Wat heb je gedaan dan? Als in,welke ingrediënten, welke volgorde en welke kruiden?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:04 schreef Geerd het volgende:
Nou was niet te vreten, misschien heb je echt een wok nodig voor wok reepjes en wok groenten![]()
![]()
Achja ik heb weer wat geprobeerd snel naar thuisbezorgd.nl
Wel zonde van de ingrediënten![]()
Anthonyquote:
Ik hou van die manquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Anthony![]()
Ik zat net The Taste te kijken waar hij jurylid van is. Zo tof hoe hij over eten praat. Lekker controversieel
Van mij wel, ik weet niet hoe dat allemaal moet.quote:
Runderwok reepjes had ik zakje aardappelschijfjes erbij. En wok groenten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Als in,welke ingrediënten, welke volgorde en welke kruiden?
Gelukkig is er een thuisbezorgd
gewoon je openingspost editen en een andere foto plaatsenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van mij wel, ik weet niet hoe dat allemaal moet.
Vast wel een modje hier.
Hmm daar is ie me toch net iets te oud en grijs voor maar ik begrijp je welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou van die man
En om in Fok terminologie te blijven, ik zou 'm nog raken ook![]()
Ik ben zelf ook oud en grijsquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Hmm daar is ie me toch net iets te oud en grijs voor maar ik begrijp je wel
Ohw niet eens gezien dat dat konquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gewoon je openingspost editen en een andere foto plaatsen
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:17 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ohw niet eens gezien dat dat konTopic naam kun je zelf niet wijzigen
Volgende keer eerst in hete olie je vlees bakken, dan eruit scheppen. Olie weer heet laten worden, groenten erin, bakken en dan weer eruit. Eventueel olie wat bijvullen in pan, temperatuur lager en dan aardappeltjes bakken tot gaar/zacht en bruin.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Runderwok reepjes had ik zakje aardappelschijfjes erbij. En wok groenten.
Ik dacht vlees en die aardappeltjes goed heet aanbakken 5 min en dan die groenten erbij klaar!!
! grote tering bende![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hou van oud en grijs. Mijn eerste 'crush' was 30 jaar ouder ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Daarom begrijp ik je ook haha
Als je toen 4 was kan ik me dit enigszins voorstellenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou van oud en grijs. Mijn eerste 'crush' was 30 jaar ouder ofzo
Ja daar zat ik ook al aan te denken dacht kak eigenlijk moet ik ff een koekenpan er bi hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgende keer eerst in hete olie je vlees bakken, dan eruit scheppen. Olie weer heet laten worden, groenten erin, bakken en dan weer eruit. Eventueel olie wat bijvullen in pan, temperatuur lager en dan aardappeltjes bakken tot gaar/zacht en bruin.
Kruiden erbij, alles mengen en door warmen voor zover nodig en klaar
16 ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als je toen 4 was kan ik me dit enigszins voorstellen
Is echt lekkerder en het wordt niet zo zompig. Vlees wordt vaak zo droog en/of taai en aardappels niet lekker bruin andersquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al aan te denken dacht kak eigenlijk moet ik ff een koekenpan er bi hebben
Klopt die dingen waren niet te vretenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Is echt lekkerder en het wordt niet zo zompig. Vlees wordt vaak zo droog en/of taai en aardappels niet lekker bruin anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |