Ja. Zoals: M'n condooms zijn bijna op!quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:05 schreef HeatWave het volgende:
Ach ja, zo hebben we allemaal wat te klagen natuurlijk.
Low crime doesn't mean no crimequote:Op woensdag 4 februari 2015 11:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daardoor laat men hier gerust hun auto open staan langs de straat. Mensne kijken wel uit om te jatten. Halen ze niet in hun hoofd. Als iemand je spot of aangeeft ben je echt dik de pineur.
Leuke mannen daar?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Zoals: M'n condooms zijn bijna op!
nee, maar bij gebrek aan boterhamzakjes ...quote:
Dan heb je een probleem, die verkopen ze daar natuurlijk nietquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Zoals: M'n condooms zijn bijna op!
Of alleen Aziatische maatjes.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan heb je een probleem, die verkopen ze daar natuurlijk niet.
En of je daadwerkelijk schuldig bent maakt ze ook al niet zoveel uit.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
When in Singapore..... iets misdaan? BAM! Gevangenis. En daar staat niet eens een bed in je cel. Je slaapt maar op de grond!
Ik zal de inkopper achterwege latenquote:
Ik werd van de week aan de kant geduwd door wat er uit zag als een 40 jarige Jan Modaal die dacht dat het smalle drukke fietspad in het centrum van Tilburg zijn persoonlijke mountainbiketrail was. Niet eens bellen (zal wel geen bel op zijn hippe midlifecrisis-koersfiets zittenquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haags.
Jeugd.
De oh oh cherso generatie.
NL wordt steeds dommer.
Dat is wel het midden tochquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Op je 40e al in een midlife crisis?
Ja, verwachting is 78 gemiddeld.quote:
De midlife crisis schijnt steeds vroeger toe te slaan en wordt ook al quarterlife crisis genoemdquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, dan mag ik ook bijna!quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hem al drie keer gehad geloof ik.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:49 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb geloof ik wel een verlate quarterlife crisis
Heb je er al iets van geleerd?quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb hem al drie keer gehad geloof ik.
Als ze een kind hebben, ja. Anders ook niet.quote:Op woensdag 4 februari 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen hebben tegenwoordig ook een soort extra rechten opeens.
En ze werken allemaal minder dan 40 uurquote:Op woensdag 4 februari 2015 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze een kind hebben, ja. Anders ook niet.
Het heeft z'n momenten. Vrijdagmiddag bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ze werken allemaal minder dan 40 uur.
Ach, ik zeur wat, het leven is voor iedereen kut.
Je wordt mild op je oude dag HW!quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En ze werken allemaal minder dan 40 uur.
Ach, ik zeur wat, het leven is voor iedereen kut.
Ik doe dat nu al. Bij van dat kutvolk dat denkt dat je fietspaden gewoon zonder te kijken kunt oversteken.quote:Op woensdag 4 februari 2015 11:41 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb mijn momentenquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je wordt mild op je oude dag HW!
Wel mooi.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:12 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
iMac kopen? 600 euro, het is alleen geen iMac.
Ja, 1 op 1 kopie dus, alleen geen Apple-logo vooropquote:
Ik wel. Maar vind het dat niet waardquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb geen 600 eu in mijn budget voor gadgets
Ik heb geen computers meer nodig op het moment, maar het is wel een mooi apparaat, alleen kost een nieuwe 300 euro meer en issie wel echtquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar vind het dat niet waard.
Maar dat heb ik er ook niet voor overquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen computers meer nodig op het moment, maar het is wel een mooi apparaat, alleen kost een nieuwe 300 euro meer en issie wel echt.
Nee, je kan het niet aantrekken, ik snapquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar dat heb ik er ook niet voor over.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je kan het niet aantrekken, ik snap.
Is er iets onjuist aan mijn observatie?quote:
Niet per se. Maar ik wil wel een nieuwe computer ooit. Ik ga alleen nu geen 600 euro uitgeven aan een pcquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is er iets onjuist aan mijn observatie?.
300 maar?quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb geen computers meer nodig op het moment, maar het is wel een mooi apparaat, alleen kost een nieuwe 300 euro meer en issie wel echt.
Is ook wel veel geld voor een PC als je niet gamed.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet per se. Maar ik wil wel een nieuwe computer ooit. Ik ga alleen nu geen 600 euro uitgeven aan een pc.
Ik game niet, iddquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook wel veel geld voor een PC als je niet gamed.
Of als je er niet de hele dag op zit te werken. Mijn PC was wel wat duurder maar hij staat al anderhalf jaar bijna de hele dag aan. Alleen dat opstarten mag even wat sneller.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Is ook wel veel geld voor een PC als je niet gamed.
Tihi!quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je kan het niet aantrekken, ik snap.
Geen SSD? Sinds ik die één heb is mijn opstartergernis echt met 90% ofzo gedaald.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of als je er niet de hele dag op zit te werken. Mijn PC was wel wat duurder maar hij staat al anderhalf jaar bijna de hele dag aan. Alleen dat opstarten mag even wat sneller.
Ik heb er toch de ballen verstand van johquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen SSD? Sinds ik die één heb is mijn opstartergernis echt met 90% ofzo gedaald.
Daarom, dan is 600 euro echt te veel.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik game niet, idd. Gewoon een pc/laptop voor werk, internet en eens een filmpje of zo.
Ik kan niet meer werken op machines zonderquote:Op woensdag 4 februari 2015 12:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Geen SSD? Sinds ik die één heb is mijn opstartergernis echt met 90% ofzo gedaald.
Zal vast nog wel lukken, al had ik laatst op de machine van mijn vader die hulp nodig had wel een 'ik kom straks wel terug'-momentje.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik kan niet meer werken op machines zonder.
Dat dacht ik al, ja.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, dan is 600 euro echt te veel.
Voor de helft heb je iets prima werkbaars, voor iets meer gewoon iets goeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |