abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149352363
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:30 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Bij mij heeft de voorraad inmiddels ook de woonkamer bereikt :')

kak... schuifdeursysteempje wat ik wilde maken op zolder gaat zo'n 600 euro kosten }:|
Ik ban juist alles de woonkamer uit. Hal, toilet, keuken, overloop, woonkamer, slaapkamer, 2 bergingen: check :')

Wat voor fancy systeem moet dat worden dan?
pi_149352372
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoi!
Hi O+

al weer wezen wandelen? Het weer is heerlijk O+
pi_149352467
Schuifdeur systemen zijn duur. Wilde dat eerst ook voor een kleding kast.. Maaruh laat maar :X
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149352478
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:31 schreef Puala het volgende:

[..]

Hi O+

al weer wezen wandelen? Het weer is heerlijk O+
Ik ga zo de deur uit :) en idd prachtig weer.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149352508
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Schuifdeur systemen zijn duur. Wilde dat eerst ook voor een kleding kast.. Maaruh laat maar :X
Ik bouw zelf zo'n systeem vanaf scretch. Komt op 100¤ denk ik. systeem incl. deur
pi_149352539
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:38 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik bouw zelf zo'n systeem vanaf scretch. Komt op 100¤ denk ik. systeem incl. deur
Ja maar hoe maak je een mooie deur? Ben daar echt niet handig genoeg voor denk ik :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149352595
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja maar hoe maak je een mooie deur? Ben daar echt niet handig genoeg voor denk ik :@
Ik ga 1 plaat multiplex 9mm pakken. En aan de achterkant maak ik daar een frame op.. Een 8 zegmaar. Maar dan vierkant zoals op een wekkerradio. En dan het bovenste vlak groter dan het onderste vlak. En dat doe ik niet verstek of whatever :+

En voorop ga ik stroken multiplex lijmen met een paar mm er tussen zodat het lijkt alsof het een planken deur is ;)
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:04:21 #108
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149353234
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 11:31 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ban juist alles de woonkamer uit. Hal, toilet, keuken, overloop, woonkamer, slaapkamer, 2 bergingen: check :')

Wat voor fancy systeem moet dat worden dan?
Niks fancies, het is een hangend systeem onder een schuin dak wat ik al eens eerder gemaakt heb, maar dan 4x

Studeer
p Rail 360 1 47,99 47,99
p Vloer 200 2 15,99 31,98
p Ophang 1 8,99 8,99
k Deur 244*122*12 2 14,15 28,3
p Rail and roll duo 1 13,29 13,29
p Deurgreep 1 4,89 4,89

slaap
p Rail 360 1 47,99 47,99
p Vloer 200 2 15,99 31,98
p Ophang 1 8,99 8,99
k Deur 244*122*12 2 14,15 28,3
p Rail and roll duo 1 13,29 13,29
p Deurgreep 1 4,89 4,89

Voorzolder
p Rail 200 2 28,49 56,98
p Vloer 200 2 15,99 31,98
p Ophang 2 8,99 17,98
k Deur 244*122*12 2 14,15 28,3
p Rail and roll duo 2 13,29 26,58
p Deurgreep 2 4,89 9,78

Algemeen
k MDF grondverf karwei 750ml 3 16,95 50,85
k Hoogglans lak wit 2,5l 1 57,95 57,95
k KARWEI roller aflakset alkyd 10cm 6-delig 1 4,29 4,29
k KARWEI voorstrijk muurroller compleet 18cm 1 2,89 2,89
k gyproc voegenvuller 1 9,19 9,19

Totaal 567,65
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149353262
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:04 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Niks fancies, het is een hangend systeem onder een schuin dak wat ik al eens eerder gemaakt heb, maar dan 4x

Studeer
p Rail 360 1 47,99 47,99
p Vloer 200 2 15,99 31,98
p Ophang 1 8,99 8,99
k Deur 244*122*12 2 14,15 28,3
p Rail and roll duo 1 13,29 13,29
p Deurgreep 1 4,89 4,89

slaap
p Rail 360 1 47,99 47,99
p Vloer 200 2 15,99 31,98
p Ophang 1 8,99 8,99
k Deur 244*122*12 2 14,15 28,3
p Rail and roll duo 1 13,29 13,29
p Deurgreep 1 4,89 4,89

Voorzolder
p Rail 200 2 28,49 56,98
p Vloer 200 2 15,99 31,98
p Ophang 2 8,99 17,98
k Deur 244*122*12 2 14,15 28,3
p Rail and roll duo 2 13,29 26,58
p Deurgreep 2 4,89 9,78

Algemeen
k MDF grondverf karwei 750ml 3 16,95 50,85
k Hoogglans lak wit 2,5l 1 57,95 57,95
k KARWEI roller aflakset alkyd 10cm 6-delig 1 4,29 4,29
k KARWEI voorstrijk muurroller compleet 18cm 1 2,89 2,89
k gyproc voegenvuller 1 9,19 9,19

Totaal 567,65
Leuk boodschappenlijstje :+
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:07:52 #110
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149353334
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:05 schreef Puala het volgende:

[..]

Leuk boodschappenlijstje :+
Ik denk dat ik het gezien de prijs maar eens anders doe: een rachelwerk maken, daar de MDF tegenaan en ergens ertussen een stuk MDF wat vastgeklikt kan worden met magneten... Dan maar geen schuifsysteem.... :X
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149353398
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:07 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het gezien de prijs maar eens anders doe: een rachelwerk maken, daar de MDF tegenaan en ergens ertussen een stuk MDF wat vastgeklikt kan worden met magneten... Dan maar geen schuifsysteem.... :X
Kun je dan niet beter gewoon al meubelplaat pakken? Hoef je niet te schilderen?
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:14:29 #112
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149353561
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:09 schreef Puala het volgende:

[..]

Kun je dan niet beter gewoon al meubelplaat pakken? Hoef je niet te schilderen?
Meubelpanelen komen niet tot 90cm hoog... had ik ook al gekeken. (en 18mm dik is overkill)

[ Bericht 2% gewijzigd door Merlijn op 04-02-2015 12:20:21 ]
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149353744
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:14 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Meubelpanelen komen niet tot 90cm hoog... had ik ook al gekeken.
Wat stom :o
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:21:22 #114
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149353783
Ik zou het vanavond moeten nameten of ik het met 80cm red, maar dan nog is 18mm wel erg dik...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149353889
Wel stevig ;)
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:28:00 #116
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149353968
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:25 schreef Puala het volgende:
Wel stevig lomp ;)
Ik moet het ook onder de dakbalk kwijt he ?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149354113
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:28 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik moet het ook onder de dakbalk kwijt he ?
Ik ken jouw huis toch niet joh :P
  woensdag 4 februari 2015 @ 12:35:59 #118
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149354167
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:34 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ken jouw huis toch niet joh :P
Moet je wat vaker langskomen :D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149354183
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:35 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Moet je wat vaker langskomen :D
Komt wel :Y Als mijn huis verder af is :Y
  woensdag 4 februari 2015 @ 13:10:40 #120
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149354971
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 12:07 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het gezien de prijs maar eens anders doe: een rachelwerk maken, daar de MDF tegenaan en ergens ertussen een stuk MDF wat vastgeklikt kan worden met magneten... Dan maar geen schuifsysteem.... :X
Studeer
k Plaat 244*122*12 2 14,15 28,3
k Lijst 270*50*8 1 5 5
0
Slaap 0
k Plaat 244*122*12 2 14,15 28,3
k Lijst 270*50*8 1 5 5
0
Voorzolder 0
k Plaat 244*122*12 2 14,15 28,3
k Lijst 270*50*8 1 5 5
0
Algemeen 0
k Rachel 270 staand 1 19,11 19,11
k Rachel 210 liggend 1 14,87 14,87
k MDF grondverf karwei 750ml 1 16,95 16,95
k MDF grondverf karwei 250ml 1 9,95 9,95
k Hoogglans lak wit 0,75l 1 19,95 19,95
k KARWEI roller aflakset alkyd 10cm 6-delig 1 4,29 4,29
k KARWEI voorstrijk muurroller compleet 18cm 1 2,89 2,89
k gyproc voegenvuller 1 9,19 9,19
p sencys magneetsnapper 3 7,49 22,47

Totaal 219,57

567 vs. 219... hmmmm :@
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 4 februari 2015 @ 13:40:06 #121
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149355795
Item over popfotografie waar ik ook een zegje mag doen.

http://3voor12.vpro.nl/ni(...)tikke-leuk-vind.html
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149355962
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Item over popfotografie waar ik ook een zegje mag doen.

http://3voor12.vpro.nl/ni(...)tikke-leuk-vind.html
Flinke lap tekst. En saai als het je niet boeit ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 4 februari 2015 @ 13:46:29 #123
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149355992
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Flinke lap tekst. En saai als het je niet boeit ;)
Scroll naar de laatste twee alinea's :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149356030
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Scroll naar de laatste twee alinea's :P
Die heb ik gelezen ja. En de eerste 2
pi_149357292
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:46 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Scroll naar de laatste twee alinea's :P
_O_ awesome

Investering en dan steeds hoger op en dan bij de the Stones mogen staan, bad ass. En dan nog zo lekker gewoon gebleven en op FOK! hangen :D
pi_149357326
Ik @&#$*(#$% haat jeuk :'(
pi_149357394
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Item over popfotografie waar ik ook een zegje mag doen.

http://3voor12.vpro.nl/ni(...)tikke-leuk-vind.html
Goed stuk wel D_A :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_149357568
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:36 schreef Puala het volgende:
Ik @&#$*(#$% haat jeuk :'(
pi_149357590
quote:
6s.gif Op woensdag 4 februari 2015 13:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Item over popfotografie waar ik ook een zegje mag doen.

http://3voor12.vpro.nl/ni(...)tikke-leuk-vind.html
“Hij kan ieder klein kutbandje er doen uitzien alsof ze in de Ziggo Dome spelen.”

Zo, steek die maar in je robuuste zak! ^O^
pi_149357603
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:36 schreef Puala het volgende:
Ik @&#$*(#$% haat jeuk :'(
Krabben dan.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149357643
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Krabben dan.
Het is onder het verband :P
  woensdag 4 februari 2015 @ 14:55:25 #132
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149357688
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Het is onder het verband :P
Heb ik weer iets gemist?
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149357788
mooi stukje D_A ^O^
pi_149357838
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:55 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Heb ik weer iets gemist?
Nee, ik geloof niet dat ik dit ergens online had gepost nog.

Ik heb een blaar opgelopen op mijn handpalm en nadat ik die weg had gehaald een 2e blaar op dezelfde plek. En ook die lek geprikt, velletje er af. En doorgeklust. En nu is het euhm. inmiddels bloederig. En droog en als ik er geen gaasje/vaseline op heb dan scheurt het continu open :X

En je hand verbinden valt niet mee. Je zit of aan een gaasje met flinke stukken pleister (dan strek ik m'n huid na enkele dagen kapot) en dan kun je slecht typen/muizen. Of je zit vast aan verband en dan lijkt het heel heftig, maar wel effectief om het gaasje op zn plek te houden en je kan gewoon bewegen :)
  woensdag 4 februari 2015 @ 15:12:34 #135
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149358198
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:00 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee, ik geloof niet dat ik dit ergens online had gepost nog.

Ik heb een blaar opgelopen op mijn handpalm en nadat ik die weg had gehaald een 2e blaar op dezelfde plek. En ook die lek geprikt, velletje er af. En doorgeklust. En nu is het euhm. inmiddels bloederig. En droog en als ik er geen gaasje/vaseline op heb dan scheurt het continu open :X

En je hand verbinden valt niet mee. Je zit of aan een gaasje met flinke stukken pleister (dan strek ik m'n huid na enkele dagen kapot) en dan kun je slecht typen/muizen. Of je zit vast aan verband en dan lijkt het heel heftig, maar wel effectief om het gaasje op zn plek te houden en je kan gewoon bewegen :)
Hmmm, balen :(
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149358296
oh cool, frozen krijgt een vervolg O+
pi_149358305
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:12 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Hmmm, balen :(
Ja best wel, want het doet ook gewoon echt heel erg zeer. En dat doet het niet als het vet/vochtig is, maar dan heelt het niet.
pi_149358307
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:15 schreef Puala het volgende:
oh cool, frozen krijgt een vervolg O+
Let it go Let it go!!!!!
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149358320
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:16 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja best wel, want het doet ook gewoon echt heel erg zeer. En dat doet het niet als het vet/vochtig is, maar dan heelt het niet.
Calendulan crème?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149358340
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Calendulan crème?
Kan dat op open wondjes?
pi_149358356
En dan zonder dat ik ga jodelen van de pijn/branderig gevoel ed?
pi_149358409
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Kan dat op open wondjes?
Ja dat kan. Ik gebruik dat echt overal voor. Ook bij de hond trouwens. Brand niet, prikt niet enzo. Maar helpt bij mij wel altijd de genezing een handje :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149358452
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja dat kan. Ik gebruik dat echt overal voor. Ook bij de hond trouwens. Brand niet, prikt niet enzo. Maar helpt bij mij wel altijd de genezing een handje :)
Ik zal er over nadenken. Ik heb inmiddels het verband er af en heb toegegeven aan de drang om te krabben :@
pi_149358515
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik zal er over nadenken. Ik heb inmiddels het verband er af en heb toegegeven aan de drang om te krabben :@
Doe drukken en wrijven.. Niet krabben...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149358647
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:22 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Doe drukken en wrijven.. Niet krabben...
Het is het verband wat jeukt, dat wondje is nog te vers ;)
pi_149358810
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:27 schreef Puala het volgende:

[..]

Het is het verband wat jeukt, dat wondje is nog te vers ;)
Oh ja weet ik veel ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149358842
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh ja weet ik veel ^^
Geeft niet.

Ik had eerst een rolletje verband uit de verbanddoos maar na 3 dagen was dat wel op/te veel beschadigd. En gister bij het kruidvat een ander type gekocht en dat spul jeukt als een malle :X
pi_149360078
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 15:33 schreef Puala het volgende:

[..]

Geeft niet.

Ik had eerst een rolletje verband uit de verbanddoos maar na 3 dagen was dat wel op/te veel beschadigd. En gister bij het kruidvat een ander type gekocht en dat spul jeukt als een malle :X
Misschien allergisch voor?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149360117
quote:
1s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Misschien allergisch voor?
Dan zou ik rode plekken oid verwachten :)
pi_149360915
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:12 schreef Puala het volgende:

[..]

Dan zou ik rode plekken oid verwachten :)
Hoeft niet :)
I solemnly swear i'm up to no good
  FOK!Fotograaf donderdag 5 februari 2015 @ 06:44:12 #151
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_149378309
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_149378357
Goedemorgen :)
  donderdag 5 februari 2015 @ 07:30:03 #153
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_149378452
c_/!
Hmz...
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 5 februari 2015 @ 07:35:25 #154
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_149378477
quote:
14s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:34 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

_O_ awesome

Investering en dan steeds hoger op en dan bij de the Stones mogen staan, bad ass. En dan nog zo lekker gewoon gebleven en op FOK! hangen :D
Haha, ja en nu we wat hoger op de ladder staan gewoon weer gaan investeren want ik wil het internationaal ook nog wel gaan proberen. Maar juist dat de mensen hier en ook op de andere kanalen de groei hebben kunnen zien vind ik erg tof.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:40 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Goed stuk wel D_A :)
Thanks, mee eens. Al wil ik het positieve wat nu in twee alinea's is gekieperd wel iets duidelijker uitleggen aangezien achter alles wat ik doe wel een visie / gedachten zit.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:51 schreef DonJames het volgende:

[..]

“Hij kan ieder klein kutbandje er doen uitzien alsof ze in de Ziggo Dome spelen.”

Zo, steek die maar in je robuuste zak! ^O^
Haha, komt vast omdat ik komende maand weer een cover heb voor de OOR en dat degene die het zegt een eindredacteur is :P
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 14:58 schreef Flipmoehoe het volgende:
mooi stukje D_A ^O^
Thanks! Mee eens *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_149378607
Mogge
pi_149378610
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 07:55 schreef Geo4kant het volgende:
Mogge
Goedemorgen

Nog plannen voor vandaag? :)
pi_149378614
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149378615
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 07:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen

Nog plannen voor vandaag? :)
pi_149378662
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 07:56 schreef Puala het volgende:

[..]

Goedemorgen

Nog plannen voor vandaag? :)
Ja wandelen met Loebes, binnenkant ramen zemen en heb de hele dag wat pannen met vlees op het vuur staan. Stoofvlees en gewoon runderlappen enzo. Heerlijk O+

Voor de rest wat normale huishoudelijke klusjes vandaag.

En jij?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149378856
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja wandelen met Loebes, binnenkant ramen zemen en heb de hele dag wat pannen met vlees op het vuur staan. Stoofvlees en gewoon runderlappen enzo. Heerlijk O+

Voor de rest wat normale huishoudelijke klusjes vandaag.

En jij?
Ooh lekker sudderen dus :9 Mijn ramen moeten ook nog gezeemd worden O-)

Ik mocht gister zowaar beginnen met het klusje om de pc's klaar te maken voor de uitrol, dus vandaag daar mee verder. Eerst voorzie ik ze allemaal van de standaard en wellicht dat ik vanmiddag of anders volgende week kan beginnen om specifieke software er op te zetten voor elke afdeling :)
pi_149379063
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:20 schreef Puala het volgende:

[..]

Ooh lekker sudderen dus :9 Mijn ramen moeten ook nog gezeemd worden O-)

Ik mocht gister zowaar beginnen met het klusje om de pc's klaar te maken voor de uitrol, dus vandaag daar mee verder. Eerst voorzie ik ze allemaal van de standaard en wellicht dat ik vanmiddag of anders volgende week kan beginnen om specifieke software er op te zetten voor elke afdeling :)
Heerlijk sudderen idd. Alleen die lucht joh.. Krijg daar zo'n honger van.

En je zeemt je ramen maar lekker zelf want ik heb er een hekel aan.

En wat fijn dat je eindelijk iets mag doen op.je werk. Zo net voordat.ke vrij hebt genomen haha
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149379098
Goed bezig D_A! Ik zie een FOK! workshop popfotografie aankomen *O*
pi_149379224
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:35 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Heerlijk sudderen idd. Alleen die lucht joh.. Krijg daar zo'n honger van.

En je zeemt je ramen maar lekker zelf want ik heb er een hekel aan.

En wat fijn dat je eindelijk iets mag doen op.je werk. Zo net voordat.ke vrij hebt genomen haha
Ja die honger snap ik wel :D Maar vanavond kun je dan genieten toch? :Y)

Ik heb een karcher ramenzeemding gekregen voor mijn verjaardag en die ga ik morgen uitproberen *O* Voor de vloer moet er zo min mogelijk stof zijn, dus ik ga ze even simpel zemen morgen om het ergste stof er af te halen. En dan hoop ik stiekem dat mijn oma maandag of dinsdag nog even wilt komen helpen poetsen O-)

Ja heerlijk _O_ En ik kreeg gelijk een strakke deadline: eind vd maand. Maar goed, niet onmogelijk. Ik doe dat ik kan :D
  donderdag 5 februari 2015 @ 08:45:11 #164
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149379227
Mogguh! Vandaag lekker thuisgebleven... ze zoeken het maar uit..
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149379230
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef Merlijn het volgende:
Mogguh! Vandaag lekker thuisgebleven... ze zoeken het maar uit..
Hoe dat zo? :o
pi_149379264
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja die honger snap ik wel :D Maar vanavond kun je dan genieten toch? :Y)

Ik heb een karcher ramenzeemding gekregen voor mijn verjaardag en die ga ik morgen uitproberen *O* Voor de vloer moet er zo min mogelijk stof zijn, dus ik ga ze even simpel zemen morgen om het ergste stof er af te halen. En dan hoop ik stiekem dat mijn oma maandag of dinsdag nog even wilt komen helpen poetsen O-)

Ja heerlijk _O_ En ik kreeg gelijk een strakke deadline: eind vd maand. Maar goed, niet onmogelijk. Ik doe dat ik kan :D
Zo'n karcher heb ik ook op het oog idd. Ben benieuwd hoe dat bevalt. Lijkt me wel fijn voor die grote ramen straks.

En helaas Nee is niet voor vanavond. Dit wordt gewoon de vriezer in gedaan :( maar heb er vandaag tijd voor dus tja.

Is eind van de maand een beetje haalbaar?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149379270
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef Merlijn het volgende:
Mogguh! Vandaag lekker thuisgebleven... ze zoeken het maar uit..
Ow das niet best -O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149379311
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja die honger snap ik wel :D Maar vanavond kun je dan genieten toch? :Y)

Ik heb een karcher ramenzeemding gekregen voor mijn verjaardag en die ga ik morgen uitproberen *O* Voor de vloer moet er zo min mogelijk stof zijn, dus ik ga ze even simpel zemen morgen om het ergste stof er af te halen. En dan hoop ik stiekem dat mijn oma maandag of dinsdag nog even wilt komen helpen poetsen O-)

Ja heerlijk _O_ En ik kreeg gelijk een strakke deadline: eind vd maand. Maar goed, niet onmogelijk. Ik doe dat ik kan :D
Zou je kunnen laten weten hoe dat Kärcher ramenzeemding bevalt? Wij twijfelen nog :D .
pi_149379331
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Zo'n karcher heb ik ook op het oog idd. Ben benieuwd hoe dat bevalt. Lijkt me wel fijn voor die grote ramen straks.

En helaas Nee is niet voor vanavond. Dit wordt gewoon de vriezer in gedaan :( maar heb er vandaag tijd voor dus tja.

Is eind van de maand een beetje haalbaar?
Ooooh dat is gemeen dan. De vriezer in. Ik zou het niet kunnen :o

Mwah. Strak, maar niet onmogelijk. Het hangt er een beetje vanaf hoe makkelijk alle software geinstalleerd word en hoe moeilijk ze doen qua plaatsen en planning enz.
pi_149379340
quote:
5s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:51 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Zou je kunnen laten weten hoe dat Kärcher ramenzeemding bevalt? Wij twijfelen nog :D .
Prima :Y Schoon en streeploos.
Maar je zult toch wel 2x per jaar zelf moeten zemen om echt alles heel goed schoon te houden.
pi_149379392
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Ooooh dat is gemeen dan. De vriezer in. Ik zou het niet kunnen :o

Mwah. Strak, maar niet onmogelijk. Het hangt er een beetje vanaf hoe makkelijk alle software geinstalleerd word en hoe moeilijk ze doen qua plaatsen en planning enz.
Haha ja maar moet iets hé.

Ik hoop dat alles een beetje mee gaat werken voor je dan :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149379435
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Prima :Y Schoon en streeploos.
Maar je zult toch wel 2x per jaar zelf moeten zemen om echt alles heel goed schoon te houden.
Thx.
pi_149379499
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Haha ja maar moet iets hé.

Ik hoop dat alles een beetje mee gaat werken voor je dan :)
ooh en als het het niet doet verlengen ze me maar :D

quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:58 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Thx.
Ik zeem niet zo vaak omdat ik het echt vervelend vind. Maar dat zal nu vast wel veranderen ;) En mijn oma vond dat het nog wel af en toe een keer nagedaan moest worden. Of ik die mening zelf heb betwijfel ik hoor O-)
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:14:45 #174
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149379705
Ik heb ook zo'n karcher en het is een rotding. Leuk voor kleinere raampjes rechttoe rechtaan, maar de pui en buitenramen doe ik toch echt met water, spiritus en een krant. Dat gaat echt stukken sneller.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 08:45 schreef Puala het volgende:

[..]

Hoe dat zo? :o
Sneeuw buiten, verslapen, en 1 onzinnige vergadering. Ik bel wel vanuit thuis in...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149379738
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb ook zo'n karcher en het is een rotding. Leuk voor kleinere raampjes rechttoe rechtaan, maar de pui en buitenramen doe ik toch echt met water, spiritus en een krant. Dat gaat echt stukken sneller.

[..]

Sneeuw buiten, verslapen, en 1 onzinnige vergadering. Ik bel wel vanuit thuis in...
Ik dacht dat jij een poetsmiep had?
pi_149379772
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb ook zo'n karcher en het is een rotding. Leuk voor kleinere raampjes rechttoe rechtaan, maar de pui en buitenramen doe ik toch echt met water, spiritus en een krant. Dat gaat echt stukken sneller.

[..]

Sneeuw buiten, verslapen, en 1 onzinnige vergadering. Ik bel wel vanuit thuis in...
Oh leek mij juist zo handig voor grote ramen -O-
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:19:12 #177
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149379775
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb ook zo'n karcher en het is een rotding. Leuk voor kleinere raampjes rechttoe rechtaan, maar de pui en buitenramen doe ik toch echt met water, spiritus en een krant. Dat gaat echt stukken sneller.

[..]

Sneeuw buiten, verslapen, en 1 onzinnige vergadering. Ik bel wel vanuit thuis in...
Krant?

Doe mijn ramen van de lente wel. Of volgend jaar :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_149379792
quote:
14s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:19 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Krant?

Doe mijn ramen van de lente wel. Of volgend jaar :')
Opwrijven met een krant gaat het mooi van glimmen
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:21:09 #179
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149379801
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Opwrijven met een krant gaat het mooi van glimmen
Dit... streeploos..

quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik dacht dat jij een poetsmiep had?
Doet geen ramen
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:22:07 #180
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_149379820
Ik heb geen krant, dus ik kan mijn raam niet lappen. Mooie smoes *O*
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_149379834
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh leek mij juist zo handig voor grote ramen -O-
Je wilde de keuken nog een x zien toch om een beeld te vormen van die van jullie?
Mijn grootste raam is 140x180 en mag je wel op testen hoor :+
pi_149379840
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:21 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Dit... streeploos..

[..]

Doet geen ramen
Wat is dat nou voor poets :')
pi_149379888
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:22 schreef Puala het volgende:

[..]

Je wilde de keuken nog een x zien toch om een beeld te vormen van die van jullie?
Mijn grootste raam is 140x180 en mag je wel op testen hoor :+
Testen hé Jaaaaaaa Jaaaaaaa :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149379899
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:21 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Dit... streeploos..

[..]

Doet geen ramen
Niet? Ik zou juist daar een poets voor willen.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:25:48 #185
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149379904
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:23 schreef Puala het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor poets :')
Denk ik ook wel eens... Gaat ook niet meer lang hier zijn trouwens.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149379925
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Testen hé Jaaaaaaa Jaaaaaaa :+
Lieverd, ik ga ze morgen zemen. Viezer als dat ze nu zijn ga ik ze niet meer krijgen in jaren tijd :')
pi_149379928
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:25 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Denk ik ook wel eens... Gaat ook niet meer lang hier zijn trouwens.
Hoezo niet? :o
pi_149379949
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:26 schreef Puala het volgende:

[..]

Lieverd, ik ga ze morgen zemen. Viezer als dat ze nu zijn ga ik ze niet meer krijgen in jaren tijd :')
Ik pest je maar :Y
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149379966
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik pest je maar :Y
Ik heb honger, dus ik hapte :+
pi_149379982
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:28 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb honger, dus ik hapte :+
Wil je wat yoghurt?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149380020
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wil je wat yoghurt?
Ik pak wel een boterham met kaas :P
pi_149380138
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:31 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik pak wel een boterham met kaas :P
Wat voor kaas?
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:37:21 #193
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149380149
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:27 schreef Puala het volgende:

[..]

Hoezo niet? :o
Ik heb er zo mijn redenen voor..

Winterse taferelen in mijn tuin:

"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149380172
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:37 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Ik heb er zo mijn redenen voor..

Winterse taferelen in mijn tuin:

[ afbeelding ]
Had ze de ramen maar moeten zemen ;) B-)
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 5 februari 2015 @ 09:44:16 #195
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_149380321
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Had ze de ramen maar moeten zemen ;) B-)
Neuh, dat is het niet.
Geloof trouwens dat ze nu al bijna 8 jaar bij me is...
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_149380363
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:44 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Neuh, dat is het niet.
Geloof trouwens dat ze nu al bijna 8 jaar bij me is...
Ik had al zo'n vermoeden maar had niet het idee dat je het kwijt wilde dus dacht maak er een grapje van.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149380370
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wat voor kaas?
Jong belegen geloof ik. Ok huismerk van de plus kaas :P
pi_149380401
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:46 schreef Puala het volgende:

[..]

Jong belegen geloof ik. Ok huismerk van de plus kaas :P
Ah oke ik ben momenteel weer helemaal verzot op emmentaler
I solemnly swear i'm up to no good
pi_149380443
quote:
1s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ah oke ik ben momenteel weer helemaal verzot op emmentaler
Meh nee die vind ik niet lekker.

Ik hou van geitenkaas O+ Binnenkort maar weer eens halen :9
pi_149380450
quote:
0s.gif Op donderdag 5 februari 2015 09:44 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Neuh, dat is het niet.
Geloof trouwens dat ze nu al bijna 8 jaar bij me is...
Ben helemaaaaaaaaal niet nieuwsgierig O-)

Maar 8 jaar is al best lang ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')