Zit dus nu te luisteren maar mijn god dat zou ik echt graag willen zien.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wil een Faithless/prodigy combo met insomnia.
1:35, dat piano deuntje...
quote:
Denk meer Patriots.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:31 schreef Kruitdampje het volgende:
eerste keer dat ik hier in dit topic post....maar hoe is de verhouding op Fok!?
50/50 of toch meer seahawks/patriot fans?
Vaste posters = meer hawksquote:Op maandag 2 februari 2015 02:31 schreef Kruitdampje het volgende:
eerste keer dat ik hier in dit topic post....maar hoe is de verhouding op Fok!?
50/50 of toch meer seahawks/patriot fans?
Boaaahhhh, kippevel man.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wil een Faithless/prodigy combo met insomnia.
1:35, dat piano deuntje...
Sowieso zijn Britse festivals fantastisch, dat publiek is zo goed, zingt alles met overtuiging mee, iedereen beweegt.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zit dus nu te luisteren maar mijn god dat zou ik echt graag willen zien.
Glaston wil ik ooitquote:Op maandag 2 februari 2015 02:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Sowieso zijn Britse festivals fantastisch, dat publiek is zo goed, zingt alles met overtuiging mee, iedereen beweegt.
Probeer elk jaar wel T, Glaston en V mee te pakken.
Dit was bijna orgasmisch live:
Er zijn maar weinig goede blanke quarterbacks ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:33 schreef Caland het volgende:
Is het toeval dat ook bij American Handegg de slimme spelers meestal blank zijn en de fysieke spelers zwart? #dtv
Hawks vs Pats is gewoon zwart tegen witquote:Op maandag 2 februari 2015 02:33 schreef Caland het volgende:
Is het toeval dat ook bij American Handegg de slimme spelers meestal blank zijn en de fysieke spelers zwart? #dtv
Ja maar dat wil ik dan weer nietquote:Op maandag 2 februari 2015 02:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Yup, wel grote kans dat er iets gebeurt dan
twitter:verge twitterde op maandag 02-02-2015 om 02:32:50Did Katy Perry wear a Wii remote strap during the #SuperBowl halftime show? http://t.co/2Mdm7bfExe http://t.co/kpxG38RcKT reageer retweet
Ga vrijwel altijd met een paar Britse vrienden van mijn oude school, helpt wel, in je eentje kun je een behoorlijk verloren voelen, Glastonbury is zo massaal, gelukkig is iedereen uiterst sociaal op zo'n festival.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Glaston wil ik ooitMaar zo veel daar, dat ik van gekkigheid niet zou weten wat ik wilde zien.
Zodat ze wanneer ze in lucht was en de mic per ongeluk laat vallen die niet op iemand zijn hoofd komt.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:36 schreef AF_ het volgende:
[ afbeelding ]twitter:verge twitterde op maandag 02-02-2015 om 02:32:50Did Katy Perry wear a Wii remote strap during the #SuperBowl halftime show? http://t.co/2Mdm7bfExe http://t.co/kpxG38RcKT reageer retweet
Maar blijf je bij pyramid of wil je veel onbekende shit checken?quote:Op maandag 2 februari 2015 02:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ga vrijwel altijd met een paar Britse vrienden van mijn oude school, helpt wel, in je eentje kun je een behoorlijk verloren voelen, Glastonbury is zo massaal, gelukkig is iedereen uiterst sociaal op zo'n festival.
Ja dat snap ik maar ziet er wel grappig uitquote:Op maandag 2 februari 2015 02:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zodat ze wanneer ze in lucht was en de mic per ongeluk laat vallen die niet op iemand zijn hoofd komt.
Ik gewoon weer om 08:30.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Zo blij dat ik morgen pas 13:00 op school hoef te zijn.
Ah zware leef. Succesquote:Op maandag 2 februari 2015 02:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik gewoon weer om 08:30.
lucky brah
9 uur hier.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lucky brah
Bij Glaston vrijwel altijd Pyramid, mainline acts zijn wel waar voor je komt, die beleving met 100.000 man. Als je even ergens anders langs gaat kom je geeneens meer in de buurt van een zichtlijn met de videoschermen.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar blijf je bij pyramid of wil je veel onbekende shit checken?
hier ook genottelijkquote:
Ach je bent niet alleen. Kon ik maar vrij krijgen.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lucky brah
Hoorde dat Seahawks op 2.3 seconden trainden waarin ze bij Brady moesten zijn.quote:
Omdat het geen Rugby maar AF is.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Enige wat ik me nu afvraag is, waarom mag je niet gewoon doorgaan als je wordt getackeld maar op kunt staan![]()
Zoals net dus.
Mag om 4/5 uur weer in de auto stappen om proberen voor 11en in Parijs te zijn. Auto moet opladen in Antwerpen, dus dat wordt lastig.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lucky brah
Sterktequote:Op maandag 2 februari 2015 02:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mag om 4/5 uur weer in de auto stappen om proberen voor 11en in Parijs te zijn. Auto moet opladen in Antwerpen, dus dat wordt lastig.
Wanneer is het dan officieel een goede tackle?quote:Op maandag 2 februari 2015 02:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Omdat het geen Rugby maar AF is.
Knie, kont of arm op de grondquote:Op maandag 2 februari 2015 02:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer is het dan officieel een goede tackle?
Opladen? Hmmm hoelang duurt dat geintje?quote:Op maandag 2 februari 2015 02:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mag om 4/5 uur weer in de auto stappen om proberen voor 11en in Parijs te zijn. Auto moet opladen in Antwerpen, dus dat wordt lastig.
Als je door de tegenstander naar de grond wordt gebrachtquote:Op maandag 2 februari 2015 02:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer is het dan officieel een goede tackle?
Ik wou nu echt dat ik mijn oude Range Rover had, dan moet ik ook elke 400km aan de pomp maar dat duurt maar een paar minuutjes. Botergeil zo'n Tesla behalve als je verder dan de grens moet.quote:
Een Tesla knallen en klagenquote:Op maandag 2 februari 2015 02:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik wou nu echt dat ik mijn oude Range Rover had, dan moet ik ook elke 400km aan de pomp maar dat duurt maar een paar minuutjes. Botergeil zo'n Tesla behalve als je verder dan de grens moet.
Ergste geval zijn de Superchargers bezet.
wie ben je ook alweerquote:Op maandag 2 februari 2015 02:53 schreef Lt.Surge het volgende:
Wow mijn TT (#SB49) is gewoon trending op Twitter.
Ik ben een held.
Tevens: TD!
4:54quote:Op maandag 2 februari 2015 02:54 schreef Kruitdampje het volgende:
hoeveelste minuut is het bij jullie?
Ik ben er hartstikke blij mee hoor, maar dat soort dingetjes zijn gewoon irritant, net zoals je in het interieur nergens iets kwijt kan (geen vakjes e.d.) en de lipjes van het dak voor de skidrager afbreken als je ze rustig opendoet. En het leer in het interieur verzakt nu al.quote:
Altijd.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:55 schreef Caland het volgende:
Is het alleen bij de superbowl zo dat het zo vaak en lang stil ligt of normaal gesproken ook?
Normaal ook.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:55 schreef Caland het volgende:
Is het alleen bij de superbowl zo dat het zo vaak en lang stil ligt of normaal gesproken ook?
Volgens mij was het de bedoeling van die reciever om zn verdediger tegen de ref te laten lopen. Hij loopt er niet voor niet zo strak langs.quote:
Gamepass loopt ook aardig achter op de tv beelden, ik kijk dus bij spannende momenten wat later in dit topicquote:Op maandag 2 februari 2015 02:55 schreef Kruitdampje het volgende:
ik heb namelijk het gevoel dat het hier bij mij een halve minuut achter loopt.....
Ow. dan ben ik toch best blij met een Fiasco. Ondanks dat het 0-100 in 14.4 sec is ipv 4.4 (?).quote:Op maandag 2 februari 2015 02:55 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik ben er hartstikke blij mee hoor, maar dat soort dingetjes zijn gewoon irritant, net zoals je in het interieur nergens iets kwijt kan (geen vakjes e.d.) en de lipjes van het dak voor de skidrager afbreken als je ze rustig opendoet. En het leer in het interieur verzakt nu al.![]()
De rest is subliem.
ik kijk via fox op de ipad....maar iedereen riep hier al TD TD TD!quote:Op maandag 2 februari 2015 02:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Gamepass loopt ook aardig achter op de tv beelden, ik kijk dus bij spannende momenten wat later in dit topic
Hier met fox op pc ook last vanquote:Op maandag 2 februari 2015 02:57 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
ik kijk via fox op de ipad....maar iedereen riep hier al TD TD TD!
en ik zo...eeeeh hier is nog niks gebeurd
Best jammer....als je met spanning zit te kijkenquote:Op maandag 2 februari 2015 02:58 schreef Classy_as_Pug het volgende:
[..]
Hier met fox op pc ook last van
Hey wees blij (edit:) dat het nog een wedstrijd is. Vorig jaar had ik de hoop na de eerste play al opgegeven.quote:
En het is dan wel lease via het bedrijf maar ik betaal me blauw aan banden, zo'n 550 CHF per band en die gaan echt maar een half jaar mee.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:57 schreef Downtime het volgende:
[..]
Ow. dan ben ik toch best blij met een Fiasco. Ondanks dat het 0-100 in 14.4 sec is ipv 4.4 (?).
Ja als ik het gevoel heb dat er wat aan zit te komen check ik fok even nietquote:Op maandag 2 februari 2015 02:59 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Best jammer....als je met spanning zit te kijken
Gauw wat geld inzetten dan.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:59 schreef Lt.Surge het volgende:
Jullie zien het pas over een paar minuten.
Ik had een visioen.
doe ik vanaf nu ookquote:Op maandag 2 februari 2015 03:00 schreef Classy_as_Pug het volgende:
[..]
Ja als ik het gevoel heb dat er wat aan zit te komen check ik fok even niet
550 CHF?quote:Op maandag 2 februari 2015 03:00 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En het is dan wel lease via het bedrijf maar ik betaal me blauw aan banden, zo'n 550 CHF per band en die gaan echt maar een half jaar mee.
Belchinezenquote:
PTA is om de hoekquote:Op maandag 2 februari 2015 03:01 schreef Downtime het volgende:
[..]
550 CHF?
Lease en banden zelf betalen?
Zolang die van Gisele niet leeg lopen, zal zijn wereld niet volledig vergaan.quote:Op maandag 2 februari 2015 03:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De ballen van Brady lopen een beetje leeg.
quote:Op maandag 2 februari 2015 03:01 schreef Patrice_Consigny het volgende:
De ballen van Brady lopen een beetje leeg.
quote:Op maandag 2 februari 2015 03:02 schreef Downtime het volgende:
[..]
Zolang die van Gisele niet leeg lopen, zal zijn wereld niet volledig vergaan.
Hij heeft zijn avond niet, hij schijnt al een superbowl of 3 gewonnen te hebbenquote:
1 van de beste QB's ooit.quote:
Ben geen fan van hem, absoluut niet. Maar een speler met zijn kwaliteiten / prestaties kun je voor de sport alleen maar blij mee zijn en respecteren.quote:
En 2x superbowl MVPquote:Op maandag 2 februari 2015 03:03 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Hij heeft zijn avond niet, hij schijnt al een superbowl of 3 gewonnen te hebben
Truth.quote:Op maandag 2 februari 2015 03:04 schreef probeer het volgende:
[..]
1 van de beste QB's ooit.
Maar de Seahawks defense is al zeker 2 seizoenen het beste vd league.
550 euro, CHF= Zwitserse Frank.quote:Op maandag 2 februari 2015 03:01 schreef Downtime het volgende:
[..]
550 CHF?
Lease en banden zelf betalen?
Meneer links is blijkbaar geen hawks fanquote:
Hoe het verticaal en niet horizontaal danquote:
You had one job...one job!quote:
Lieve schat, een deel ziet ook liever de Hawks winnen dan de Pats. Hoef je nog geen Hawk fan voor te zijn. Er zijn mensen die de Pats het niet gunnen.quote:
Ik ben eigenlijk voor de Vikings, maar die hebben al een tijdje de superbowl niet meer gespeeld.quote:
Dat was opzetquote:Op maandag 2 februari 2015 03:15 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Had Janet nog wat van kunnen leren.
Dat doen ze daar zelf toch al?quote:Op maandag 2 februari 2015 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
smoofie en ik vliegen morgen naar seattle om daar ruitjes in te gooien
Aanvallende en verdedigende coaches enzo.quote:Op maandag 2 februari 2015 03:15 schreef Classy_as_Pug het volgende:
Met wie hebben die coaches eigenlijk contact via die koptelefoon?
Oa een dude die het van boven kan zien, soort van pers-box. En de offensive coordinator. En de defensive coordinator.quote:Op maandag 2 februari 2015 03:15 schreef Classy_as_Pug het volgende:
De quaterback en met hun mensen op de tribunes om offence en defence te coördineren.quote:Op maandag 2 februari 2015 03:15 schreef Classy_as_Pug het volgende:
Aanvallende, verdedigende coach en Quarterback.quote:Op maandag 2 februari 2015 03:15 schreef Classy_as_Pug het volgende:
inschudden? haha drink je OJ?quote:Op maandag 2 februari 2015 03:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ben nu wel echt moet aan het worden. Wilde mn glas inschudden en het was nog vol
Daarom heb ik gisteravond/middag al wat uurtjes gepakt.quote:Op maandag 2 februari 2015 03:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ben nu wel echt moet aan het worden. Wilde mn glas inschudden en het was nog vol
Spa&Fruit G voor de eckte ecktequote:Op maandag 2 februari 2015 03:19 schreef Classy_as_Pug het volgende:
[..]
inschudden? haha drink je OJ?
Niet met die pressure van de SH defensive line. Daar sluipt wel een foutje in.quote:
Haha jezus vieze sack. Seahawks gaan wel winnen ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 03:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Niet met die pressure van de SH defensive line. Daar sluipt wel een foutje in.
Die lui gaan zo hard. Weten steeds weer een gaatje te vinden. En dat tegen iemand als Brady, die er om bekend staat dat hij heel erg snel kan gooien.quote:Op maandag 2 februari 2015 03:21 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Haha jezus vieze sack. Seahawks gaan wel winnen ja.
Half Time show er nog tussen he.quote:Op maandag 2 februari 2015 03:23 schreef Classy_as_Pug het volgende:
had niet verwacht dat ze over een uur speeltijd drie uur doen.. Wel een goede pot
Vind het vaak nog wonderbaarlijker dat ze die dingen kunnen vangen ..quote:
Wacht maar tot er overtime bij komtquote:Op maandag 2 februari 2015 03:23 schreef Classy_as_Pug het volgende:
had niet verwacht dat ze over een uur speeltijd drie uur doen.. Wel een goede pot
Inderdaad mogen ze dan helemaal niks meer als hij langs de lijn loopt....quote:
Beter niet moet morgen om half zeven opstaan, heb een afspraak op de hele dag en die zo vroeg mogelijk ingeplandquote:Op maandag 2 februari 2015 03:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Wacht maar tot er overtime bij komt
De Amerikanen kennende wel ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 03:25 schreef ForzaMilan het volgende:
Volgend jaar Superbowl 50 gaat er dan nog wat (extra)groots gebeuren?
Vast welquote:Op maandag 2 februari 2015 03:25 schreef ForzaMilan het volgende:
dat vertrouw ik die amerikanen wel toe, zichzelf milkyway champions noemen ipv world champions bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 februari 2015 03:25 schreef ForzaMilan het volgende:
Winnaar! thanksquote:Op maandag 2 februari 2015 03:30 schreef probeer het volgende:
[..]
http://www.idntv.net/#
http://live.drakulastream(...)/27015506210970.html
bohjaquote:Op maandag 2 februari 2015 03:29 schreef Classy_as_Pug het volgende:
[..]
ff offtopic: die geraldine is wel echt een lekkertje he
ywquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 03:29 schreef Classy_as_Pug het volgende:
[..]
ff offtopic: die geraldine is wel echt een lekkertje he
quote:
Forum Opties | |