Ik las penis.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar krijg je een dikke pens van.
Wilde al bijna een pallet gaan inslaan...quote:
Heb je nou eentje gegeten?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Kijk de tortelduifjes weer hetzelfde posten.
Grutjes wat spannend, laat ons weten hoe het smaakt ja?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:29 schreef Specularium het volgende:
Ik heb dit, ga het zo testen.
[ afbeelding ]
Volgens mij is Yasmin meer van het donkere vlees. Poste jij niet laatst een plaatje van Tyrese Gibson?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Sticks dubbel choc. Lijkt me iets voor Mani.
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij is Yasmin meer van het donkere vlees. Poste jij niet laatst een plaatje van Tyrese Gibson?
Ik weet niet wie dat is. Dus dat lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Volgens mij is Yasmin meer van het donkere vlees. Poste jij niet laatst een plaatje van Tyrese Gibson?
Dat is toch die ruige negert uit Fast & Furious?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel, speciaal voor jou.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Grutjes wat spannend, laat ons weten hoe het smaakt ja?
Ja sorry mijn post was een beetje onduidelijk, ik bedoelde Yasmin natuurlijk. Maar dat is best een mooie man hoor, google hem eens zou ik zeggen.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:44 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik weet niet wie dat is. Dus dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
Dat moest ik even nazoeken, maar ja dus!quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch die ruige negert uit Fast & Furious?
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch die ruige negert uit Fast & Furious?
Dat zou ik heel leuk vinden, ik ben immers je beste vriendje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien doe ik dat wel, speciaal voor jou.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:49 schreef Tem het volgende:
Over het algemeen vallen negers wel op wat volleslanke(viesdikke) vrouwen. Yasmin vist dus in de juiste vijver.
Ja dat is echt too much, daar krijgt Mani maagkrampen van.quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had eerst deze, daar loopt allemaal van die zooi zo in je mond.
[ afbeelding ]
Kan dit als volgende TT?quote:Op woensdag 4 februari 2015 22:49 schreef Tem het volgende:
Over het algemeen vallen negers wel op wat volleslanke(viesdikke) vrouwen. Yasmin vist dus in de juiste vijver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |