Leuk spul dat beton-cire, ik heb nog niet zo heel lang geleden mijn toilet laten doen met dat spulquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:59 schreef jasperve het volgende:
Vandaag in de showroom gaan kijken naar wat beton cire voorbeelden. Erg gaaf om te zien en denk dat ik wel om ben![]()
![]()
[ afbeelding ]
.......Alleen de prijs......rond de 140/150 euro de m2......auw
Hoop morgen wat offertes binnen te krijgen.
Ik begrijp toch maar moeilijk hoe sommige mensen beweren een volledige geinstalleerde badkamer voor 5000 euro te krijgen als ik zie wat ik tot nu toe al kwijt ben voor mijn renovatie...
tevreden over?quote:Op donderdag 12 maart 2015 08:18 schreef Xeor het volgende:
[..]
Leuk spul dat beton-cire, ik heb nog niet zo heel lang geleden mijn toilet laten doen met dat spul
Ik ben er uiterst tevreden over. Het is heel makkelijk schoon te maken ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd als het bij jou klaar is![]()
quote:Op donderdag 12 maart 2015 10:34 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ben er uiterst tevreden over. Het is heel makkelijk schoon te maken ook
Wij hebben voor een strakke/industriėle look gekozen en het resultaat mag er wezen.
Let niet op de vuile vlekken op het zwart, we zaten toen nog midden in de verbouwingziet er gaaf uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd als het bij jou klaar is
ik wil een combinatie doen van lichte stuc met tegels...
deze kleur:
eerste offerte voor het stucwerk 20m2 en het plafond glad trekken: 4000 euro....
als ik daar nog de tegels bijtel zit ik aan enkel 5k om de wanden te bekleden....
wel erg veel centen..
Dat is ook netjes inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2015 11:43 schreef jasperve het volgende:
[..]
ziet er gaaf uit!
ik wil een combinatie doen van lichte stuc met tegels...
deze kleur:
[ afbeelding ]
eerste offerte voor het stucwerk 20m2 en het plafond glad trekken: 4000 euro....
als ik daar nog de tegels bijtel zit ik aan enkel 5k om de wanden te bekleden....
wel erg veel centen..
Omdat je haaks op de rachels meer stevigheid krijgt (zowel in de lengte als de breedte komen schroeven) en omdat je meer hout hebt om in te schroeven (hoef je niet zo precies te schroeven). Daarnaast werkt hout bijna niet in de lengte, dus minder kans op scheuren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 08:02 schreef jasperve het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom je stucplaat haaks op de rachels zou moeten zetten?
Lees hier verschillende verhalen over op internet.
Toen ik naar het instructiefilmpje van knauf keek met gipsplaten werd er gewoon met de rachels mee gewerkt!?
Heb nog een andere binnen gekregen voor ongeveer 3000 Euro. Gezien het aantal handelingen lijkt het me geen onredelijke prijs.quote:Op dinsdag 31 maart 2015 17:26 schreef hans1985 het volgende:
Dus ze vragen 400 euro per m2.
Dat is euh erg prijzig.
Saus klaar? Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 31 maart 2015 18:25 schreef hans1985 het volgende:
Welke handelingen?
Saus klaar neem ik aan?
Je doelt op de waterleiding neem ik aan? Die ga ik sowieso nog vast zetten vandaag.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:04 schreef Gieliovd het volgende:
Het is wat karig gebeugeld, maar verder geen probleem volgens mij!
Goed gezien! Oorspronkelijk wou ik het alleen bij het bad en de wastafel doen om extra stevigheid te geven, maar ik was zo lekker bezig. Die muur gaat nergens meer heen!quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:34 schreef Randy_S het volgende:
Heb je nou serieus elke staander dmv een houten plaatje verankerd aan de muur?
Op zich is dit prima zo !quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:47 schreef jasperve het volgende:
Voor ik de aquapanel platen tegen het voorzetwandje ga plaatsen zou ik graag nog horen of de manier waarop ik de stroom naar de spiegel heb gelegd door de beugel kan.
is dit niet erg gevoelig voor schimmel mocht het ooit toch ergens een keer lekken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Doraj het volgende:
Voor de isolatie zou ik glaswol of steenwol gebruiken, kun je de ruimte lekker makkelijk volstoppen.
Ik dacht dat steenwol vooral voor geluidisolatie is, en glaswol voor warmte-isolatie? En wel even een maskertje met filter voordoen, de vezels die vrijkomen bij verwerken zijn niet grappig voor je longenquote:Op woensdag 27 mei 2015 20:14 schreef Doraj het volgende:
Voor de isolatie zou ik glaswol of steenwol gebruiken, kun je de ruimte lekker makkelijk volstoppen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |