4.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:47 schreef Typisch het volgende:
hoeveel keer mag je de bal playen voordat je hem in moet leveren?
Google glass.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:48 schreef Caland het volgende:
Hoe zien de spelers die gele lijn?
/n00bvraag
4, daarom geef je hem een trap bij de 4de down, moeten ze verder lopen.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:47 schreef Typisch het volgende:
hoeveel keer mag je de bal playen voordat je hem in moet leveren?
je moet meters maken, als je er omheen gaat en ze pakken je ben je achteruit gegaanquote:Op maandag 2 februari 2015 00:48 schreef MrBanaan1 het volgende:
Staan er 3 voor je, ga je er doorheen ipv probéren er omheen te gaan.
ja dat had ik al door, maar wist niet dat het bij de 4e play wasquote:Op maandag 2 februari 2015 00:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
4, daarom geef je hem een trap bij de 4de down, moeten ze verder lopen.
Je mag opnieuw 4 keer proberen als je 10 yards verder gekomen bent.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
okay
en wanneer gaan ze ongever punten maken?
als iedereen wat vermoeid raakt?
Niet, die zien alleen wij.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:48 schreef Caland het volgende:
Hoe zien de spelers die gele lijn?
/n00bvraag
ah, dus het doel is als eerste 10 yards verder te komen zodat je dichter bij het doel bent?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:49 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je mag opnieuw 4 keer proberen als je 10 yards verder gekomen bent.
Ze komen dus vanzelf dicht bij de "end zone"
Soms zit er een uitzonderlijk goede play bij, en overbruggen ze gelijk het hele stuk tot de endzone. Meestal kost het wat meer plays
Het is ook niet zo heel moeilijk toch. De tactieken wel, de spelregels niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Blij dat ik me ingelezen had, is me wel veel duidelijker nu. Kan aan mij liggen, maar krijg het idee dat er veel minder stil liggen is dan vorig jaar tot nu toe
Tactieken geloof ik wel. Neuh niet moeilijk, soms verwarrend/onduideiljk hehe.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ook niet zo heel moeilijk toch. De tactieken wel, de spelregels niet.
Heel simpel gezegd wel jaquote:Op maandag 2 februari 2015 00:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah, dus het doel is als eerste 10 yards verder te komen zodat je dichter bij het doel bent?
Fuck, mn stream loopt echt ver achter. Ik zie hem nu pasquote:
Eerst reclamequote:Op maandag 2 februari 2015 00:53 schreef tralalala het volgende:
Doen ze niet aan herhalingen in Amerika?
Dat gaat een flinke boete opleverenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:54 schreef Caland het volgende:
Hey zijn helmpje viel eraf. Zeker niet vastgeklikt
Wat zijn de odds?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:55 schreef Bowny het volgende:
Ik begrijp geen kut van de sport, maar snap nog wel dat dat een brute intercept was. Goed voor m'n Seahawks bet
Tot nu toe zijn de Pats wel beter bezig, maar valt tegelijkertijd weinig over te zeggen nog.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:55 schreef Bowny het volgende:
Ik begrijp geen kut van de sport, maar snap nog wel dat dat een brute intercept was. Goed voor m'n Seahawks bet
Tja ik denk zeg het alvast.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
volgens mij heeft hij alleen last van zijn elleboog
Game of War?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Kut reclame voor een fremium browser game, maar wel Kate Upton strikken
En Katy missen joh gek.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga in de halftime even wow spelen
Ik stuur net mn followers wegquote:Op maandag 2 februari 2015 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Blijf je niet zitten voor Katyquote:Op maandag 2 februari 2015 00:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Australian rules footballquote:Op maandag 2 februari 2015 00:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
En nu gewoon ons voetbal met deze tackels enzo. Boem.
Volgende zal sowieso langer duren.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:58 schreef Dos37 het volgende:
Eerste kwart binnen 25 minuten dat is best snel.
Komt als het goed is ook op Foxquote:Op maandag 2 februari 2015 00:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is dat zo? Niet alleen op Fox Sports?
hollandse leeuwen of panna knock-out dusquote:Op maandag 2 februari 2015 00:57 schreef MrBanaan1 het volgende:
En nu gewoon ons voetbal met deze tackels enzo. Boem.
Geen homofiele helmpjes en padding.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Australian rules football
Vorig jaar was het ook zo en zelfs de BBC ging er goed voor zitten.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Is dat zo? Niet alleen op Fox Sports?
Nice.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:59 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Komt als het goed is ook op Fox
Wow kan je ook andere keer spelenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:58 schreef glasshole het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat staat ook op YT voor de rest van je leven!
Ik ruik hem hier nogquote:Op maandag 2 februari 2015 00:55 schreef Caland het volgende:
Ik ga even een boterham met pindakaas smeren.
Maar wel homofiele broekjesquote:Op maandag 2 februari 2015 00:59 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Geen homofiele helmpjes en padding.
[ afbeelding ]
Ik kijk met een half oog tv danquote:Op maandag 2 februari 2015 00:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wow kan je ook andere keer spelen![]()
Katy is nu live, op YT niet
nu welquote:Op maandag 2 februari 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Hadden jullie ook gelezen van al die mensen die gecsammed waren voor hun superbowl tickets
Voorspelbaar.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Hadden jullie ook gelezen van al die mensen die gecsammed waren voor hun superbowl tickets
Strakke broekjes zijn mannelijk.quote:
Neequote:Op maandag 2 februari 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Het hele leven is live, je mist meer dan je ziet!quote:Op maandag 2 februari 2015 00:59 schreef AF_ het volgende:
[..]
Wow kan je ook andere keer spelen![]()
Katy is nu live, op YT niet
Bedrijven verkochten tickets voor 3-4k$ bijvoorbeeld.quote:
Die is diepquote:Op maandag 2 februari 2015 01:00 schreef glasshole het volgende:
[..]
Het hele leven is live, je mist meer dan je ziet!
Katy moet natuurlijk eerst nog even opwarmenquote:Op maandag 2 februari 2015 01:01 schreef Droopie het volgende:
Kleine tip, na het 2e kwart duurt het wel 20 tot 30 minuten voordat de show begint
Daar wil ik me wel voor opofferen hoor.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Katy moet natuurlijk eerst nog even opwarmen
ayy lmaoquote:Op maandag 2 februari 2015 01:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Daar wil ik me wel voor opofferen hoor.
Russel Brand heeft zijn harige schimmellul in haar plastic flamoes gedrukt.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
zou Michiel de Ruyter ook een trailer uitzenden?quote:Op maandag 2 februari 2015 01:01 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ok deze kon ik waarderen http://www.ispot.tv/ad/7xYb/minions-super-bowl-2015-movie-trailer
Katy en ik zijn al bezigquote:Op maandag 2 februari 2015 01:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hoe verder Katy keek, hoe groter het leekquote:Op maandag 2 februari 2015 01:02 schreef AF_ het volgende:
[..]
Kan je morgen gewoon downloaden, mis je ook geen nachtrustquote:Op maandag 2 februari 2015 01:01 schreef Pepersaus het volgende:
Elk jaar kijk ik enkel de Super Bowl. En elke keer erger ik me aan die vele pauzes (en de reclames daarin). Voor de rest is het best een grappige sport, maar kunnen ze niet gewoon een samenvatting uitzenden met de "plays" achter elkaar gezet
Picsquote:
Ik zie het ja, en ik wilde net gaan slapen!quote:Op maandag 2 februari 2015 01:05 schreef hmmmz het volgende:
http://sportstv1.moonfruit.com/ ligt eruit
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedrijven verkochten tickets voor 3-4k$ bijvoorbeeld.
En kwamen er gister achter dat er nog mensen voor 10k$ wilde kopen.
Dus cancellde ze de vroege orders met een refund van 1k$ om ze duurder te verkopen.
En het is nog legaal ook.
USA USA
Neequote:Op maandag 2 februari 2015 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn 6-3 pats voorspelling gaat uitkomen
230.000 maal $2000 is $460.000.000.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:03 schreef Droopie het volgende:
Ik vind het wel grappig dat de inwoners van Glendale ongeveerd $2000 per persoon aan dit stadion meebetaald hebben. Een stadion van $450.000 betaald door een stad van 230.000 inwoners.
http://pro32.ap.org/artic(...)ng-over-sports-deals
Mijn moeder had een kennis die zijn huis verkocht heeft om bij de WK finale van 78 te kunnen zijnquote:Op maandag 2 februari 2015 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedrijven verkochten tickets voor 3-4k$ bijvoorbeeld.
En kwamen er gister achter dat er nog mensen voor 10k$ wilde kopen.
Dus cancellde ze de vroege orders met een refund van 1k$ om ze duurder te verkopen.
En het is nog legaal ook.
USA USA
Wel het mooiste stadion van de NFL (omdat de Cardinals er spelenquote:Op maandag 2 februari 2015 01:03 schreef Droopie het volgende:
Ik vind het wel grappig dat de inwoners van Glendale ongeveerd $2000 per persoon aan dit stadion meebetaald hebben. Een stadion van $450.000 betaald door een stad van 230.000 inwoners.
http://pro32.ap.org/artic(...)ng-over-sports-deals
Ben vorig jaar bij CenturyLink Field van de Seahawks geweest, immens groot, wel enorm vet met de skyline op de achtergrond.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:08 schreef RCHY het volgende:
[..]
Wel het mooiste stadion van de NFL (omdat de Cardinals er spelen)
Die tribune, die punt, op de kort zijde, welke gek heeft dat bedachtquote:Op maandag 2 februari 2015 01:09 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Ben vorig jaar bij CenturyLink Field van de Seahawks geweest, immens groot, wel enorm vet met de skyline op de achtergrond.
Waarschijnlijk voor die akoestische boost: luidste stadion in de NFL, ontregelt andere teams vaak.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die tribune, die punt, op de kort zijde, welke gek heeft dat bedacht
twitter:
Vind het er wel baasachtig uitzien hoorquote:Op maandag 2 februari 2015 01:09 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Die tribune, die punt, op de kort zijde, welke gek heeft dat bedacht
Alsof die fans daar geluid maken.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor die akoestische boost: luidste stadion in de NFL, ontregelt andere teams vaak.
Amerikanen klappen hard.quote:
quote:CenturyLink Field has earned a reputation as one of the loudest stadiums in the NFL. It was, at one point in time, in the Guinness World Record books for being the loudest stadium in the world.[8][71][72] The seating decks and partial roof, both trap and amplify exceptional amounts of noise and reflect it back onto the field.[73] This noise contributes to increased false start penalties since opposing offenses can miss audibles and the snap count.[56][74] From 2002 through 2012, there have been 143 false-start penalties on visiting teams in Seattle,
Volgende week begint de Succesvolle Nations. Het echte werkquote:
Bedankt Hans.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:15 schreef Caland het volgende:
Ik vind die neger op Fox NL wel een goede analist al heb ik er zelf de ballen verstand van.
Jongen mn hartslag is 180quote:Op maandag 2 februari 2015 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit niet zo gemaakt te supporten joh
is nergens voor nodig
Smoofie is boston hooliganquote:Op maandag 2 februari 2015 01:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
zit niet zo gemaakt te supporten joh
is nergens voor nodig
Cr7 held*quote:Op maandag 2 februari 2015 01:15 schreef Smoofie het volgende:
Cr7 homo is niets vergeleken met gronk
Jammer dat Harald Hasselbach er niet is.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:15 schreef Caland het volgende:
Ik vind die neger op Fox NL wel een goede analist al heb ik er zelf de ballen verstand van.
Reflectie van licht in de ogen via de wangen te verminderen.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:17 schreef Caland het volgende:
Waarom hebben ze zwarte strepen onder hun ogen.
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:18 schreef Caland het volgende:
Haha één zo'n speler gebruikt nog steeds een speen.
Niet zeker. Is eens een MythBusters ep. over geweest.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Reflectie van licht in de ogen via de wangen te verminderen.
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:19 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Reflectie van licht in de ogen via de wangen te verminderen.
Dat ziet eruit als stukquote:
Als arts kan ik zeggen: die is stuk.quote:
Toen ik nog honkbalde wel eens geprobeerd, vond het niet echt een voordeel, bovendien heb je volgens mij meer kans op irritatie van je ogen.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet zeker. Is eens een MythBusters ep. over geweest.
Hoeft niet hoor, heb ook wel beelden gezien van voetballers waar het in slomo zo haaks stond maar dat iemand gewoon door kon.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:21 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Als arts kan ik zeggen: die is stuk.
Het placebo effect wat er mee gepaard gaat kan wel helpen.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:20 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet zeker. Is eens een MythBusters ep. over geweest.
Caddilacs eten en mij de m&m's brengenquote:Op maandag 2 februari 2015 01:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Nu het echte dillemma: moet ik M&M's of BosvruchtenCaddilacs eten.
Dat wel ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:22 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het placebo effect wat er mee gepaard gaat kan wel helpen.
Kom maar halen kut. Stap op de fiets.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:22 schreef AF_ het volgende:
[..]
Caddilacs eten en mij de m&m's brengen
Skittlesquote:Op maandag 2 februari 2015 01:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
Verplichte stuit invoeren.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:25 schreef aeque het volgende:
Hoor je de bal niet naar de grond te gooien?
En dan slamdunken tussen de palenquote:Op maandag 2 februari 2015 01:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Verplichte stuit invoeren.
welke m&m?quote:Op maandag 2 februari 2015 01:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
quote:
Nee, dat mag niet, maar deze was volgens mij deflectedquote:Op maandag 2 februari 2015 01:27 schreef raptorix het volgende:
Je mag met AF toch niet expres de bal naar de grond gooien?
Gewoon deze sport combineren met cricketquote:Op maandag 2 februari 2015 01:26 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Verplichte stuit invoeren.
En croquet.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:28 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Gewoon deze sport combineren met cricket
de bruine dusquote:Op maandag 2 februari 2015 01:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Chocolade uiteraard, geen nootjes ofzo
Keuze is gemaakt, ik eet nu bovengenoemde M&M's.
De gelequote:Op maandag 2 februari 2015 01:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waus, jij vindt die met nootjes beter!?
Die met nootjes is 10x beter.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Waus, jij vindt die met nootjes beter!?
quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:31 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Die met nootjes is 10x beter.
Daarna die crispy
Gewone staat onderaan.
Beast mode aan zeg maarquote:
1 beuk van die gast en ik lig in 12 stukken aan de andere kant van de kamer.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Beast mode is wel een erg toepasselijke naam voor die gast.
Niet kunnen incasserenquote:Op maandag 2 februari 2015 01:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
1 beuk van die gast en ik lig in 12 stukken aan de andere kant van de kamer.
Einde van de helft wel, vandaar dat je zometeen ziet dat de time-outs gebruikt gaan worden.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:32 schreef Caland het volgende:
Betekent het eind van een kwart ook dat je bij de hervatting weer 'opnieuw' begint?
Alleen na 2e en 4e kwart (als het gelijk is). Bij begin 2e en 4e kwart wordt er verder gegaan waar 1e/3e kwart gestopt isquote:Op maandag 2 februari 2015 01:32 schreef Caland het volgende:
Betekent het eind van een kwart ook dat je bij de hervatting weer 'opnieuw' begint?
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:34 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Einde van de helft wel, vandaar dat je zometeen ziet dat de time-outs gebruikt gaan worden.
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:34 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Alleen na 2e en 4e kwart (als het gelijk is). Bij begin 2e en 4e kwart wordt er verder gegaan waar 1e/3e kwart gestopt is
Ditquote:Op maandag 2 februari 2015 01:35 schreef ForzaMilan het volgende:
Hopen op een boobslip van Katy Perry.
1,94 en 56 kilo hier.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Niet 1,80m zijn en 98 kilo wegen zoals Lynch
In gewicht verlies ik het helaasquote:Op maandag 2 februari 2015 01:36 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Niet 1,80m zijn en 98 kilo wegen zoals Lynch
Striptease alles.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:35 schreef ForzaMilan het volgende:
Hopen op een boobslip van Katy Perry.
Teaser voor Furious7 was baas.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Coca cola en mac met hun kut reclames
Moet skinny blijven, high fashion model.quote:
Echt een Braddie neus, die linker.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Moet skinny blijven, high fashion model.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:33 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
1 beuk van die gast en ik lig in 12 stukken aan de andere kant van de kamer.
Zoiets ja.quote:
ongezond!quote:Op maandag 2 februari 2015 01:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Moet skinny blijven, high fashion model.
[ afbeelding ]
Niks mis met een BMI in de enkele cijfers.quote:
North Westquote:Op maandag 2 februari 2015 01:41 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Mensen die hun kinderen naar een kompas noemen zijn sowieso mongool.
Als je de Hola app voor firefox installeert kan je gewoon via nbc.com kijken.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:42 schreef aeque het volgende:
Iemand een link naar een goede nbc stream..?
http://www.101livesportsv(...)bowl-xlix-hd-live-2/quote:Op maandag 2 februari 2015 01:42 schreef aeque het volgende:
Iemand een link naar een goede nbc stream..?
Je BMI zegt weinig zonder vetpercentage. Lynch zijn BMI is veel te hoog, wat vooral zit in de hoeveelheid spier, niet in vet.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:41 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Niks mis met een BMI in de enkele cijfers.
[ afbeelding ]
Die stream hapert.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als je de Hola app voor firefox installeert kan je gewoon via nbc.com kijken.
http://sportstv1.moonfruit.com/quote:Op maandag 2 februari 2015 01:43 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als je de Hola app voor firefox installeert kan je gewoon via nbc.com kijken.
Ligt aan de overtreding. Meeste overtredingen zijn 5 yards.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Hoe berekenen ze hoeveel de straf is?
de overtreding bepaalt datquote:Op maandag 2 februari 2015 01:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Voor iedere overtreding staat een vaste straf en meestal is dat 5 yards. Maar er zijn er ook van 15 yards dacht ik.quote:Op maandag 2 februari 2015 01:45 schreef MrBanaan1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |