Heb je de virtual Barbershop wel gehoord of niet?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:22 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja ja maar ik moest heel snel even een paar seconde weg
Volgens mij nietquote:Op maandag 2 februari 2015 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je de virtual Barbershop wel gehoord of niet?
quote:Op maandag 2 februari 2015 21:23 schreef DieselTank het volgende:
Ik zou even voor 1 min weggaan kon makelijk dacht ik maar dat werd al snel iets meer
wtffffffffffffffffffffffff ben nu voor de 2de keer aan het luisterenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je later maar deze eens met koptelefoon beluisteren
da bedoel ikquote:Op maandag 2 februari 2015 21:34 schreef DieselTank het volgende:
[..]
wtffffffffffffffffffffffff ben nu voor de 2de keer aan het luisteren
Die zak over je hoofd klinkt zo vetquote:
Ik krijg kippevel zodra de tondeuse er aan komtquote:Op maandag 2 februari 2015 21:35 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Die zak over je hoofd klinkt zo vet
Die klonk ook geweldig jaquote:Op maandag 2 februari 2015 21:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik krijg kippevel zodra de tondeuse er aan komt
Ga ik later wel even luisterenquote:Op maandag 2 februari 2015 21:38 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Die klonk ook geweldig ja
Ik ben nu allemaal andere videos zoals je gehoortesten
Ik ben excellent![]()
Zou het deze kunnen zijn?quote:Op maandag 2 februari 2015 21:55 schreef Fogel het volgende:
Ik ken de text uit dit nummer uit een andere nummer, maar ik kan even niet op de naam van de band komen.
Rond 1995 ergens.
quote:In 1997, the song was covered by funk metal band Sugar Ray on their album Floored.
Check, dank!quote:
Ik denk niet dat dit de Sugar Ray is die jullie bedoelenquote:Op maandag 2 februari 2015 22:01 schreef Spezza19 het volgende:
Sugar Ray
* Spezza19 heeft al hun albums
quote:Op maandag 2 februari 2015 22:04 schreef Fogel het volgende:
Ik ga even naar de barber shop. Thanks MM
Gezocht, en heb ik nietquote:Op maandag 2 februari 2015 21:59 schreef Fogel het volgende:
En verderop "Dutch band Mark Foggo's Skasters recorded a ska rendition of the song for their 1998 release St. Valentine's Day Massacre."
Ska is tof, het nummer is tof... heb je die versie heel toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |