JAHA. Straks, ik moet wel van die kcal genieten. Kost een hoop moeite om ze weer kwijt te rakenquote:Op maandag 2 februari 2015 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beter vreet je hem op. Want die kinder bueno wordt echt kei snel vies klef. En die oreo ook
700kcal per puntquote:Op maandag 2 februari 2015 19:26 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
JAHA. Straks, ik moet wel van die kcal genieten. Kost een hoop moeite om ze weer kwijt te raken
Zitten nog 5 puntjes in ofzo, ik neem er 1 de rest voer ik aan de rest van de familiequote:Op maandag 2 februari 2015 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
700kcal per puntDat is *denkt* 1.5u roeien ofzo
Hoeveel heb je al op?quote:Op maandag 2 februari 2015 19:28 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Zitten nog 5 puntjes in ofzo, ik neem er 1 de rest voer ik aan de rest van de familie
*boks*quote:Op maandag 2 februari 2015 19:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ik heb het braaf bij 1 puntje gehouden. Zelfbeheersing to the max
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
*boks*
Probeer je stuk op brood! Is lekker!
Dat is echt awesome dus hequote:Op maandag 2 februari 2015 19:32 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]Godsamme, nee dat lijkt me dus echt niks he
Jij probeert echt rare combo's hequote:Op maandag 2 februari 2015 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat is echt awesome dus he
Ook lekker : Brood met kaas, ham, kipfilet, beetje paprika ertussen, champignons ertussen, italiaanse kruiden erop, beetje bieslook, rood uitje. In de magnetron (ja echt) zodat het 1 kleffe tering zooi wordt en de kaas goed smelt.. en dan in de ovenOmnomnom
Op maandag 2 februari 2015 19:35 schreef CrunchySelf het volgende:
Zo erg was ik geschrokken.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:37 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Quoten is lastig he
Maar dat is echt lekker, moet je proberen
Nee man. Is echt lekker. Daarna ga je het in de oven hard laten worden dat brood! Dus soort van tosti man. Lekkersquote:Op maandag 2 februari 2015 19:36 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja maar brood en kaas in de magnetron is echt zum kotsen.
Ja maar waarom moet ik het dan in hemelsnaam eerst in de magnetron doen?!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee man. Is echt lekker. Daarna ga je het in de oven hard laten worden dat brood! Dus soort van tosti man. Lekkers
Omdat het dan zo heerlijk vies klef lekker insmelt!quote:Op maandag 2 februari 2015 19:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja maar waarom moet ik het dan in hemelsnaam eerst in de magnetron doen?!
*rilquote:Op maandag 2 februari 2015 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat het dan zo heerlijk vies klef lekker insmelt!
Blergh! Appelmoes vind ik feest, maar niet overal door, brrquote:Op maandag 2 februari 2015 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dit kan ik wel waarderen, kaas en brood in magnetron. Brood wordt dan zo lekker zachtquote:Op maandag 2 februari 2015 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |