Sugar Ray van het album Floored, jazeker wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit de Sugar Ray is die jullie bedoelen
quote:
Whut, maar dat is toch echt hip hopquote:Op maandag 2 februari 2015 22:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sugar Ray van het album Floored, jazeker wel.
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wissel hard rock af met iets totaal anders
Had ff zin in hardrock maar ook weer niet de hele tijd
Ja, ik heb het nummer gemist waar het over ging… Maar Sugar Ray met Floored is toch echt dezequote:Op maandag 2 februari 2015 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Whut, maar dat is toch echt hip hop
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:10 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nummer gemist waar het over ging… Maar Sugar Ray met Floored is toch echt deze
[ afbeelding ]
Stand and Deliver, origineel van Adam Ant, later inderdaad gecovered door Sugar Ray en staat op hetzelfde albumquote:Op maandag 2 februari 2015 22:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]Fly is van dat album. Fogel had het over een Stand and Deliver cover van hun, maar die heb ik niet.
Ik heb het album niet. Fly komt bij mij van een DJ Tool CD-set afquote:Op maandag 2 februari 2015 22:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stand and Deliver, origineel van Adam Ant, later inderdaad gecovered door Sugar Ray en staat op hetzelfde album
S.N.I.P.E.R. is een van mijn favoriete franse hip hop bandsquote:Op maandag 2 februari 2015 22:20 schreef DieselTank het volgende:
Rap![]()
Engels rap (Behalve enimenetc)![]()
Nederland rap
En over 10 minuten stop ik toch echtquote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En over 10 minuten stop ik toch echt
Ik wil nog steeds een hip hop/rap show doen met uitsluitend NIET-engelstalige hip hopquote:Op maandag 2 februari 2015 22:20 schreef DieselTank het volgende:
Rap![]()
Engels rap (Behalve enimenetc)![]()
Nederlands rap
Weet je het heel zekerquote:Op maandag 2 februari 2015 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En over 10 minuten stop ik toch echt
Treur niet… neem ik wel over…quote:
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een hip hop/rap show doen met uitsluitend NIET-engelstalige hip hop
Ow tof!quote:Op maandag 2 februari 2015 22:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een hip hop/rap show doen met uitsluitend NIET-engelstalige hip hop
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Treur niet… neem ik wel over…
En zal ik STAaaaaaand and deliver draaien voor Fogel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |