He homo, wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:18 schreef Ferdinand67 het volgende:
en meiden met extreem lage zelfbeelden
Je vergeet de "reversed snapback"quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker konijnendans doen op je roshe runs en je ectolichaam gehuld in een legging en oversized tanktop
Inderdaad ja. Vanuit hun boerendorp in een half jaar de bekakte R aangeleerd en nu helemaal hip en kosmopoliet door de stad flaneren.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Je vergeet de "reversed snapback"
kanker doe niet zo moeilijk zeg gewoon petje achterstevoren
Ze wonen ook allemaal in Amsterdam. 2 jaar geleden zijn ze uit de klei van Schubbekutveen getrokken om een of andere studie communicatie of psychologie te gaan doen.
Och gossie, wijs op deze pop maar aan waar de gemene sportschool meneer je heeft aangeraakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef TGun het volgende:
Sportschool gastjes die gaan haten op mensen die toevallig geen zin hebben om 5x per week met andere bezwete mannen in één ruimte te gaan zitten "sporten".![]()
Als jij dat nodig hebt om je goed te voelen, dan ben je op geen enkele manier anders dan die jongen met dat bloemetjes shirt en het petje.
haha ecto gespot. je hoeft echt niet 5/week krachttraining te doen om shredded te worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:35 schreef TGun het volgende:
Sportschool gastjes die gaan haten op mensen die toevallig geen zin hebben om 5x per week met andere bezwete mannen in één ruimte te gaan zitten "sporten".![]()
Als jij dat nodig hebt om je goed te voelen, dan ben je op geen enkele manier anders dan die jongen met dat bloemetjes shirt en het petje.
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die nog nooit op een FOK meet zijn geweest
quote:Ik heb zojuist 50 tinten kanker gekregen
konijnendans is te commercieel, deze hipsters hebben allemaal een unieke dansstijl. gewoon lekker jezelf zijn tog.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:31 schreef Sapstengel het volgende:
Lekker konijnendans doen op je roshe runs en je ectolichaam gehuld in een legging en oversized tanktop
zoek dr eentje uit die staat te spacen die zijn altijd gewilligquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:54 schreef corehype het volgende:
Voor de muziek is het vet
Voor de chicks moet je het niet doen. Zitten allemaal in een clique en vervelend als de kanker.
Precies hetzelfde probleem, ik heb ze gewoon met een hamer op hun knie geslagen. Dat maakt dat kut konijnendansje van ze een stuk moeilijker, flikkers.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:07 schreef Kaptali het volgende:
Het trieste is dat ik vrienden heb die deze feesten (en de hipstercultuur in het algemeen) een jaar geleden nog verafschuwden, en nu zelf elke maand 'een feestje pakken' en zich als hipstermalloten gedragen. Inclusief veel te lange shirts en achterstevoren gedragen petjes.
Beursquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:59 schreef Anthony9219 het volgende:
Nachtcollege a.s. donderdag Beurs Rotterdam, gratis drank tot half 2!
Die opaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:40 schreef de_boswachter het volgende:
Mensen die nog nooit op een FOK meet zijn geweest
En dan met zn allen die konijnendans doen. Maar goed ik kan me daar al niet meer aan ergeren. Het hoort er helaas bij tegenwoordig. Ik kom toch voor de muziekquote:Op dinsdag 3 februari 2015 16:01 schreef JenHermes het volgende:
Ff serieus: Die feestjes zijn leuk, de muziek is prima maar sommige in het publiek zijn ubertriest idd. Van die gasten in een Skinny Jeans met petje achterstevoren, Tanktopje, rugzak om, lolly in de mond, Carrera zonnebril op . De meiden in navelshirts, een vlecht om hun voorhoofd gevlecht als een soort van indiaan, rode lippenstift, etc etc
Apenkooi feestjes waren ook altijdmet chicks als
Denken dat het vroeger allemaal beter was.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 17:49 schreef Eliseth het volgende:
vroegah was het beter. dat is gewoon zo. of ben ik het weer met de roze bril op?
ja toch niet danquote:Op dinsdag 3 februari 2015 18:48 schreef pinman het volgende:
[..]
Denken dat het vroeger allemaal beter was.
Eerst toonde ik nog interesse, zo van: 'Hoe was het zaterdag? En brak geweest ervan?' maar nu heb ik besloten er helemaal niet meer naar te vragen of opmerkingen over te maken, gewoon negeren als het weer eens over die feestjes of troep gaat. Anders gaan ze er alleen maar meer over praten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 15:35 schreef politiekman het volgende:
[..]
Precies hetzelfde probleem, ik heb ze gewoon met een hamer op hun knie geslagen. Dat maakt dat kut konijnendansje van ze een stuk moeilijker, flikkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |