Rot op joh. Als je zelf loopt te haten, al dan niet gemeend, kun je datzelfde terug verwachten, al dan niet gemeend. Haal dat zand eens uit je kut, jezus christus zeg.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Nee, ik zit op FOK! om de hele dag als een kwijljosti alles mooi en lief te vinden idd.
Knip je tenen verdomme eens als je nergens tegen kan.
Uh, ja, dat is er idd aan de handquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rot op joh. Als je zelf loopt te haten, al dan niet gemeend, kun je datzelfde terug verwachten, al dan niet gemeend. Haal dat zand eens uit je kut, jezus christus zeg.
Ik hou het ook niet meer vol om vanaf 16:00 tot 06:00 te zuipen 5 dagen lang. Ik doe het om de dag anders ben ik een kwijlend hoopje mens na dag 4.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik krijg al een system overload als ik er aan denk
Uurtje is lang zat.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het wel een dagje mee willen maken. Lijkt me wel gaaf.
Je bedoelde 12 jarigen schoolreisje heel positief natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uh, ja, dat is er idd aan de hand.
Ik ging als 12-jarige naar Bennekom met kampquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelde 12 jarigen schoolreisje heel positief natuurlijk.
Ik denk dat er te veel te zien is om er na een uurtje al mee te kappen...quote:
Ik een half uurtje. Dan heb ik het wel gezienquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het wel een dagje mee willen maken. Lijkt me wel gaaf.
En jij bent persoonlijk de verdediger van de stad Rome, je bent verplicht het op te nemen tegen een mening van een ander.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bedoelde 12 jarigen schoolreisje heel positief natuurlijk.
Is je rollator al ingepakt?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik hou het ook niet meer vol om vanaf 16:00 tot 06:00 te zuipen 5 dagen lang. Ik doe het om de dag anders ben ik een kwijlend hoopje mens na dag 4.
Je moet het zien als Koningsdag in de drukste straat van Amsterdam en dan 5 dagen lang. Je gaat om een uur of 7 naar bed en zodra je opstaat begint het weer.quote:
Daar hou ik dus totaal niet vanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Je moet het zien als Koningsdag in de drukste straat van Amsterdam en dan 5 dagen lang. Je gaat om een uur of 7 naar bed en zodra je opstaat begint het weer.
Volgens mij deed ik dat niet. Maar wat jij wilt joh.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent persoonlijk de verdediger van de stad Rome, je bent verplicht het op te nemen tegen een mening van een ander.
Ze heeft gelijk. Jij piept over Rome (jouw goed recht), maar als zij dan piept over jouw gepiep dan mag dat ineens niet. Wijfquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En jij bent persoonlijk de verdediger van de stad Rome, je bent verplicht het op te nemen tegen een mening van een ander.
Ja, inclusief wandelstokquote:
ja mamaquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Jij piept over Rome (jouw goed recht), maar als zij dan piept over jouw gepiep dan mag dat ineens niet. Wijf![]()
En nu basta!
K.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Jij piept over Rome (jouw goed recht), maar als zij dan piept over jouw gepiep dan mag dat ineens niet. Wijf![]()
En nu basta!
Kan ik begrijpen, dit is het zeg maar:quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar hou ik dus totaal niet vanVandaar.
Pillendoos?quote:
Eerlijk waar, ik zou knettergek worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen, dit is het zeg maar:
[ afbeelding ]
En dat is maar 1 straat terwijl alle straten zo zijn
Dat weertje trekt me dan weer welquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oké, half uurtje, niet langer.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou, ik bedank evenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Miami is kut.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik wil gewoon overal heenbehalve misschien miami
Nee die haal ik daar, kan je krachtiger spul krijgen zonder receptquote:
Brazilie moet je ook echt een ander soort gedachtegang voor hebben, anders word je idd knettergek als je Nederlands blijft denken.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eerlijk waar, ik zou knettergek worden.
Ik heb een korte broek in de handbagage zittenquote:
Ik kijk mijn ogen uitquote:
Mijn zusje zit in Australië. Die foto'squote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:33 schreef CherryLips het volgende:
Nu zit ik toch weer naar reizen naar Australië te kijken. Bedankt he, met jullie vakantiebestemmingenpraat
Oh my, geef mij zo'n lichaamquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kijk mijn ogen uit
[ afbeelding ]
En naarmate de drank vloeit word de kleding steeds minderquote:
Ik loop altijd een paar jaar achter.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We waren al een paar stappen verder hoor
Drank.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En naarmate de drank vloeit word de kleding steeds minder
(ja nog minder dan dat)
Hou es op. Vriendin van me gaat volgend jaar januariquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn zusje zit in Australië. Die foto's.
Ja, dat had ik al begrepen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En naarmate de drank vloeit word de kleding steeds minder
(ja nog minder dan dat)
i knowquote:
Oh ja, dat geloof ik graag, maar zo druk gaat me ook te ver. Ik zoek op koningsdag ook die minder drukke plekken uit, Leidseplein, Museumplein, dat trek ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik kijk mijn ogen uit
[ afbeelding ]
waarom is de koning niet sexy?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:44 schreef Belsezar het volgende:
En ik ga naar een klein dorpje van 15000 mensen en dan is dit alsnog de drukte:
[ afbeelding ]
Koning carnaval en zijn prinsesjes:
[ afbeelding ]
Je wordt een oude lul.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dat geloof ik graag, maar zo druk gaat me ook te ver. Ik zoek op koningsdag ook die minder drukke plekken uit, Leidseplein, Museumplein, dat trek ik ook niet.
Onontkenbaar, maar dit had ik toen ik 16 was ook alquote:
omdat het een seksistisch feest is misschien?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Geen idee, is overal zo. Zelfs in Rio:
[ afbeelding ]
Ach, ik kan er ook niet tegen hoor, ontloop dat soort plekken ook altijd. Bijvoorbeelde de Vrijmarkt op Koningsnacht, drama.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onontkenbaar, maar dit had ik toen ik 16 was ook al.
Ik hou echt wel van stadse drukte, en de drukte op een festival als Lowlands is prima. Maar echt hutje mutje er 30 min over doen om een straat door te komen, dat gaat me te ver.
Dat gaat nog wel, druk is niet het probleem, pas als je dus door teveel mensen niet meer door de menigte heen kan op eigen kracht, dat je dus mee moet met de massa, dan is het voor mij te druk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ach, ik kan er ook niet tegen hoor, ontloop dat soort plekken ook altijd. Bijvoorbeelde de Vrijmarkt op Koningsnacht, drama.
Nou hop! Op de barricades!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat het een seksistisch feest is misschien?
Dat vind ik dan weer echt vreselijkquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel, druk is niet het probleem, pas als je dus door teveel mensen niet meer door de menigte heen kan op eigen kracht, dat je dus mee moet met de massa, dan is het voor mij te druk.
Als ik nog gewoon tussen mensen heen kan stampen red ik het wel.
quote:King Momo or King Momos or King Momus, (Rei Momo in Portuguese or Rey Momo in Spanish) is considered the king of Carnivals in numerous Latin American festivities, mainly in Brazil and Colombia. His appearance signifies the beginning of the Carnival festivities. Each carnival has its own King Momo, who is often given the key to the city. Traditionally, a tall, fat man is chosen to fulfill the role because the original King Momo was of that physical stature.
en alle originele prinsessen slank en in hun ondergoed?quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
omdat het een seksistisch feest is misschien?
De grootste attractie is vrouwen in hun ondergoed en een dikke man die hun koning is? Die niet in zijn ondergoed is...quote:
Ah ja. Mwa, als ze het zelf leuk vinden, who cares.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De grootste attractie is vrouwen in hun ondergoed en een dikke man die hun koning is? Die niet in zijn ondergoed is...
Het is de zuid amerikaanse variant op een harem?
Nee nee, je moet plaatsvervangend beledigd zijn en opkomen voor de feministische rechten van die arme onderdrukte vrouwenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja. Mwa, als ze het zelf leuk vinden, who cares.
Dat maakt het niet minder seksistischquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja. Mwa, als ze het zelf leuk vinden, who cares.
Ga je hier nou werkelijk de feministische doos uit hangen?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De grootste attractie is vrouwen in hun ondergoed en een dikke man die hun koning is? Die niet in zijn ondergoed is...
Het is de zuid amerikaanse variant op een harem?
Of het is gewoon het aloude oerinstinkt dat mannen en vrouwen elkaar aantrekkelijk vinden en ze maken er samen een feest van, dat die ene symboolkoning nou een vette gast is is gewoon een vage traditie, voor de rest is het voornamelijk "gezellig" voor beide seksen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder seksistisch
Tja ik ben nou eenmaal een feministische doosquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ga je hier nou werkelijk de feministische doos uit hangen?_
Je hebt nog kans dat een beetje vadsigheid daar gezien wordt als schoonheidsideaal voor mannen ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of het is gewoon het aloude oerinstinkt dat mannen en vrouwen elkaar aantrekkelijk vinden en ze maken er samen een feest van, dat die ene symboolkoning nou een vette gast is is gewoon een vage traditie, voor de rest is het voornamelijk "gezellig" voor beide seksen.
Dat lijkt me sterk als je die gasten op het strand zietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt nog kans dat een beetje vadsigheid daar gezien wordt als schoonheidsideaal voor mannen ook.
Als ze er zelf voor kiezen, dan is het toch niet seksistisch?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat maakt het niet minder seksistisch
Nope.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ze er zelf voor kiezen, dan is het toch niet seksistisch?
Miamiquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:52 schreef HeatWave het volgende:
KLB / Nederlanders
En maar raar opkijken dat er mensen PVV stemmen.
Dat zei ik niet, ik zei seksistisch en hing daar verder geen waardoordeel aanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk als je die gasten op het strand ziet.
Maar alles is maar erg, beledigend weet ik het tegenwoordig..
My thoughts exactlyquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:56 schreef MissMSX het volgende:
Ho stop, ik ga me er niet mee bemoeien. Ik neem het terug
quote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:52 schreef HeatWave het volgende:
KLB / Nederlanders
En maar raar opkijken dat er mensen PVV stemmen.
Miami is nog wel leuk, maar LAquote:
Het zal wel weer een trol zijn, zo'n nep-account van de PVV ofzoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat een aanwinst voor... euhm... de mensheid?
Oh ja, trollen... Die kunnen ook het archief wel in wat mij betreft.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het zal wel weer een trol zijn, zo'n nep-account van de PVV ofzo.
De mensheid is ver past it's sell by datequote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh ja, trollen... Die kunnen ook het archief wel in wat mij betreft.
Dat hele internet heeft z'n beste tijd wel gehad. Next!
Overschat de onderbuik van de samenleving nietquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mensheid is ver past it's sell by date.
Maar ik heb oprecht het idee dat er PVVérs/racisten op FOK! zitten met een "allochtoonaccount" puur om het vuur op te stoken.
Zo dom, zo haatdragend, zo typisch "allochtoon" bestaat gewoon niet, types als Amenth, Gulmez Corehype, Mutant01, dat moeten wel kale 50ers zijn die zich voordoen als.
True, maar dit is gewoon te opvallend, allemaal zogenaamd van die stoere gastjes, met oude BMW, typische "geenstijl" opmerkingen etcquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Overschat de onderbuik van de samenleving niet
Hoe dan ook: zonder linkjes er naartoe kom ik niet in zulke debiele topics
Het zou goed kunnen hoor. Het is inderdaad wel erg over the topquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, maar dit is gewoon te opvallend, allemaal zogenaamd van die stoere gastjes, met oude BMW, typische "geenstijl" opmerkingen etc.
Ik FOK! via de AT, dus ik loop wel eens ergens tegenaan.
Ja, en ik geloof oprecht ook niet dat de echte straatmarokkaan, dus even het stereotype, hele dagen op fora mans zit te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zou goed kunnen hoor. Het is inderdaad wel erg over the top
Op straat hangen en tegelijk met mobieltje fokken?quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en ik geloof oprecht ook niet dat de echte straatmarokkaan, dus even het stereotype, hele dagen op fora mans zit te doen.
Zou kunnenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op straat hangen en tegelijk met mobieltje fokken?
Het is dat ik je wel eens gezien heb...quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Oh well, boeit opzich ook niet, er lopen genoeg fakers rond hier natuurlijk.
Ik ben wel ikquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is dat ik je wel eens gezien heb...
Dan krijgen we ruzie denk ikquote:
JE KAN HET!quote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:43 schreef CherryLips het volgende:
omfg ik zit zo bij Q Music in de uitzending
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |