Ga je nu ook beweren dat iedere menstruatie genocide is?quote:Op maandag 2 februari 2015 22:02 schreef Shockwave12 het volgende:
[..]
Mwa, het ís leven. Waarom zou een klompje van enkele honderden cellen geen recht op leven hebben, waar een klompje van enige miljarden dat wel heeft? Wat bepaald het verschil? De hoeveelheid cellen?
Waar haal je het recht vandaan om voor ander leven te beslissen dat het niet het recht heeft om te leven?
Het is wel een bloedbadquote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ga je nu ook beweren dat iedere menstruatie genocide is?
Het is potentieel leven. Het kan echter nog helemaal niets en op het moment dat je het uit de baarmoeder haalt, is het niet eens meer potentieel leven.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:02 schreef Shockwave12 het volgende:
[..]
Mwa, het ís leven. Waarom zou een klompje van enkele honderden cellen geen recht op leven hebben, waar een klompje van enige miljarden dat wel heeft? Wat bepaald het verschil? De hoeveelheid cellen?
Waar haal je het recht vandaan om voor ander leven te beslissen dat het niet het recht heeft om te leven?
quote:Op maandag 2 februari 2015 23:41 schreef Myrr het volgende:
Iemand al gezegd dat de pil ook niet mag volgens het geloof? Beetje hypocriet.
Tevens; Veel vitamine C, en nog wat andere kruiden die je niet mag nemen tijdens een zwangerschap omdat ze je lichaam aanzetten tot menstruatie (de kans op een miskraam aanzienlijk vergroten).
Al met al hoop ik dat jullie er samen uit komen, lijkt me heel moeilijk dit. Sterkte!
Dit.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:25 schreef Trankilo het volgende:
Tsja, je hebt 2 keuzes: abortus of houden.
Ik ben ook anti-abortus maar pas vanaf een bepaald stadium. Aan het begin is het een papje zonder enige menselijke vormen. Dan kan ik mij er nog wat bij voorstellen.
Houden spreekt voor zich. Maar hoe stabiel is de relatie met jullie vriend en kunnen jullie financieel een kind onderhouden? Als je denkt dat dit niet kan, zou ik zeer snel voor abortus kiezen.
Dan is mijn zaad ook leven. Dus elke keer dat ik mijn vriendin onderblaf ontneem ik miljoenen levende wezens het recht op 'echt' leven??!!quote:Op maandag 2 februari 2015 22:02 schreef Shockwave12 het volgende:
[..]
Nou, je gaat trouwen over 37 weken. Uiteraard beginnen juist dan de weeën en beval je ter plekke.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:49 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Afstuderen, normaal werk vinden, bij mijn vriend intrekken en trouwen, eerst genieten van ons huwelijk.
Dus als ik een pistool voor je neus haal dan ben je potentieel dood en moeten we alvast het uitvaartcentrum bellen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is potentieel leven. Het kan echter nog helemaal niets en op het moment dat je het uit de baarmoeder haalt, is het niet eens meer potentieel leven.
Je kunt het ook eerlijk met je vriend gaan bespreken en dan samen langzaam aan het idee wennen dat dit misschien niet is zoals je gepland had, maar dat het kind wel welkom is.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:18 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik voel me er nog niet klaar voor. Ik ben iemand die niet halsoverkop in dingen wil belanden, maar op dit moment kan ik bijna niet anders. Binnen een aantal maanden voorrdat mijn buik groot is, trouwen, na een aantal maanden bevallen en kind opvoeden.
Ik ben nog niet afgestudeerd, heb geen normale baan en ben bang dat ik diep ongelukkig en zelfs depressief word als ik al die fases zo halsoverkop moet doorstaan.
Heb jij ooit mensen serieus horen beweren dat haploïde cellen een leventje zijn? Ik denk van niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 09:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ga je nu ook beweren dat iedere menstruatie genocide is?
een diploïde zygote dan bedoel je, neem ik aanquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:14 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Heb jij ooit mensen serieus horen beweren dat haploïde cellen een leventje zijn? Ik denk van niet.
Heb jij ooit mensen serieus horen beweren dat diploïde cellen een leventje zijn? Ik denk van wel.
Het verschil is niet zo moeilijk.
Lees dit eens terug en stel jezelf dan nog eens de vraag of je een kind moet nemen nu... Ik zou het wel weten.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:18 schreef Wondertjex het volgende:
[..]
Ik voel me er nog niet klaar voor. Ik ben iemand die niet halsoverkop in dingen wil belanden, maar op dit moment kan ik bijna niet anders. Binnen een aantal maanden voorrdat mijn buik groot is, trouwen, na een aantal maanden bevallen en kind opvoeden.
Ik ben nog niet afgestudeerd, heb geen normale baan en ben bang dat ik diep ongelukkig en zelfs depressief word als ik al die fases zo halsoverkop moet doorstaan.
jij weet het sowiesoquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Lees dit eens terug en stel jezelf dan nog eens de vraag of je een kind moet nemen nu... Ik zou het wel weten.
Een abortus lijkt me geen slecht idee, maar het niet vertellen aan haar partner vind ik wel een gruwelijk slecht idee.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
True, maar woorden als ongewenst, depressief, diep ongelukkig. Ik snap niet dat mensen dat soort risico's met een kind nemen, want het gaat niet alleen om het welzijn van TS, maar ook om het welzijn van het kind in kwestie...
Daar is iedereen het over eens volgens mij, maar om dat dan maar te verzwijgen. Sowieso, ze zijn zogezegd zo gelovig, maar is wél aan de pil en neuken voor het huwelijk. Tjahquote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:49 schreef motorbloempje het volgende:
True, maar woorden als ongewenst, depressief, diep ongelukkig. Ik snap niet dat mensen dat soort risico's met een kind nemen, want het gaat niet alleen om het welzijn van TS, maar ook om het welzijn van het kind in kwestie...
Zwijgen is beter dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar is iedereen het over eens volgens mij, maar om dat dan maar te verzwijgen. Sowieso, ze zijn zogezegd zo gelovig, maar is wél aan de pil en neuken voor het huwelijk. Tjah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |