wellicht dat ik de condensed version nog even kijkquote:Op maandag 2 februari 2015 10:15 schreef Moonlighter het volgende:
[..]
Je hebt een mooie pot gemist Guard!
Ik hoorde na afloop dat hij gokte dat zijn defense Seattle zou afstoppen. Nu lijkt dat natuurlijk een briljante beslissing maar ik las volgens mij op ESPN dat de kans dat je vanaf de 1-yard line scoort met drie pogingen te gaan iets van 70% of 80% was. Laat Seattle dus net datgene doen wat ze niet hadden moeten doen.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar snapte ik ook niks van. Scoort Seattle daar dan heb je nog maar 26 seconden ipv 1:06 ...
misschien ging Seattle daarom wel gooien. En hadden ze bij meer tijd nog een keer gaan lopen om de tijd verder af te laten nemen.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar snapte ik ook niks van. Scoort Seattle daar dan heb je nog maar 26 seconden ipv 1:06 ...
En in de conference final tegen Green Bay.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:04 schreef Smoofie het volgende:
Ach, hawks hadden al hun luck en karma opgemaakt bij die catch in de laatste minuut.
Haha, wat een idioot.quote:
Het zal wel psychologisch zijn, een blijk van vertrouwen naar zijn defense dat ze geen score toelaten.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:27 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik hoorde na afloop dat hij gokte dat zijn defense Seattle zou afstoppen. Nu lijkt dat natuurlijk een briljante beslissing maar ik las volgens mij op ESPN dat de kans dat je vanaf de 1-yard line scoort met drie pogingen te gaan iets van 70% of 80% was. Laat Seattle dus net datgene doen wat ze niet hadden moeten doen.
Doet Seattle geen gekke dingen dan krijgen ze inderdaad de bal terug met minder dan een halve minuut te gaan ipv een minuut. Dat scheelt een hoop.
Wat jij beschrijft is natuurlijk wel in normale situaties en niet tijdens het einde van een Superbowl. Door die timeout niet te nemen leg je zo ontzettend veel druk bij je tegenstander om de touchdown te maken, dat je ze bijna dwingt om fouten te gaan maken. Ik vond het in ieder geval een briljante call en mooi stukje psychische oorlogsvoering.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:27 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik hoorde na afloop dat hij gokte dat zijn defense Seattle zou afstoppen. Nu lijkt dat natuurlijk een briljante beslissing maar ik las volgens mij op ESPN dat de kans dat je vanaf de 1-yard line scoort met drie pogingen te gaan iets van 70% of 80% was. Laat Seattle dus net datgene doen wat ze niet hadden moeten doen.
Doet Seattle geen gekke dingen dan krijgen ze inderdaad de bal terug met minder dan een halve minuut te gaan ipv een minuut. Dat scheelt een hoop.
Denk dat ze ook voor de pass gingen doordat die timeout maar niet kwam.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:13 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft is natuurlijk wel in normale situaties en niet tijdens het einde van een Superbowl. Door die timeout niet te nemen leg je zo ontzettend veel druk bij je tegenstander om de touchdown te maken, dat je ze bijna dwingt om fouten te gaan maken. Ik vond het in ieder geval een briljante call en mooi stukje psychische oorlogsvoering.
Beast Mode doet dat met opzet. Het moge duidelijk zijn dat hij een hekel heeft aan de media. Daar is zijn team niet altijd blij mee maar goed, als je elke week dezelfde domme vragen moet beantwoorden dan zou ik ook zo gaan reageren.quote:
Als hij die media en fans niet zou hebben zou hij geen miljonair zijn, ik vind het stuitend gedrag en getuigen van weinig karakter van iemand die vergeet dat hij een verschrikkelijk bevoorrecht mens is. Vorig jaar begon het nog even leuk met zijn: 'I am all about that action boss'. Hij kreeg er veel aandacht mee en gaat het nu juist lopen uitmelken voor die aandacht / geldmachine 'Beast mode'.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:15 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Beast Mode doet dat met opzet. Het moge duidelijk zijn dat hij een hekel heeft aan de media. Daar is zijn team niet altijd blij mee maar goed, als je elke week dezelfde domme vragen moet beantwoorden dan zou ik ook zo gaan reageren.
Beast Mode is juist een toffe vent. Zijn skit met Gronk bij Conan was fantastisch. Dit zou Conan elke week met die twee moeten doen.
Nee, de pass play was al aan de zijlijn besproken. Had niks te maken met het feit dat de Pats geen TO namen. Carroll zei dat ze zoveel mogelijk tijd van de klok af wilden halen. De Seahawks dachten dat ze niet vier keer achter elkaar de bal konden rennen want ze hadden maar één timeout. Carroll's uitleg na afloop was dat hij niet wilde dat het op een voorspelbare third of fourth and goal passing situatie zou komen. Dat zou namelijk voorspelbaar en makkelijk te verdedigen zijn. Dus koos men al voor de pass play tijdens second and goal, wanneer niemand het verwacht. Het probleem was dat de Pats wel rekenden op een pass play want de Hawks hadden niet hun normale goalline formatie met 2 WR's. Ze hadden er 3.quote:Op maandag 2 februari 2015 13:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Denk dat ze ook voor de pass gingen doordat die timeout maar niet kwam.
Haha mooi filmpje, zeker weten dat er bij elke fatality iemand van de productie die toetsencombi kwam doen.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:15 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Beast Mode doet dat met opzet. Het moge duidelijk zijn dat hij een hekel heeft aan de media. Daar is zijn team niet altijd blij mee maar goed, als je elke week dezelfde domme vragen moet beantwoorden dan zou ik ook zo gaan reageren.
Beast Mode is juist een toffe vent. Zijn skit met Gronk bij Conan was fantastisch. Dit zou Conan elke week met die twee moeten doen.
Ik had ze nooit laten scoren. Je moet geen gratis punten weggeven. Maar het nemen van geen TO was hem dan wel duur komen te staan als Seattle had gescoord. Hij gaf na afloop wel toe een TO te hebben genomen als de Hawks toch hadden besloten om de bal op second and goal te rennen en niet hadden gescoord. Staat ook in dat artikel dat ik net gepost heb.quote:Op maandag 2 februari 2015 16:07 schreef BobW het volgende:
Belichick heeft geluk gehad, want anders hadden ze hem aangekeken dat hij geen timeout nam na de run van Lynch. Ik dacht zelfs nog dat de Patriots de Seahawks beter hadden kunnen laten scoren bij die play, zodat ze nog wat tijd over hadden om overtime te halen met een FG. Maar zo zie je maar, je weet nooit wat er gebeurt.
Had wel meer mensen verwacht voor het Engelse commentaar, lijkt mij dat de meeste Nederlandse volgers inschakelen voor de Engelstalige versie. Valt me nog wel een beetje tegen dan hoeveel mensen er kijken.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:00 schreef Max23 het volgende:
Toch nog 72.000 mensen die in Nederland naar Fox hebben gekeken en 11.000 die op Fox Sports 2 naar het Engelse commentaar hebben gekeken.
Fox is natuurlijk het open net, terwijl er maar heel weinig mensen in Nederland Fox Sports (2) hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Had wel meer mensen verwacht voor het Engelse commentaar, lijkt mij dat de meeste Nederlandse volgers inschakelen voor de Engelstalige versie. Valt me nog wel een beetje tegen dan hoeveel mensen er kijken.
Overigens, ik mis de NFL nu al.
De meeste Nederlandse volgers hebben wel game pass lijkt mequote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Had wel meer mensen verwacht voor het Engelse commentaar, lijkt mij dat de meeste Nederlandse volgers inschakelen voor de Engelstalige versie. Valt me nog wel een beetje tegen dan hoeveel mensen er kijken.
Dat ook inderdaad, die zou ik ook aanschaffen is het niet dat ik het hele seizoen op het Amerikaanse net heb kunnen volgen.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:53 schreef Guard het volgende:
[..]
De meeste Nederlandse volgers hebben wel game pass lijkt me
Veel liefhebbers hebben Gamepass, die worden niet meegerekend. Dan heb je ook nog de streampjes kijkers, zo raak je wel over de 100.000.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 21:05 schreef Keyos het volgende:
[..]
Edit:quote:» RIchard Sherman when Seattle's up 10 points: the outspoken cornerback tells his teammates that Brady is "scared, his heart's gone. It's almost gone."
» Russell Wilson asking Pete Carroll what happened after the final play. Carroll, obviously trying to process one of the most heartbreaking moments in sports history, said: "They ... undercut the route."
» Tom Brady, after throwing the go-ahead touchdown: "D's gotta make a play. Gotta intercept one."
» Carroll's initial reaction to the pick, which was simply: "Oh, no!" He then tossed his headset.
De eerste van de laatste drive staat online op nfl.comquote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:56 schreef Smoofie het volgende:
De NFL films met sound is idd nice. Overigens, hawks zullen wel de lul zijn met lynch en wilson en hun mega salaris.
Hopelijk blijft de interesse bij je want we moeten nu een tijd wachtenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:45 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben een beginnend volger die er weinig verstand van heeft maar het spelleke leuk vindt. Omdat ik nog geen favoriet team had, heb ik deze maar op een nogal lame manier gekozen: via een loting met papiertjes in een bak.
Guess what: het worden de Chicago Bears. Dus go Fridge.![]()
Succes met de Bearsquote:Op vrijdag 6 februari 2015 20:45 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben een beginnend volger die er weinig verstand van heeft maar het spelleke leuk vindt. Omdat ik nog geen favoriet team had, heb ik deze maar op een nogal lame manier gekozen: via een loting met papiertjes in een bak.
Guess what: het worden de Chicago Bears. Dus go Fridge.![]()
Heeft voor mij ook het beste gewerkt, als kleine jongen de 76ers gaan volgen. Toen bij mijn eerste interesse voor de NFL automatisch de Eagles en daarna de Phillies. NBA volg ik overigens sporadisch nog, de Eagles en Phillies nog met veel interesse.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Succes met de Bears. Overigens zou ik gewoon kijken welke stad of support je het leukst lijkt, dan heb je er misschien wat meer connectie mee. Of als je andere amerikaanse sporten volgt, gewoon dezelfde franchies van die streek neemt. Ik was bijv al jaren voor de Red Sox en toen ik andere amerikaanse sporten ben gaan volgen ben ik automatisch voor alle boston franchies geworden.
Chicago heeft wel een zekere appeal!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Succes met de Bears. Overigens zou ik gewoon kijken welke stad of support je het leukst lijkt, dan heb je er misschien wat meer connectie mee. Of als je andere amerikaanse sporten volgt, gewoon dezelfde franchies van die streek neemt. Ik was bijv al jaren voor de Red Sox en toen ik andere amerikaanse sporten ben gaan volgen ben ik automatisch voor alle boston franchies geworden.
Op zich is dat vrij logisch, maar bij is het niet beperkt tot één stad.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:48 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Verrassend. Bills hebben echt wel een goed team, ze missen helaas alleen de belangrijkste speler, een goede QB.twitter:AdamSchefter twitterde op woensdag 04-03-2015 om 00:33:21Filed to ESPN: Bills have notified LB Kiko Alonso he is going to be traded to Philadelphia for RB LeSean McCoy. Trade official next week. reageer retweet
twitter:AdamSchefter twitterde op vrijdag 06-03-2015 om 17:06:14Bears have agreed to trade WR Brandon Marshall to the Jets pending a physical, per league source. reageer retweet
Misschien nog wel groter nieuws is de release van Reggie Wayne. Eén van de all-time franchise legends, een voorbeeld voor de huidige jonge WR's in de league.quote:Geno Smith was so happy at this news he threw Marshall a welcome party.
But it was intercepted and returned for a TD'.
Na 2015 weinig dead money als hij stopt (wat wel te verwachten is). En 12 miljoen voor een complete offense is geen geldtwitter:ByTimBooth twitterde op zaterdag 07-03-2015 om 02:23:52According to his agent, Marshawn Lynch has signed his new deal. $12 million for '15. Adds 2 yrs $24 mil for '16 and '17 #Seahawks reageer retweet
Blijft toch ook altijd interessant hoe je van een all-time performance (2k) naar een drive-by shooting kan gaan.quote:
Tja of was gewoon pech. Is er meer over bekend? Ik las dat er een auto naast ze kwam staan en het vuur opende. Kan random zijn. Ken ook iemand die op de snelweg is doodgeschoten door een paar jonge gastjes die random mensen gingen vermoorden voor gang initiatie... echt compleet gestoord.quote:Op maandag 9 maart 2015 08:15 schreef maerk het volgende:
Maclin naar KC, terug onder Andy Reid. Dat vind ik persoonlijk minder leuk, dat maakt Riley Cooper namelijk de #1 receiver op dit moment.
McCourty blijft bij de Pats.
[..]
Blijft toch ook altijd interessant hoe je van een all-time performance (2k) naar een drive-by shooting kan gaan.
Doet me vermoeden dat Wayne nog niet klaar is, anders hadden de Colts hem vast de keus gegeven om zelf te retiren, ipv aankondiging te doen dat ze hem niet gaan resignen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:30 schreef maerk het volgende:
[..]
Misschien nog wel groter nieuws is de release van Reggie Wayne. Eén van de all-time franchise legends, een voorbeeld voor de huidige jonge WR's in de league.
twitter:Rand_Getlin twitterde op maandag 09-03-2015 om 15:08:31Source: the #49ers are bracing themselves for the loss of LB Patrick Willis. Expecting him to retire. reageer retweet
Herkenbaar, zo ben ik alle teams in Tampa gaan volgen nadat ik Alstott, Sapp, Brooks en Lynch bij de Bucs zag spelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:09 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Chicago heeft wel een zekere appeal!
Gore toch geen Ducktwitter:AdamSchefter twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 17:22:25Let's try this again: Frank Gore plans to sign with Indy, per source; deal expected to be similar to Philly offer: 3-years, $12M, $7.5M gtd. reageer retweet
twitter:JayGlazer twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 20:42:07The Saints and Seahawks are trying to finalize trade Jimmy Graham and a 4th rounder for Max Unger and Seattle first rounder reageer retweet
Wow.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:46 schreef The_Playmaker het volgende:
twitter:JayGlazer twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 20:42:07The Saints and Seahawks are trying to finalize trade Jimmy Graham and a 4th rounder for Max Unger and Seattle first rounder reageer retweet
Het gaat los.twitter:AdamSchefter twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 20:58:04Filed to ESPN: Rams close to trading QB Sam Bradford to Philadelphia for Nick Foles and draft-pick compensation, per sources. reageer retweet
Lekker begin zotwitter:nfl twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 21:03:25Sooooo just to recapJimmy Graham --> SeahawksHaloti Ngata --> LionsSam Bradford --> EaglesNick Foles --> RamsUhhh OK. #NFLFreeAgency reageer retweet
Dat was ook een weinig opwindende carrierequote:Statement from Jake Locker: "I am retiring from football after much reflection and discussion with my family. I will always be grateful for having had the opportunity to realize my childhood dream of playing in the NFL and for the lifelong relationships I developed because of that experience. Football has always played a pivotal role in my life and I love the game, but I no longer have the burning desire necessary to play the game for a living; to continue to do so would be unfair to the next organization with whom I would eventually sign. I realize this decision is surprising to many, but I know in my heart that it is the right decision and I look forward to spending more time with my family and pursuing other interests.”
Godver, ik vind die Graham helemaal niks. Kan totaal niet blocken en het is een pussy. Unger is één van de betere centers als hij fit is maar dat was wel een probleem dit jaar. En je hebt niks aan Graham met de huidige O-line, ik vind het wel knap dat ze die elk jaar zwakker weten te makenquote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:46 schreef The_Playmaker het volgende:
Voor de Saints wel een goeie deal, dumpen die Graham, nu hij nog iets opbrengt.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 21:45 schreef PirE het volgende:
[..]
Godver, ik vind die Graham helemaal niks. Kan totaal niet blocken en het is een pussy. Unger is één van de betere centers als hij fit is maar dat was wel een probleem dit jaar. En je hebt niks aan Graham met de huidige O-line, ik vind het wel knap dat ze die elk jaar zwakker weten te maken.
Rams hadden weinig capspace, deze move geeft ze 10 miljoen, plus de 8 van Long (cut) en ze hebben weer rond de 20 miljoen. Deel kan naar Foles voor een extension (als ze dat willen)quote:Op dinsdag 10 maart 2015 20:59 schreef BobW het volgende:
Het gaat los.twitter:AdamSchefter twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 20:58:04Filed to ESPN: Rams close to trading QB Sam Bradford to Philadelphia for Nick Foles and draft-pick compensation, per sources. reageer retweet
Slechte trade voor de Rams IMO. Foles is matig en PHI krijgt er nog een 2nd round pick bij ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |