quote:
Mijn broer is advocadoquote:
Een boterige en wat nootachtige smaak, vond ik laatst, maar ook wat bitter en 'grasachtig'. Ik vond het in ieder geval toch niet zo lekker als gehoopt, maar misschien had ik geen goede, dat kan ook.quote:
Geen idee.quote:
Ja dat is dus precies wat ik net at. Weet niet waarom, maar ik had iets zoets verwacht.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een boterige en wat nootachtige smaak, vond ik laatst, maar ook wat bitter en 'grasachtig'. Ik vond het in ieder geval toch niet zo lekker als gehoopt, maar misschien had ik geen goede, dat kan ook.
Wow ik had jouw comment niet eens gezien.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een boterige en wat nootachtige smaak, vond ik laatst, maar ook wat bitter en 'grasachtig'. Ik vond het in ieder geval toch niet zo lekker als gehoopt, maar misschien had ik geen goede, dat kan ook.
Omdat het fruit is, verwacht je dat ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:51 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja dat is dus precies wat ik net at. Weet niet waarom, maar ik had iets zoets verwacht.
Zit ook vol aminozuren en goede vetten.quote:Op dinsdag 3 februari 2015 13:54 schreef Bortecinem het volgende:
Luls skkl.
Btw, ik altijd een halve avocado in de morgen als ik ergens heen moet en geen honger en/of zin heb om iets te eten. Is zo weggewerkt en het bevat redelijk veel calorieën dus je zit best een lange tijd vol.
Druk lan. Ik ga zo weer weg. Ben momenteel aan het wachten op mijn aardappelen en ondertussen fokken en filmpjes over roasted potato wedges kijken.quote:
Interesse nerd. Valt mij op dat ik vaak open ben over dat soort dingen en de rest fucking geheimzinnig. TIS GEWOON INTERESSEquote:Op dinsdag 3 februari 2015 14:11 schreef Bortecinem het volgende:
Waarom moet je doorvragen nu. Laat mij ook eens doen alsof ik een leven heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |