Verschillen de meningen een beetje over. Qwea vindt dat je elke dag ongeveer evenveel moet eten, ik probeer wel wat meer te eten op de dagen dat ik een zware lange training heb gedaan. Maar zeker niet die volledige geschatte calorieen want dat komt in plaats van wat je anders gedurende 1.5 uur verbrand zou hebben en dat is niet 0. Bovendien is je doel om wat af te vallen dus als je alles bij-eet gebeurt dat niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:17 schreef Artoo het volgende:
Nog meer vragen. MFP geeft aan dat je, als je een activiteit hebt gedaan, logischerwijs meer kcal mag nuttigen op zo'n actieve dag. Zaterdag heb ik bijvoorbeeld anderhalf uur hardgelopen, dat is goed voor zo'n 1100-1200 kcal. Eet je dat er dan ook echt allemaal weer bij, zodat je toch je netto dagdoel haalt?
Zo doe ik het ook.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Verschillen de meningen een beetje over. Qwea vindt dat je elke dag ongeveer evenveel moet eten, ik probeer wel wat meer te eten op de dagen dat ik een zware lange training heb gedaan. Maar zeker niet die volledige geschatte calorieen want dat komt in plaats van wat je anders gedurende 1.5 uur verbrand zou hebben en dat is niet 0.
Lijkt me nogal een ruime schatting trouwens, ik weet niet hoe zwaar je bent en hoe intensief je training was maar bij mij is hardlopen in een redelijk rustige training ongeveer 500-600 kcal per 60 min.
Ik voer serieus nooit mijn beweging in. Ik eet elke dag minimaal een bepaald aantal kcal. Ik moet er rond de 3500/3700 hebben.. die red ik meestal niet. En soms dan vreet ik 7 stukken oreo taart en dan heb ik voor de hele maand die extra kcals er bij gegeten praktischquote:Op maandag 2 februari 2015 18:17 schreef Artoo het volgende:
Nog meer vragen. MFP geeft aan dat je, als je een activiteit hebt gedaan, logischerwijs meer kcal mag nuttigen op zo'n actieve dag. Zaterdag heb ik bijvoorbeeld anderhalf uur hardgelopen, dat is goed voor zo'n 1100-1200 kcal. Eet je dat er dan ook echt allemaal weer bij, zodat je toch je netto dagdoel haalt?
Ja mijn tomtom horloge is ook erg ruim. Laatst 5 km op 10km/u gelopen offroad.. 400kcalquote:Op maandag 2 februari 2015 18:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Verschillen de meningen een beetje over. Qwea vindt dat je elke dag ongeveer evenveel moet eten, ik probeer wel wat meer te eten op de dagen dat ik een zware lange training heb gedaan. Maar zeker niet die volledige geschatte calorieen want dat komt in plaats van wat je anders gedurende 1.5 uur verbrand zou hebben en dat is niet 0. Bovendien is je doel om wat af te vallen dus als je alles bij-eet gebeurt dat niet.
Lijkt me nogal een ruime schatting trouwens, ik weet niet hoe zwaar je bent en hoe intensief je training was maar bij mij is hardlopen in een redelijk rustige training ongeveer 500-600 kcal per 60 min.
Je horloge zou juist preciezer moeten zijn, als je maximale hartslag en gewicht daarin goed ingevoerd zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja mijn tomtom horloge is ook erg ruim. Laatst 5 km op 10km/u gelopen offroad.. 400kcal
Gewicht wel, maar max hartslag weet ik juist niet he. En die kan ik ook niet bepalen want ik kan geen lange duurloop doen vanwege de shinsplints. Max hartslag kun je ook niet invoeren volgens mij bedenk ik me?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Je horloge zou juist preciezer moeten zijn, als je maximale hartslag en gewicht daarin goed ingevoerd zijn.
Hallon.quote:
Oke, bij die van mij wel..quote:Op maandag 2 februari 2015 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gewicht wel, maar max hartslag weet ik juist niet he. En die kan ik ook niet bepalen want ik kan geen lange duurloop doen vanwege de shinsplints. Max hartslag kun je ook niet invoeren volgens mij bedenk ik me?
Ik zal daar eens even naar kijken. Niet dat het nut heeft want ik weet hem toch niet, maar tochquote:
Ah, ja, ik weet niet of het helemaal correct is hoor. Ik gebruik geen hartslagmeter, ik heb zaterdag 16,3 km gelopen in 1 uur en krap 40 minuten gelopen, dus 6:05 per km. Ik merk echter wel dat ik op een duurloopdag wel echt significant meer honger heb wanneer ik eet wat ik op normale dagen ook eet, daarom neem ik op zo'n dag wel een extra tussendoortje en een extra schep avondeten bijvoorbeeld. Ik eet de kcal er nooit helemaal bij, dat lijkt mij ook niet correct. Meestal gebruik ik op zo'n dag iets van 200kcal extra, heel grof geschat?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:36 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Verschillen de meningen een beetje over. Qwea vindt dat je elke dag ongeveer evenveel moet eten, ik probeer wel wat meer te eten op de dagen dat ik een zware lange training heb gedaan. Maar zeker niet die volledige geschatte calorieen want dat komt in plaats van wat je anders gedurende 1.5 uur verbrand zou hebben en dat is niet 0. Bovendien is je doel om wat af te vallen dus als je alles bij-eet gebeurt dat niet.
Oesterzwammen, eieren, zoete aardappel. spinazie, kip, tonijn, rundergehakt.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hallon.
Wat hejje gekocht?
Ik had trouwens gvd 300g rauwe varkenshaas.. bleef 150g van over
Bedankt voor deze infoquote:Op maandag 2 februari 2015 19:13 schreef Qwea het volgende:
Ja hoi. Ik zou "the rock" Dwayne Johnson hard doen
TUCJES. OOOH. MEN ROOMKAAS. OF MET SLAGROOM. OOOOOOOOH.quote:Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Oesterzwammen, eieren, zoete aardappel. spinazie, kip, tonijn, rundergehakt.![]()
En tucjes voor die vriend van me.
graag gedaan. Zit je in de gym?quote:
Godverdomme. EXCUSES DON'T BURN CALORIES!quote:
Jonguh ik ga zo bulken op Oreo Cheesecakequote:Op maandag 2 februari 2015 19:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme. EXCUSES DON'T BURN CALORIES!
Tucjesquote:Op maandag 2 februari 2015 19:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
TUCJES. OOOH. MEN ROOMKAAS. OF MET SLAGROOM. OOOOOOOOH.
Beter vreet je hem op. Want die kinder bueno wordt echt kei snel vies klef. En die oreo ookquote:Op maandag 2 februari 2015 19:25 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Jonguh ik ga zo bulken op Oreo CheesecakeHij schreeuwt echt enorm hard vanuit de koelkast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |