abonnement Unibet Coolblue
pi_150385049
Is Next snel met leveren? Hoe snel, ongeveer?
  zaterdag 7 maart 2015 @ 14:34:58 #152
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_150385096
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 14:32 schreef Roomsnoes het volgende:
Is Next snel met leveren? Hoe snel, ongeveer?
Paar dagen meestal maar.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_150385151
^O^
Dan sla ik even in voordat er hier bezoek komt :P
pi_150385532
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:37 schreef Mariposas het volgende:
Ik woon in Den Haag. Mocht er iemand 1 voor me mee kunnen nemen, alle kosten worden vergoed. *)

[ afbeelding ]
Ben nu bij Prenatal in Eindhoven. Moet ik er eentje meenemen? Hopelijk lees je dit snel, ben er namelijk nu ;)
  zaterdag 7 maart 2015 @ 15:25:55 #155
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150386095
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 14:57 schreef Malteser het volgende:

[..]

Ben nu bij Prenatal in Eindhoven. Moet ik er eentje meenemen? Hopelijk lees je dit snel, ben er namelijk nu ;)
Heej! Heb er al 1 meegenimen voor haar in 62!
pi_150386216
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 15:25 schreef pessie het volgende:

[..]

Heej! Heb er al 1 meegenimen voor haar in 62!
Oké, super! Dan laat ik 'm hangen. Dank voor je reactie!
pi_150429006
Ik ben op zoek naar een fijn ballet/danspakje? Iemand tips?
Liefst zwart/blauw

Decathlon zag ik al maar das best wat verzendkosten....
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_150430213
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben op zoek naar een fijn ballet/danspakje? Iemand tips?
Liefst zwart/blauw

Decathlon zag ik al maar das best wat verzendkosten....
Scapino. Online weet ik niet maar in de winkel zie ik ze regelmatig hangen. Zwart volgens mij. Decathlon is wel de beste plek.
Met een meidenkwartet
pi_150431689
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2015 19:39 schreef Lamb29 het volgende:
Ik ben op zoek naar een fijn ballet/danspakje? Iemand tips?
Liefst zwart/blauw

Decathlon zag ik al maar das best wat verzendkosten....
Je ouders laten halen en die laten versturen.
pi_150442661
Owja Scapino kan ik nog van de week kijken en anders idd wanneer we bij mijn ouders langs gaan even een rondje Decathlon inplannen.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_150525263
Hoe vallen de rompers van Next? Op maat? Zijn ze net zo fijn als de hema stretch rompers ( jaaaaa aub :+ ?
♥ J & S
  woensdag 11 maart 2015 @ 12:30:36 #162
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150526325
Heeft iemand hier ervaring met babypaws?
KuikenGuppy
pi_150526812
Ja, ik vond ze heel fijn!
pi_150526973
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:52 schreef klaprooss het volgende:
Hoe vallen de rompers van Next? Op maat? Zijn ze net zo fijn als de hema stretch rompers ( jaaaaa aub :+ ?
Over een week of 6 kan ik het je hopelijk vertellen ;)
pi_150527439
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:52 schreef klaprooss het volgende:
Hoe vallen de rompers van Next? Op maat? Zijn ze net zo fijn als de hema stretch rompers ( jaaaaa aub :+ ?
Heb laatst op aanraden van hier ook rompers van Next gekocht, en ben er erg blij mee. Ook met het badpakje wat ik erbij heb besteld om op gratis verzending uit te komen :)
De dubbele maten vallen als de grootste maat, volgens mij. Heb voor Femke rompers mt 80-86 gekocht, en ze zitten super. Sowieso fijne rompers O+

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 14:32 schreef Roomsnoes het volgende:
Is Next snel met leveren? Hoe snel, ongeveer?
:Y
Bij mijn bestelling stond ~4 werkdagen levertijd vermeld, maar zaterdags besteld, dinsdag al geleverd. (Alleen waren we toen niet thuis, en kon je een afspraak maken voor de tweede levering die we op donderdag hebben laten komen. Maar iig sneller dan ze zelf voorspelden!)
  woensdag 11 maart 2015 @ 13:23:11 #166
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150527895
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:46 schreef Mineola het volgende:
Ja, ik vond ze heel fijn!
Zijn ze erg warm of valt dat mee? En gaan ze lang mee? Ik vind ze redelijk aan de prijs namelijk. Ze zijn wel van echt leer he? Ik zoek iets voor kuiken om te dragen als hij buiten gaat spelen, dat is een combi van stapjes en kruipen (echte schoenen is hij nog niet aan toe). Daarvoor zijn ze wel geschikt denk ik?
KuikenGuppy
  woensdag 11 maart 2015 @ 13:24:37 #167
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150527948
Klap, ik vind zelf de biocotton rompers van de C&A heel prettig, fijner dan HEMA zelfs nog.
KuikenGuppy
pi_150528699
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

Zijn ze erg warm of valt dat mee? En gaan ze lang mee? Ik vind ze redelijk aan de prijs namelijk. Ze zijn wel van echt leer he? Ik zoek iets voor kuiken om te dragen als hij buiten gaat spelen, dat is een combi van stapjes en kruipen (echte schoenen is hij nog niet aan toe). Daarvoor zijn ze wel geschikt denk ik?
Ik denk dat ze heel geschikt zijn voor het doel wat jij beschrijft, al had mijn zoon in die fase hoge gevoerde aapies, omdat het winter was. Slijten zal buiten wat sneller gaan met kruipen op tegels dan binnen, maar ik vond het zeker goede kwaliteit (ik kocht ze steeds op Marktplaats).

Babypaws vond ik fijner dan aapies, maar wel minder geschikt voor de winter. De varianten die ik had (dit type zeg maar) waren allemaal enkelhoogte en niet gevoerd. Heel soepel, prima inderdaad voor nog niet of beginnende lopers. De pasvorm van de Babypaws vond ik beter dan de aapies, maar dat lag aan het model denk ik.
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:18:38 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_150529516
Zulke wil ik inderdaad :) aapies heb ik liggen maar die vind ik helemaal niks... Ik krijg zijn voet er niet goed in en als ik ze toch per ongeluk aan krijg, dan zijn ze uitgeflapperd voor ik 'hoera ze passen' kan zeggen :').
Ik maak zelf wel slofjes met klittenband, maar die zijn niet zo geschikt voor buiten.
KuikenGuppy
pi_150529749
Ik had ook de paws, vond ze fijn! En zodra hij ging proberen te lopen kwamen Le Collégiens in beeld, die draagt hij nog steeds (maar nu als sloffen).
pi_150529752
Hier ook goeie ervaringen met babypaws. Blijven goed zitten.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_150530860
Wij hebben hier nu Adidas Dragons baby (flex zool) en Bunnies. Beiden met klittenband en beide bevallen prima bij onze stappende en kruipende zoon.

Gisteren 2 petjes en zonnebril bij H&M besteld. Hij hield ze tijdens de vakantie op dus nu leuke gekocht ipv de krijgertjes (lees: te groot, niet onze smaak)
pi_150558272
Nou zeg! Ik moet even mijn hart luchten hoor.

Vorige week deed ik een bestelling bij H&M, maar begin deze week kreeg ik een brief waarin stond dat er wat persoongegevens getest moesten worden en dat ik ze binnen 5 dagen moest bellen omdat anders mijn bestelling geannuleerd zou worden.
Enfin, een heel verhaal, maar H&M heeft mijn bestelling dus geannuleerd, omdat mensen die in het buitenland wonen niet bij H&M (online) mogen winkelen. Let wel, ik ben Nederlands van nationaliteit, heb een Nederlandse bankrekening waar ik ook mee betaald heb, en zowel het postadres als het afleveradres zijn allen in Nederland. Maar ik mag dus niet bij een Nederlandse H&M winkelen!
Ik sta helemaal paf. Mij zijn ze als klant kwijt bij H&M vanaf nu.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_150558336
Nou ja, Da's ook raar? Hoe weten ze dan dat je in het buitenland zit, eigenlijk?

Ik heb wel een keer gehad dat ik iets naar mijn zus stuurde, maar wel met Noorse creditcard betaalde. Dat wilden ze toen wel verifieren, end at vind ik eigenlijk alleen maar netjes. Na een mailtje kon ik de bestelling ook gewoon afronden.
pi_150558418
Geen idee hoe ze dat weten. Ik vermoed dat ik wel mijn Keniaanse telefoonnummer heb ingevoerd.... Of misschien via een IP adres ofzo?

Inmiddels heb ik er twee keer erover gebeld, én gemaild, ze zijn echt standvastig hierin. Ze raadden eventueel wel nog aan om iemand anders voor mij te laten bestellen inderdaad, maar ik gun het ze nu uberhaupt niet meer, ik winkel liever bij een concurrent.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')