Daar hoef je niet op te wachten, je kunt ook gewoon bestellen.quote:
Nice, lijkt me leuk om even lang te lopen.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar hoef je niet op te wachten, je kunt ook gewoon bestellen.
Maar verbouwing heeft wel wat langer geduurd dan gepland ja, was nogal een teringzooi daar. Met een beetje geluk gaan we ergens in mei open!
Je bedoelt gedurende de (vrij)dag of donderdagavond? Donderdag kan wel kloppen omdat ze toen nog bezig waren alles in orde te brengen. Vrijdag gedurende de dag (13:00 uur) kon je al naar binnenlopen en wat bestellen want er zaten toen al op de bovenverdieping mensen te eten en te drinken. (wel betalen he.)quote:Op zaterdag 28 maart 2015 02:45 schreef De_Kaas het volgende:
Gvd, gisteravond stond ik nog scheldend voor die vreetbunker omdat ie dicht bleek te zijn en nu blijkt dat je er vanavond gratis kon happen?
mag dat niet?quote:Op zondag 29 maart 2015 08:38 schreef Isegrim het volgende:
Aboutaleb gaf een speech bij die opening.
wel de oudste van Rdam volgens mijquote:Op zondag 29 maart 2015 08:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind het raar. Het is een fucking McDonald's.
we hebben er in 010 sowieso teveel....en een gouden?! Ga heen. Maar ieder zn ding.quote:
twitter:JelleGunneweg twitterde op vrijdag 03-04-2015 om 06:52:33Ik denk dat de jongens van de Roteb ook heel blij zijn met de 24-uurs opening van de nwe McDonalds. @Stadsbeheer010 http://t.co/vcbgmBbaGK reageer retweet
Wat zijn dat in vredesnaam?quote:Op zondag 29 maart 2015 13:11 schreef littledrummergirl het volgende:
Weet iemand n winkel waar ze cowboysbags verkopen in het centrum?
Denk je dat echt?quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:35 schreef De_Kaas het volgende:
Jeetje.Maar is een uitzondering lijkt me, zal toch niet elke nacht zo zijn?
Meestal kan je dan nog een grote smoel krijgen zelfs.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:40 schreef Isegrim het volgende:
Is gewoon normaal hoor.Maar de Roteb is 's ochtends gewoon vroeg op pad om de bende op te ruimen.
Voor mij is het echt ondenkbaar om afval op straat te gooien. Ik erger me er kapot aan als mensen dat doen. In een dappere bui zeg ik er wel eens wat van. Niet dat het zin heeft...
Yep.quote:Op zaterdag 4 april 2015 10:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Meestal kan je dan nog een grote smoel krijgen zelfs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |