Kan dat, met je aaifoon?quote:Op maandag 2 februari 2015 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gewoon desktopversie aanvragen en gaan.
Oh, nou veel plezier in het Apple campquote:Op maandag 2 februari 2015 18:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, met mijn aifoon.
quote:Op maandag 2 februari 2015 19:23 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Slaap je in een bal ? #durftevragen
Hij wil vrouwenschoenen.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:15 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Eindelijk.
Vertel eens wat leuks.
https://www.facebook.com/video.php?v=1531042047145046&permPage=1quote:Op maandag 2 februari 2015 21:15 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Eindelijk.
Vertel eens wat leuks.
Leuks.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:15 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Eindelijk.
Vertel eens wat leuks.
Ik ben niet zo dik.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/video.php?v=1531042047145046&permPage=1
jij met Borte/crip/kb
Ik ga je wachtwoord veranderen. Ondankbaar mormel dat je bent.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:24 schreef Desperaat het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn Stylo of Borte niet.
Vond best een fittie eigenlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 21:22 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dik.
En wat een tegenvaller... Ik dacht dat wordt een echte fittie ofzo.
Ja, maar dat was in Marokko. Is ze daar ook allochtoon?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vond best een fittie eigenlijk
Ga nooit daten met een allochtoonse vrouw
Speeltip 7
Ze spraken Arabisch, dus jawel.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:30 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ja, maar dat was in Marokko. Is ze daar ook allochtoon?
Ze spreken toch ook Arabisch in Marokko.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze spraken Arabisch, dus jawel.
#TeamBerberbs
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:34 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ze spreken toch ook Arabisch in Marokko.
Waarom niet? Scheelt aardig wat geld hoor. Zij vinden het namelijk absoluut niet leuk wanneer de man telkens betaalt.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vond best een fittie eigenlijk
Ga nooit daten met een allochtoonse vrouw
Speeltip 7
Ben een hartstikke dankbaar mormel, hoor.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga je wachtwoord veranderen. Ondankbaar mormel dat je bent.
Schizofrenie?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ga je wachtwoord veranderen. Ondankbaar mormel dat je bent.
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom niet? Scheelt aardig wat geld hoor. Zij vinden het namelijk absoluut niet leuk wanneer de man telkens betaalt.
ib4 che die zegt: tenzij je met kb bentquote:Op maandag 2 februari 2015 21:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Waarom niet? Scheelt aardig wat geld hoor. Zij vinden het namelijk absoluut niet leuk wanneer de man telkens betaalt.
Merk er anders niks van.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:39 schreef Desperaat het volgende:
[..]
Ben een hartstikke dankbaar mormel, hoor.
Met vlagen.quote:
Wat was dat op het laatst? En wie kan het een beetje vertalen zover het hoorbaar is...quote:Op maandag 2 februari 2015 21:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/video.php?v=1531042047145046&permPage=1
jij met Borte/crip/kb
Ze wilde naar beneden springenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wat was dat op het laatst? En wie kan het een beetje vertalen zover het hoorbaar is...
Ben je gierig? Ga dan daten met een trotse "allochtoonse vrouw". Wil je graag altijd trakteren, ga dan niet met zo'n dame daten.quote:
Ik weet wel een manier waarop ik mijn dankbaarheid kan uiten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja i know. Al win ik ook van hunquote:Op maandag 2 februari 2015 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben je gierig? Ga dan daten met een trotse "allochtoonse vrouw". Wil je graag altijd trakteren, ga dan niet met zo'n dame daten.
Hoezo? Deed best normaal.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze had de man uit het raam moeten gooien.
Hij had beter moeten weten... Gewoon weglopen als de vrouw zich niet in het openbaar kan gedragen.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja i know. Al win ik ook van hun
[..]
Hoezo? Deed best normaal.
Je hoeft het maar 1 keer te laten gaan en dan gebeurt dit.quote:Op maandag 2 februari 2015 21:58 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij had beter moeten weten... Gewoon weglopen als de vrouw zich niet in het openbaar kan gedragen.
Allochtoonse vrouwen die trakteren?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben je gierig? Ga dan daten met een trotse "allochtoonse vrouw". Wil je graag altijd trakteren, ga dan niet met zo'n dame daten.
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Allochtoonse vrouwen die trakteren?
[ afbeelding ]
ervaring mee? Klinkt als een goed verhaalquote:Op maandag 2 februari 2015 22:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hoeft het maar 1 keer te laten gaan en dan gebeurt dit.
Vrouw moest zeker denken aan de huwelijksnacht.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:51 schreef xaban06 het volgende:
Bu nedir lo
http://instagram.com/p/r7TrPRPeRh/
En dan na je date in het restaurant moeten afwassen omdat je onvoldoende centen op zak hebtquote:Op maandag 2 februari 2015 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat ik een keer moest beloven dat ik mijn bankpas niet zou meenemen naar een afspraakje (en ook geen cash, afgezien van twee tientjes als emergency cash).
Katrien, de Stacy van Duckstad.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan na je date in het restaurant moeten afwassen omdat je onvoldoende centen op zak hebtnet zoals Donald Duck altijd na een date met Katrien waarna Guus Geluk nog even met haar (tfoe fokking hoer) ging wandelen
Gelinligi verpesten. Yeni adet.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:51 schreef xaban06 het volgende:
Bu nedir lo
Zonde van de jurk.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 00:51 schreef xaban06 het volgende:
Bu nedir lo
Bankpas <> Creditcardquote:Op dinsdag 3 februari 2015 01:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En dan na je date in het restaurant moeten afwassen omdat je onvoldoende centen op zak hebtnet zoals Donald Duck altijd na een date met Katrien waarna Guus Geluk nog even met haar (tfoe fokking hoer) ging wandelen
quote:
Mijn broer is advocadoquote:
Een boterige en wat nootachtige smaak, vond ik laatst, maar ook wat bitter en 'grasachtig'. Ik vond het in ieder geval toch niet zo lekker als gehoopt, maar misschien had ik geen goede, dat kan ook.quote:
Geen idee.quote:
Ja dat is dus precies wat ik net at. Weet niet waarom, maar ik had iets zoets verwacht.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een boterige en wat nootachtige smaak, vond ik laatst, maar ook wat bitter en 'grasachtig'. Ik vond het in ieder geval toch niet zo lekker als gehoopt, maar misschien had ik geen goede, dat kan ook.
Wow ik had jouw comment niet eens gezien.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een boterige en wat nootachtige smaak, vond ik laatst, maar ook wat bitter en 'grasachtig'. Ik vond het in ieder geval toch niet zo lekker als gehoopt, maar misschien had ik geen goede, dat kan ook.
Omdat het fruit is, verwacht je dat ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik net at. Weet niet waarom, maar ik had iets zoets verwacht.
Zit ook vol aminozuren en goede vetten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:54 schreef Bortecinem het volgende:
Luls skkl.
Btw, ik altijd een halve avocado in de morgen als ik ergens heen moet en geen honger en/of zin heb om iets te eten. Is zo weggewerkt en het bevat redelijk veel calorieën dus je zit best een lange tijd vol.
Druk lan. Ik ga zo weer weg. Ben momenteel aan het wachten op mijn aardappelen en ondertussen fokken en filmpjes over roasted potato wedges kijken.quote:
Interesse nerd. Valt mij op dat ik vaak open ben over dat soort dingen en de rest fucking geheimzinnig. TIS GEWOON INTERESSEquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:11 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom moet je doorvragen nu. Laat mij ook eens doen alsof ik een leven heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |