Nee,nee. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik ook geen fan van AH ben en daar amper tot niet ben te vinden. En sushi in een supermarkt kopen?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 15:00 schreef MutedFaith het volgende:
Die zakjes wasabi en visdingetjes sojasaus zitten ook altijd in de prefab sushi van de AH.. Ik neem aan dat de sushi daar niet vandaan kwam?
Dat dacht ik eerlijk gezegd al. Daar zag het ook iets te goed voor uit.. Maar ik werd enigzins in de war gebracht door die zakjes en visdingetjes met sojasaus..quote:Op zondag 8 februari 2015 22:14 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nee,nee. Iedereen die mij een beetje kent weet dat ik ook geen fan van AH ben en daar amper tot niet ben te vinden. En sushi in een supermarkt kopen?![]()
Vandaag maar weer de welbekende lunchbowl met wat fris en daarna acclimatiseren.quote:Op maandag 9 februari 2015 01:24 schreef MutedFaith het volgende:
Dat dacht ik eerlijk gezegd al. Daar zag het ook iets te goed voor uit.. Maar ik werd enigzins in de war gebracht door die zakjes en visdingetjes met sojasaus..
Spitskoolquote:Op maandag 9 februari 2015 21:27 schreef foodlover het volgende:
Spitskool, aardappels en een krokante kipschnitzel.
jum jum! Jij at lekker!quote:Op maandag 9 februari 2015 18:12 schreef Diconnected het volgende:
Vanavond kippenpoten van de poelier met een grote salade en een baked potatoe erbij met sour cream en chives
Ook lekker!quote:Op maandag 9 februari 2015 22:43 schreef christiman het volgende:
[..]
Spitskool
Ik maakte kip met barbecuekrieltjes en rucolasla/erwten.
Dusssss:quote:Op dinsdag 10 februari 2015 11:30 schreef minilot het volgende:
Vanavond pittige, gefrituurde 'kip 65', met gebakken curryblaadjes, uit dit Indiase kookboek.
Erbij frisse groene chutney, spinazie met paneer en versgemaakte naanbroden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |