quote:Op maandag 2 februari 2015 04:05 schreef Smoofie het volgende:
Dynasty complete.
Brady, greatest, greatest ever.
Self defensequote:Op maandag 2 februari 2015 04:06 schreef Downtime het volgende:
Wat is dit voor een belachelijk iets dat Gronk mag blijven staan na een slaande beweging?
Bedankt.quote:
Dat hangt van je programma morgen afquote:Op maandag 2 februari 2015 04:08 schreef Wicky15 het volgende:
Nu weet ik niet of ik moet doorhalen of moet gaan slapen
Ja ongelofelijk dit... Hele rare call. Nou patriots zullen er wel weer een hele shitload aan bandwagon fans bij krijgen, want ze hadden er nog niet genoeg. Hawks hebben dit wel voor zichzelf verpest.quote:Op maandag 2 februari 2015 04:03 schreef Downtime het volgende:
Je doet vanaf 1 yard toch gewoon 3 pogingen met Lynch... bizar dit.
GEKOCHTE WEDSTRIJDquote:Op maandag 2 februari 2015 04:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt.
Prachtig, prachtig, prachtig.
Traantje gelaten.
Nu slapen > 6/7 uur slaap > 10/11 uur wakker > niks aan de handquote:Op maandag 2 februari 2015 04:08 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Heb vrij. Maar wil niet pas in de middag wakker worden
Alle refs tegen je hebben en toch winnen.quote:
Klopt, maar waarschijnlijk kom ik mijn nest dan niet uitquote:Op maandag 2 februari 2015 04:09 schreef Sked het volgende:
[..]
Nu slapen > 6/7 uur slaap > 10/11 uur wakker > niks aan de hand
De patriots hebben niet gewonnen maar de seahawks hebben verloren, subtiel verschil.quote:Op maandag 2 februari 2015 04:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Alle refs tegen je hebben en toch winnen.
WAT een goden.
Dan gewoon slapen uiteraard.quote:Op maandag 2 februari 2015 04:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed doorhalen of slapen, morgen overdag niks echt op het programma.
quote:Op maandag 2 februari 2015 04:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De patriots hebben niet gewonnen maar de seahawks hebben verloren, subtiel verschil.
Dit inderdaad. Heel jammer.quote:Op maandag 2 februari 2015 04:10 schreef CocaColaLight het volgende:
Idd een van de betere superbowls in tijden dit. Jammer voor de hawks maar als je het zo uit weet te spelen tja dan geef je het gewoon uit handen.
Gewoon een rookie hè, wow!quote:Op maandag 2 februari 2015 04:09 schreef BobW het volgende:
Undrafted rookie met de game winning INT.
Je moet het ook niet overdrijvenquote:Op maandag 2 februari 2015 04:10 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
De patriots hebben niet gewonnen maar de seahawks hebben verloren, subtiel verschil.
Ach had toch al weinig gevoel bij de wedstrijd en keek het meer voor de sport. Volgend jaar hopelijk de Cardinals en/of Peyton in de superbowl. Dan kan ik weer met het gevoel van spanning kijken.quote:Op maandag 2 februari 2015 04:08 schreef ssebass het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk dit... Hele rare call. Nou patriots zullen er wel weer een hele shitload aan bandwagon fans bij krijgen, want ze hadden er nog niet genoeg. Hawks hebben dit wel voor zichzelf verpest.
Wel leuke Superbowl. Erg spannend.
Daar komt het toch wel op neer? Als Wilson niet zo'n idiote pass moest uitproberen waren de hawks er heus wel doorheen gekomen.quote:
True, maar hij heeft toch een ijzersterke wedstrijd gespeeld.quote:Op maandag 2 februari 2015 04:10 schreef ForzaMilan het volgende:
Russell Wilson zal een slecht nachtje hebben.
Als m'n tante een pik had was het m'n oom.quote:Op maandag 2 februari 2015 04:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Daar komt het toch wel op neer? Als Wilson niet zo'n idiote pass moest uitproberen waren de hawks er heus wel doorheen gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |