friendsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind Friends leuker. Lekker weer helemaal vanaf het begin aan het kijken op Netflix
Leuk gedaan wel. Vooral Phoebe is helemaal raak.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 23:51 schreef Pulzzar het volgende:
Ik ben niet zo'n fan van Friends. Ik kijk een beetje zo tegen die serie aan:
Maar ieder zijn ding
Dat hoofdschudden van Rachel: is dat in de echte serie ook zo?quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:07 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Leuk gedaan wel. Vooral Phoebe is helemaal raak.
Dat is wel een flink tikje overdreven in de sketch natuurlijk. Maar die gebaartjes met de handen, door d'r haren gaan, dat lijkt er wel op. Stem van Ross is ook briljant gedaan, die kerel kan zeuren af en toe.quote:Op woensdag 4 februari 2015 00:25 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dat hoofdschudden van Rachel: is dat in de echte serie ook zo?
In Veep is ze ook geweldig.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
Elaine vind ik in Seinfeld trouwens niet echt leuk, terwijl ik haar in Old Christine geweldig vind...
Veep (nog) niet gezien, maar Old Christine vind ik sowieso een onzettend goede show met uitstekende cast...quote:
Wel in de top 10, maar Bill in Newsradio, Darlene in Roseanne, en de moeder van Chris in Everybody hates Chris staan ook in die top 10quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:19 schreef Mike het volgende:
George Costanza: beste sitcom character ooit!
Dit.quote:
Ze had wel zo haar momenten.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:18 schreef Yi-Long het volgende:
Elaine vind ik in Seinfeld trouwens niet echt leuk, terwijl ik haar in Old Christine geweldig vind...
Er is ook een aflevering waarin Jerry iets zegt in de trant van: I need to get on that internet-thing, I'm missing everything.quote:Op donderdag 5 februari 2015 05:36 schreef TLC het volgende:
Haha ik hoorde vandaag bij Seinfeld :
'e-mail ? what is e-mail ?'
Natuurlijk, ze was ook absoluut niet slecht ofzo, maar qua karakter vond ik haar niet leuk, beetje uit de hoogte enzo, terwijl ze in Christine een leuke mix was van dom, onzeker, licht gestoord, egocentrisch, maar ook 'zacht', als alles was een groot drama dat impact had op HAAR...quote:
Ik kan niet kiezen.quote:Op zondag 8 februari 2015 04:46 schreef Lyrebird het volgende:
Soup Nazi?
George (gebaseerd op het leven van Larry David) was geweldig, maar ik heb toch het meeste van de physical comedy van Kramer genoten.
Herkenbaar. Keek het ooit vaak half in het weekend met vrienden. Zij keken dat, geloof na Melrose Place. Het beklijfde bij mij niet. Later verzot, zelfs ooit alle dvdboxen gekocht. Zal die nooit wegdoen.quote:Op zondag 8 februari 2015 14:33 schreef Lyrebird het volgende:
Met uitzondering van seizoen 1, toen de karakters nog niet helemaal uit de verf kwamen, zit Seinfeld erg sterk in elkaar, en hebben de makers de lat heel erg hoog gelegd.
Kanttekening: ik heb de show een paar keer moeten zien, voordat ik in zag wat er nou zo leuk aan is. In het begin vond ik er ook geen reet aan, maar sindsdien heb ik iedere aflevering minstens twee keer gezien.
Dat was bij mij ook, dit ben ik echt langzaam leuk gaan vindenquote:Op zondag 8 februari 2015 18:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Herkenbaar. Keek het ooit vaak half in het weekend met vrienden. Zij keken dat, geloof na Melrose Place. Het beklijfde bij mij niet. Later verzot, zelfs ooit alle dvdboxen gekocht. Zal die nooit wegdoen.
Dat jaren 90 sfeertje maakt seinfeld juist seinfeldquote:Op maandag 9 februari 2015 15:23 schreef LuNaTiC het volgende:
https://twitter.com/seinfeldtoday
Would watch.
Serenity now! Insanity later...quote:Op woensdag 11 februari 2015 00:47 schreef wolferl het volgende:
Frank Costanza is goed.
A mouse? that's it! we moving!
Lloyd Braunquote:Op woensdag 11 februari 2015 02:01 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Serenity now! Insanity later...
Indertijd was dit een uitspraak die geregeld in ons lab te horen was.
Het is leuk omdat het in Seinfeld zo overdreven is. Het is herkenbaar. Herkenbare situaties zie je wel vaker in sitcoms, echter bij Seinfeld wordt het in het absurde getrokken.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:39 schreef Lyrebird het volgende:
Het is ook zo herkenbaar. Wie heeft er tijdens een etentje niet iets gezegd waarbij een tafelgenoot explodeerde?
Doet me denken aan de soup-naziquote:Op woensdag 11 februari 2015 10:46 schreef Lyrebird het volgende:
You want rice? No wooden horse for you!
Ik zag 'm gisteren nog voorbij komen. Elaine komt erachter dat Puddy nogal christelijk is en vraagt 'm of-ie het niet erg vindt dat zij niet gelovig is.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:22 schreef Terreros85 het volgende:
Puddy was ook fantastisch. Vooral de scene als ze met de groep naar een ijshockeywedstrijd gaan. Puddy blijkt de allerfanatiekste fan van de Devils te zijn. 'WE'RE THE DEVILS'
Wij hebben onze eigen Babu. Niet uit Pakistan maar uit Argentinië.quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:32 schreef Lyrebird het volgende:
Seinfeld heeft veel kleurrijke personages opgeleverd. Puddy, de Soup Nazi, Babu, de Bubble Boy, Frank Constanza, Newman, J. Peterman, Uncle Leo, Jackie Chiles, Bania, etc.
Van de ene kant een erg sterk aspect aan de show, maar als je toevallig eens een aflevering zit te kijken, waarin J. Peterman optreedt, dan is dat lang niet zo leuk als dat je hem al vaker voorbij hebt zien komen.
Ik heb er ook nooit wat aan gevonden totdat ze het 's nachts gingen uitzenden en ik er na mijn nachtdienst naar keek.quote:Op woensdag 4 februari 2015 08:49 schreef kawa4 het volgende:
ik vind daar echt geen hol aan,
ik heb een paar keer geprobeerd te kijken, maar die serie vind ik gewoon echt totaal niet grappig.
scrubs en married with children zijn de beste comedy series
CYE is ook best aardig, mag er graag naar kijken. Ook daar veel herkenbare situaties. Maar CYE draait wel heel erg op Larry David en mist een brede support cast. André vond ik trouwens wel weer briljant, die had zo in Seinfeld gepast.quote:Op maandag 16 februari 2015 18:20 schreef MrSalazar het volgende:
Vind het wel redelijk soms. Ben meer een fan van Curb your enthusiasm.
http://en.wikipedia.org/wiki/Veep_%28TV_series%29quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |