Klopt,. zeker als mensen er - overigens niks mis mee - voor kiezen om maar 1 per band te kiezen.quote:Op vrijdag 3 april 2015 17:39 schreef methodmich het volgende:
The Beatles hebben denk ik net als bij de Top 2000 last van het feit dat ze te veel goede nummers hebben en mensen sneller verschillend kiezen.
Probleem met The Beatles is natuurlijk dat er wel heel veel 'hits' zijn. Van The Stones blijven toch maar een paar nummers echt staan (Paint it black bijvoorbeeld) en van The Kinks is denk ook te weinig bekend om écht indruk te maken.quote:Op vrijdag 3 april 2015 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
FOK! heeft duidelijk meer met de Stones en zelfs met de Kinks dan met dat ene gekke bandje uit Liverpool.
70's is wel moeilijker, denk ik. Tenminste, wat mij betreft. Hoewel er dan natuurlijk ook veel solowerk van The Beatles en Neil Young is. En Bowie, Lou Reed, Cohen... Dylan... Soulkrakers... Opkomende punk / new wave... Misschien valt het toch wel mee.quote:Op zondag 5 april 2015 15:33 schreef Burnett het volgende:
Mooie lijst, verrassende #2! Flirtations in de lijst! Nu 70's...?
Ik zou twee jaar eerder beginnen. The Damned - New rose, bijvoorbeeld. Daarvoor voornamelijk top 40 materiaal en de enkele singer-songwriter(band), bijvoorbeeld Magna Carta, Nick Drake of Fairport Convention.quote:Op zondag 5 april 2015 16:47 schreef ranja het volgende:
70s zou bij mij vooral de periode 78-79 beslaan met sporadisch wat top40 nummers uit eerdere jaren
Jij?quote:Op maandag 13 april 2015 10:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zou twee jaar eerder beginnen. The Damned - New rose, bijvoorbeeld. Daarvoor voornamelijk top 40 materiaal en de enkele singer-songwriter(band), bijvoorbeeld Magna Carta, Nick Drake of Fairport Convention.
Maar eh...wie gaat hem openen.![]()
Als er echt belangstelling voor is wil ik het best doen hoorquote:Op maandag 13 april 2015 10:21 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zou twee jaar eerder beginnen. The Damned - New rose, bijvoorbeeld. Daarvoor voornamelijk top 40 materiaal en de enkele singer-songwriter(band), bijvoorbeeld Magna Carta, Nick Drake of Fairport Convention.
Maar eh...wie gaat hem openen.![]()
maar is dat beter dan 100 new wave platen uit 1978?quote:Op maandag 13 april 2015 11:58 schreef cafca het volgende:
Begin jaren 70 had je natuurlijk nog wat uitloop van de jaren 60, plus de glamrock, hardrock, vroege Powerpop, protopunk...
Leukquote:Op maandag 13 april 2015 12:06 schreef ranja het volgende:
[..]
maar is dat beter dan 100 new wave platen uit 1978?
maar we gaan het zien aan de lijstjes. Zal later vandaag wel een topic maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |