Zit dus nu te luisteren maar mijn god dat zou ik echt graag willen zien.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wil een Faithless/prodigy combo met insomnia.
1:35, dat piano deuntje...
quote:
Denk meer Patriots.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:31 schreef Kruitdampje het volgende:
eerste keer dat ik hier in dit topic post....maar hoe is de verhouding op Fok!?
50/50 of toch meer seahawks/patriot fans?
Vaste posters = meer hawksquote:Op maandag 2 februari 2015 02:31 schreef Kruitdampje het volgende:
eerste keer dat ik hier in dit topic post....maar hoe is de verhouding op Fok!?
50/50 of toch meer seahawks/patriot fans?
Boaaahhhh, kippevel man.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik wil een Faithless/prodigy combo met insomnia.
1:35, dat piano deuntje...
Sowieso zijn Britse festivals fantastisch, dat publiek is zo goed, zingt alles met overtuiging mee, iedereen beweegt.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zit dus nu te luisteren maar mijn god dat zou ik echt graag willen zien.
Glaston wil ik ooitquote:Op maandag 2 februari 2015 02:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Sowieso zijn Britse festivals fantastisch, dat publiek is zo goed, zingt alles met overtuiging mee, iedereen beweegt.
Probeer elk jaar wel T, Glaston en V mee te pakken.
Dit was bijna orgasmisch live:
Er zijn maar weinig goede blanke quarterbacks ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:33 schreef Caland het volgende:
Is het toeval dat ook bij American Handegg de slimme spelers meestal blank zijn en de fysieke spelers zwart? #dtv
Hawks vs Pats is gewoon zwart tegen witquote:Op maandag 2 februari 2015 02:33 schreef Caland het volgende:
Is het toeval dat ook bij American Handegg de slimme spelers meestal blank zijn en de fysieke spelers zwart? #dtv
Ja maar dat wil ik dan weer nietquote:Op maandag 2 februari 2015 02:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Yup, wel grote kans dat er iets gebeurt dan
twitter:verge twitterde op maandag 02-02-2015 om 02:32:50Did Katy Perry wear a Wii remote strap during the #SuperBowl halftime show? http://t.co/2Mdm7bfExe http://t.co/kpxG38RcKT reageer retweet
Ga vrijwel altijd met een paar Britse vrienden van mijn oude school, helpt wel, in je eentje kun je een behoorlijk verloren voelen, Glastonbury is zo massaal, gelukkig is iedereen uiterst sociaal op zo'n festival.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Glaston wil ik ooitMaar zo veel daar, dat ik van gekkigheid niet zou weten wat ik wilde zien.
Zodat ze wanneer ze in lucht was en de mic per ongeluk laat vallen die niet op iemand zijn hoofd komt.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:36 schreef AF_ het volgende:
[ afbeelding ]twitter:verge twitterde op maandag 02-02-2015 om 02:32:50Did Katy Perry wear a Wii remote strap during the #SuperBowl halftime show? http://t.co/2Mdm7bfExe http://t.co/kpxG38RcKT reageer retweet
Maar blijf je bij pyramid of wil je veel onbekende shit checken?quote:Op maandag 2 februari 2015 02:37 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ga vrijwel altijd met een paar Britse vrienden van mijn oude school, helpt wel, in je eentje kun je een behoorlijk verloren voelen, Glastonbury is zo massaal, gelukkig is iedereen uiterst sociaal op zo'n festival.
Ja dat snap ik maar ziet er wel grappig uitquote:Op maandag 2 februari 2015 02:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Zodat ze wanneer ze in lucht was en de mic per ongeluk laat vallen die niet op iemand zijn hoofd komt.
Ik gewoon weer om 08:30.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:40 schreef ForzaMilan het volgende:
Zo blij dat ik morgen pas 13:00 op school hoef te zijn.
Ah zware leef. Succesquote:Op maandag 2 februari 2015 02:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ik gewoon weer om 08:30.
lucky brah
9 uur hier.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lucky brah
Bij Glaston vrijwel altijd Pyramid, mainline acts zijn wel waar voor je komt, die beleving met 100.000 man. Als je even ergens anders langs gaat kom je geeneens meer in de buurt van een zichtlijn met de videoschermen.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Maar blijf je bij pyramid of wil je veel onbekende shit checken?
hier ook genottelijkquote:
Ach je bent niet alleen. Kon ik maar vrij krijgen.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lucky brah
Hoorde dat Seahawks op 2.3 seconden trainden waarin ze bij Brady moesten zijn.quote:
Omdat het geen Rugby maar AF is.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:47 schreef MrBanaan1 het volgende:
Enige wat ik me nu afvraag is, waarom mag je niet gewoon doorgaan als je wordt getackeld maar op kunt staan![]()
Zoals net dus.
Mag om 4/5 uur weer in de auto stappen om proberen voor 11en in Parijs te zijn. Auto moet opladen in Antwerpen, dus dat wordt lastig.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:41 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
lucky brah
Sterktequote:Op maandag 2 februari 2015 02:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mag om 4/5 uur weer in de auto stappen om proberen voor 11en in Parijs te zijn. Auto moet opladen in Antwerpen, dus dat wordt lastig.
Wanneer is het dan officieel een goede tackle?quote:Op maandag 2 februari 2015 02:48 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Omdat het geen Rugby maar AF is.
Knie, kont of arm op de grondquote:Op maandag 2 februari 2015 02:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer is het dan officieel een goede tackle?
Opladen? Hmmm hoelang duurt dat geintje?quote:Op maandag 2 februari 2015 02:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Mag om 4/5 uur weer in de auto stappen om proberen voor 11en in Parijs te zijn. Auto moet opladen in Antwerpen, dus dat wordt lastig.
Als je door de tegenstander naar de grond wordt gebrachtquote:Op maandag 2 februari 2015 02:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer is het dan officieel een goede tackle?
Ik wou nu echt dat ik mijn oude Range Rover had, dan moet ik ook elke 400km aan de pomp maar dat duurt maar een paar minuutjes. Botergeil zo'n Tesla behalve als je verder dan de grens moet.quote:
Een Tesla knallen en klagenquote:Op maandag 2 februari 2015 02:50 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ik wou nu echt dat ik mijn oude Range Rover had, dan moet ik ook elke 400km aan de pomp maar dat duurt maar een paar minuutjes. Botergeil zo'n Tesla behalve als je verder dan de grens moet.
Ergste geval zijn de Superchargers bezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |