SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verthongen en Alderweireld , prima duo achterin. Nu moeten we het doen met die babyface en babyface2quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Zag ik nou iemand zeggen dat Andersen Jupiler league niveau is?
Toegegeven, hij laat te weinig zien de laatste wedstrijden. Maar hij heeft meer talent in zijn linker kleine teen, dan de hele jupiler league bij elkaar in beide voeten.![]()
Vooralsnog is het echter nog te frivool en te speels. Ik vind het ook nog steeds Jong Ajax-materiaal. Ik vraag me werkelijk af in welke duels hij nu zo'n onuitwisbare indruk heeft achtergelaten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:01 schreef Robar het volgende:
Toegegeven, hij laat te weinig zien de laatste wedstrijden. Maar hij heeft meer talent in zijn linker kleine teen, dan de hele jupiler league bij elkaar in beide voeten.![]()
Talent is leuk, maar er wordt nu meer van hem gevraagd.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:01 schreef Robar het volgende:
Geen. Maar dat neemt niet weg, dat hem bestempelen als jupiler league materiaal lachwekkend is. Het wordt zeker tijd, dat hij zijn stempel op de wedstrijd gaat drukken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:19 schreef Fargo het volgende:
[..]
Vooralsnog is het echter nog te frivool en te speels. Ik vind het ook nog steeds Jong Ajax-materiaal. Ik vraag me werkelijk af in welke duels hij nu zo'n onuitwisbare indruk heeft achtergelaten.![]()
Met talent red je het misschien bij de B-Junioren. Andersen moet eens gaan beseffen dat grote mensen-voetbal wat anders is.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:01 schreef Robar het volgende:
Toegegeven, hij laat te weinig zien de laatste wedstrijden. Maar hij heeft meer talent in zijn linker kleine teen, dan de hele jupiler league bij elkaar in beide voeten.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik ben benieuwd, maar vrees het ergstequote:Op dinsdag 3 februari 2015 08:19 schreef S15 het volgende:
Donderdag alle frustratie maar van ons af spelen tegen AZ .
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Andersen is echt zo'n speler die het prima doet op de training, zonder echte tegenstand.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ze kopen niet voor niets iemand voor Andersens positie natuurlijk. Hij heeft z'n kansen gehad, en moet nu een tijdje in de wachtkamer.![]()
Andersen is zo'n speler die lekker speelt als anderen de rommel opruimen en hij afspeelmogelijkheden krijgt. Als het kut draait hoef je van Andersen ook geen kut te verwachten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Andersen is echt zo'n speler die het prima doet op de training, zonder echte tegenstand.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Nee, en dat is normaal gesproken bij Ajax geen enkel probleem, maar als er niemand ene flikker uitvoert houdt het wel een beetje opquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:28 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Andersen is zo'n speler die lekker speelt als anderen de rommel opruimen en hij afspeelmogelijkheden krijgt. Als het kut draait hoef je van Andersen ook geen kut te verwachten..
Get woke, go broke!![]()
Gister trouwens 5 minuten VI gezien. De oplossing volgens de heren was Schone op 6. Dan zou alles goedkomen.
Toen heb ik het maar weer afgezet.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Jouwquote:Op dinsdag 3 februari 2015 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, en dat is normaal gesproken bij Ajax geen enkel probleem, maar als er niemand ene flikker uitvoert houdt het wel een beetje op.
gebruik is buitenproportioneel. Zou je daar niet eens mee ophouden?
Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Nee.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Jouwgebruik is buitenproportioneel. Zou je daar niet eens mee ophouden?
Get woke, go broke!![]()
Tja, die begrijpen er ook helemaal geen reet van maar het lijkt dan ook op de muppet showquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:04 schreef fathank het volgende:
Gister trouwens 5 minuten VI gezien. De oplossing volgens de heren was Schone op 6. Dan zou alles goedkomen.
Toen heb ik het maar weer afgezet.
![]()
Echt hè? Dat gaat helemaal nergens over. Die maken er een sport van om iedere speler in de Nederlandse competitie uit te maken voor lamme of blinde. Een mening wordt daar zo vaak bijgesteld, onder het mom van uitzondering, dat het een aanfluiting is. Die Derksen praat Gijp alleen maar naar de mond en gooit er af en toe een ongenuanceerde kreet doorheen. Gijp heeft het totaal niet meer en valt daarom terug op het belachelijk maken van spelers. Genee zit er met name om zijn eigen mening te verkondigen wat raar is als anchor. Schelvis, Van Gangelen en Driessen zijn geen gasten waarvoor je afstemt op VI. Hansie Hansie is een karikatuur.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja, die begrijpen er ook helemaal geen reet van maar het lijkt dan ook op de muppet show
Ik kijk nog als Kieft er zit en Boskamp. Die hebben vaak zinnige teksten, al is Kieft wel vaak moe en versta ik Boskamp niet altijd.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Boskamp is ook niet serieus te nemen man. Hans heeft wellicht nog het meest verstand van voetbal, maar wordt aan tafel (terecht) belachelijk gemaakt.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Echt hè? Dat gaat helemaal nergens over. Die maken er een sport van om iedere speler in de Nederlandse competitie uit te maken voor lamme of blinde. Een mening wordt daar zo vaak bijgesteld, onder het mom van uitzondering, dat het een aanfluiting is. Die Derksen praat Gijp alleen maar naar de mond en gooit er af en toe een ongenuanceerde kreet doorheen. Gijp heeft het totaal niet meer en valt daarom terug op het belachelijk maken van spelers. Genee zit er met name om zijn eigen mening te verkondigen wat raar is als anchor. Schelvis, Van Gangelen en Driessen zijn geen gasten waarvoor je afstemt op VI. Hansie Hansie is een karikatuur.
Ik kijk nog als Kieft er zit en Boskamp. Die hebben vaak zinnige teksten, al is Kieft wel vaak moe en versta ik Boskamp niet altijd.![]()
Hans? Dat is gewoon een slijmbalquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:26 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Boskamp is ook niet serieus te nemen man. Hans heeft wellicht nog het meest verstand van voetbal, maar wordt aan tafel (terecht) belachelijk gemaakt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: