Vind het jammer dat hun latere werk een beetje dood slaat. Er zitten wel leuke dingen tussen zoals Madness, en vond Undisclosed Desires ook wel leuk, maar hun albums als geheel dwarrelen maar een beetje in de ruimte.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:22 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
met black holes and revelations op goeie 2de
beter dan sicky azaleaquote:
vond laatste album echt niksquote:Op maandag 2 februari 2015 01:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vind het jammer dat hun latere werk een beetje dood slaat. Er zitten wel leuke dingen tussen zoals Madness, en vond Undisclosed Desires ook wel leuk, maar hun albums als geheel dwarrelen maar een beetje in de ruimte.
Luister ik niet meer xquote:Op maandag 2 februari 2015 01:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter dan sicky azalea
[..]
vond laatste album echt niks
mijn moeder was er helemaal fan van
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:27 schreef Snowbells het volgende:
Na dat ene dubstep achtige nummer uit kwam was ik gestopt met muse
Ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:29 schreef wietparkiet het volgende:
mijn huid op mijn duim is helemaal wit rip
ga ik nu dood
Ik vond het leuk dat ze wat nieuws probeerden, maar het is het allemaal gewoon net niet. De ellende is allemaal begonnen toen de zelf de productie zijn gaan doen. Ze hebben gewoon een beetje sturing nodig.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:27 schreef Snowbells het volgende:
Na dat ene dubstep achtige nummer uit kwam was ik gestopt met muse
Oude werk is gewoon het leukste. Ik vond sober altijd tofquote:Op maandag 2 februari 2015 01:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik vond het leuk dat ze wat nieuws probeerden, maar het is het allemaal gewoon net niet. De ellende is allemaal begonnen toen de zelf de productie zijn gaan doen. Ze hebben gewoon een beetje sturing nodig.
Linkquote:Op maandag 2 februari 2015 01:30 schreef DrNick het volgende:
[..]
Je hebt zijn topic in R&P wel gezien he?
Daar komen ongelukken van ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mijn duim in de kut van je mutti gestoken
HAHAHAHHAHAHAHA
Met de kaasschaaf? Awquote:Op maandag 2 februari 2015 01:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wou broodje geitenkaas alleen mijn moeder jatte mijn plakje kaas waardoor ik uitschoot
nee met kettingzaagquote:Op maandag 2 februari 2015 01:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Met de kaasschaaf? Aw
Gelukkig is die van ons enigszins bot, dus geen last van.
Ik lach zo hardquote:Op maandag 2 februari 2015 01:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
R&P / Stalker doet origami terwijl ik slaap.. Nuff said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |