnames, foto's van vaak precies dezelfde plekken.
Eerst het saaie stuk voor het bos, daarna de quebrada op de pianista, plek met huisjes waar Kris en Lisanne zouden kunnen zijn bij omkeren, mirador, geul, 1e quebrada, 2e quebrada en paddock.

Het ziet er voor mij zo uit dat als je de Pianista en het gebied daarachter blanco gaat bewandelen je dan toch foto's en filmpjes gaat maken van eigenlijk dezelfde plekken.
In de video van AFK en Edwin P. zelfs op exact dezelfde plekken:

- open plek Pianista met huisjes boven en hekje scheve paal: AFK 23.26 min en Edwin 2.47 min
- paddock met hek met prikkeldraad AFK 15.56 min en Edwin: 4.25 min

Ik heb alle 3 "de groepen" eens naast elkaar gelegd en wat mij opvalt is dat alle 3 de partijen op dezelfde plekken foto's, filmpjes maken. Tot de 1e quebrada. Daarna gaan alleen AFK en Edwin nog verder.
Het gegeven dat Kris en Lisanne geen foto's na de 1e quebrada hebben gemaakt is voor mij een keiharde aanwijzing dat zij ook niet verder zijn gegaan dan de 1e quebrada.Tenzij onder dwang
De foto van de diepe geul is niet hetzelfde; Kris en Lisanne hebben m voor de Mirador gefotografeerd en niet, zoals 'iedereen' erna.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_149379203
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:07 schreef Lutalo het volgende:

[..]

De foto van de diepe geul is niet hetzelfde; Kris en Lisanne hebben m voor de Mirador gefotografeerd en niet, zoals 'iedereen' erna.
De geul op 3.10 van "mijn vrienden" van Edwin is volgens mij dezelfde als de geul achter mirador in video AFK.
pi_149379601
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:43 schreef RapaNui het volgende:

[..]

De geul op 3.10 van "mijn vrienden" van Edwin is volgens mij dezelfde als de geul achter mirador in video AFK.
Dat klopt maar Lutalo bedoelt denk ik, de foto 493 met geul die Kris/Lisanne heeft gemaakt tijdens hun wandeling en dat is vòòr de Mirador.

Dan is er ook nog foto 505 met geul en “voorovergebogen” Kris en dat is dan weer na de Mirador.
pi_149379884
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 02:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik ben tot hier gekomen, de eerdere bagger was al erg, ik wil me niet voorstellen hoe de rest is, maar jij denkt mij te kunnen vertellen "waar dit topic voor is bedoeld"??

Lachwekkend. Dit topic en vooral de OP zou nooit zo geworden zijn zonder mijn bijdrages, het fantastische werk van Domnivoor, GrijzeMassa, en alle andere OPbijdragers niet vergetend.

En ik zou, aan jou "verantwoording" moeten afleggen?

Voor een discussie op een internetforum?

Ik leg aan niemand verantwoording af, niet eens aan mijn baas of vriendin. Wie denk je wel niet dat je bent?

Als je nuttig bij kan dragen, zal iedereen je waarderen. Helaas zie ik, en ja, anderen zien het ook, er is een zekere macht van aantallen, vooral als die op argumenten zijn gebaseerd, dat jij dat niet doet.

Ik word ook niet altijd gewaardeerd door mijn harde woorden en onbesuisde acties, maar als er iemand de staat en gezondheid van dit hartstikke goedlopende en BNW-boostende topic hoog in het vaandel heeft staan, ben ik het wel.

Je gaat op negeer, meer energie ben je echt niet waard.
nou nou, meneer de rechter.. :) Mig mag zijn eigen mening hebben, ongeacht de macht van de aantallen en hier zijn mening delen.

Persoonlijk ben ik niet zo'n meeloper die onder de indruk is van de macht der aantallen...
Vooral niet op een anoniem forum met kloonen.

Daarnaast vind ik het irrelevant of dit topic BNW-boostend is.
pi_149379927
quote:
15s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:24 schreef ootjekatootje het volgende:
Mig mag zijn eigen mening hebben,

Persoonlijk ben ik niet zo'n meeloper
Prachtig, in een post. :|W

Er ligt nog een video'tje voor je. Heeft je miggetje niet geproduceerd.

pi_149379979
quote:
10s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:27 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Prachtig, in een post. :|W

Er ligt nog een video'tje voor je. Heeft je miggetje niet geproduceerd.
welk videootje?

En nee miggetje heeft mij niet geproduceerd
pi_149380479
el mata,

mooie video en duidelijk, complimenten hoor!
Ik had deze nog niet gezien, wel onderdelen ervan in de op.

Maar er zijn dus geen foto's van de plek waar de broek gevonden is.

Die schoen lijkt echt niet op de schoen van Kris.
pi_149380569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:52 schreef ootjekatootje het volgende:
el mata,

mooie video en duidelijk, complimenten hoor!
Ik had deze nog niet gezien, wel onderdelen ervan in de op.

Maar er zijn dus geen foto's van de plek waar de broek gevonden is.

Die schoen lijkt echt niet op de schoen van Kris.
Dat laatste; precies. Dat is nooit opgehelderd.

Ja, er zijn foto's van de 2e kabelbrug, maar externe, niet van Kris en Lisanne.

pi_149380714
quote:
19s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat laatste; precies. Dat is nooit opgehelderd.

Ja, er zijn foto's van de 2e kabelbrug, maar externe, niet van Kris en Lisanne.
Ziet er zeer nep uit
pi_149380767
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:02 schreef LouisLitt het volgende:

[..]

Ziet er zeer nep uit
Wat zie er nep uit?
pi_149380843
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat zie er nep uit?
De foto's en dergelijke. Ik denk echt dat het antwoord bij de muricans ligt.
pi_149381290
quote:
Op donderdag 5 februari 2015 09:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Jij bent raar...
Jij bent blijkbaar niet bekend met het oeuvre van El_Matador.
pi_149381621
Jackie12 heb je voor mij de link van de video van Edwin P. Denk dat ik diegemist heb. Oh ja heb je ook een link van die trailer van die triller die in april uitkwam? Die kan ik ook niet meer vinden. Oke bedankt alvast.
  donderdag 5 februari 2015 @ 10:42:33 #119
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_149381682
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 07:46 schreef LouisLitt het volgende:
Hoe weet TS eigenlijk dat dit wel echt gebeurt is? Bestaan die meisjes uberhaupt? Ken jij ze persoonlijk? Die ouders en broer gedroegen zich zeer vreemd op TV. Volgens mij is er meer aan de hand.
:D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_149382213
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:40 schreef ToniB het volgende:
Jackie12 heb je voor mij de link van de video van Edwin P. Denk dat ik diegemist heb. Oh ja heb je ook een link van die trailer van die triller die in april uitkwam? Die kan ik ook niet meer vinden. Oke bedankt alvast.
De video van Edwin P. staat bovenaan in de OP, onder "nieuws".
pi_149382467
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 10:59 schreef gynaika het volgende:

[..]

De video van Edwin P. staat bovenaan in de OP, onder "nieuws".
oh oké die van mijn vrienden? Ja die had ik al wel gezien. Bedankt.
pi_149383129
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:08 schreef ToniB het volgende:

[..]

oh oké die van mijn vrienden? Ja die had ik al wel gezien. Bedankt.
Ik heb deze video al tig keer bekeken en hij maakt mij heel veel duidelijk.
pi_149383621
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:07 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ik denk dat Gynaika het al duidelijk heeft uitgelegd maar wat ik bedoel is dat zowel Edwin en de ouders de geul NA de Mirador filmen.
Kris en Lisanne een geul voor de mirador maar ook NA de mirador (die foto waar Kris voorovergebogen staat)

Wat ik met mijn post bedoelde is dat alle 3 de "groepen" van dezelfde dingen de foto's en filmpjes maken maar Kris en Lisanne daarmee stoppen bij de 1e quebrada.
Voor mij, nogmaals, een aanwijzing dat zij niet verder zijn gegaan dan die 1e quebrada
pi_149383768
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:31 schreef gynaika het volgende:

[..]

Ik heb deze video al tig keer bekeken en hij maakt mij heel veel duidelijk.
mij ook. Zo is er na de Mirador 1 duidelijk pad, de geul. Zelfs al zou je willen dan kan je op dat stuk dus niet verdwalen. De paddock met huisjes is niet te missen. F. geen sporen gezien bij hek paddock 3april. Zijn ze ooit zo ver doorgelopen? Of toch terug en steep area pad genomen?
pi_149384019
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 11:55 schreef ToniB het volgende:

[..]

mij ook. Zo is er na de Mirador 1 duidelijk pad, de geul. Zelfs al zou je willen dan kan je op dat stuk dus niet verdwalen. De paddock met huisjes is niet te missen. F. geen sporen gezien bij hek paddock 3april. Zijn ze ooit zo ver doorgelopen? Of toch terug en steep area pad genomen?
Ik denk dat ze “gewoon” zijn teruggelopen. “Steep area” denk ik eigenlijk niet.

Maar ook de sfeer in de video spreekt voor mij boekdelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')