Jouw stem is lachwekkend.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zonder gekheid jongens, ik heb een fantastische stem. Ben er erg tevreden mee.
Doe hem nog eens. Ik heb je net bijna een minuut lang tekst gegeven, dat is het minste wat je kan doen.quote:
NAC heeft zo ongeveer de slechtste selectie van de eredivisie en PSV de beste, het zou een schande zijn als PSV niet kan winnen vandaag, ook al spelen ze met 10 man.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:40 schreef KingRoland het volgende:
Broekje open hoe NAC niet van 10 man weet te winnen.
Comedycapers
Prachtige commentaarstem, je hebt inderdaad talent.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgend jaar doe ik de Leden van de Staten Generaal speech wel op vocaroo.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:42 schreef Pascalus het volgende:
Landgenoten van johannes, dat was de mooiste
NAC heeft wel een aardige defensiequote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
NAC heeft zo ongeveer de slechtste selectie van de eredivisie en PSV de beste, het zou een schande zijn als PSV niet kan winnen vandaag, ook al spelen ze met 10 man.
Ik zal vannacht eens een poging wagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Doe hem nog eens. Ik heb je net bijna een minuut lang tekst gegeven, dat is het minste wat je kan doen.
Jij ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prachtige commentaarstem, je hebt inderdaad talent.
Volgens mij hoorde ik net de nieuwe Evert.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 03-02-2015 om 21:33:22NAC, op basis van de 1e helft: Europa Cup-fans, Jupiler League-middenveld/aanval. Man, man wat een creatieve armoede. reageer retweet
Hij lijkt best veel op die van mij toevallig. In die van mij zit iets meer de 'badass'-factor.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeg eens wat danquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:44 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij lijkt best veel op die van mij toevallig. In die van mij zit iets meer de 'badass'-factor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |