quote:Op maandag 2 februari 2015 14:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
gewoon geen fastfood vreten of snacken. Tenzij je echt pro gaat doet dat al heel veel.
dus je gaat maar gewoon niet?quote:Op maandag 2 februari 2015 14:33 schreef Etsu het volgende:
Ik eet over het algemeen wel goed en gezond en gevarieerd, alleen kan het wel minder.
Naja, ik ga vanavond wel in de herkansing. Hopelijk is het niet druk.
hoho, rustig maar..quote:Op maandag 2 februari 2015 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, ik zeg toch dat ik om 16:20 ergens moet zijn.
Bereid je maar voor op spierpijn over twee dagen.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, ik zeg toch dat ik om 16:20 ergens moet zijn.
die matjes zijn keiduur, in elk geval van Nikequote:Op maandag 2 februari 2015 14:15 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Ik werd trouwens min of meer uitgelachen door mijn vrouw toen ik met mijn fitnessmatje thuis kwam.
Was wel prijzig inderdaad. Maar goed, ik doe niemand kwaad en ik werk aan mijn gezondheid.quote:Op maandag 2 februari 2015 14:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
die matjes zijn keiduur, in elk geval van Nike
om je gerust te stellen, ik ben al 3 jaar sponsor van basic fit....quote:Op maandag 2 februari 2015 14:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
Word beetje moe van je negativiteit. In dat ander topic ook al.
slimpiequote:Op maandag 2 februari 2015 14:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Oh en protip Ets: suikervrije limonadesiroop. Haalt net de zure randjes van de kwark af.
Wat ontzettend raar dit, je hebt dus eigenlijk een 'voordeel' als je meerdere delicten begaat, want je hebt maar 1 maximumstraf? Gekkenwerk.quote:Het is volgens de huidige wetgeving niet mogelijk om P. een hogere straf op te leggen. De maximale straf voor deze strafbare feiten zou twintig jaar zijn. Omdat Ron P. in 2013 al is veroordeeld tot 15,5 jaar voor de moord op en de verkrachting van Christel Ambrosius in de Puttense moordzaak, kan hij nu geen hogere straf krijgen dan 4,5 jaar.
Deze maximale straf heeft hij nu gekregen. Er wordt gewerkt aan een wetswijziging om dit in de toekomst te voorkomen.
Dit. Magere kwark gewoon bij de Aldi of Lidl halen. Milsani met >10g eiwitten per 100g is het best (en het moeilijkst om weg te krijgenquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 16:22 schreef Riot- het volgende:
[..]
Dit. Magere kwark gewoon bij de Aldi of Lidl halen. Milsani met >10g eiwitten per 100g is het best (en het moeilijkst om weg te krijgen)
Buff Lawyers Crew represent.
Wat heb je op RPPVquote:Op maandag 2 februari 2015 18:02 schreef Etsu het volgende:
Ben bij BasicFit geweest, werd helemaal kibbelig van het feit dat het zo druk was en geen begeleiding kon krijgen.
Nu maar uitgeschreven en ingeschreven bij TrainMore.Morgenochtend intake met m'n coach en gaan maar. Ben benieuwd.
zeg het danquote:Op maandag 2 februari 2015 18:03 schreef Ties02 het volgende:
Dat het bij een massale gym als BasicFit/FitForFree te druk is en dat er een stelletje debielen rondlopen kon ik je ook wel vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |