In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Die foto lijkt wel een mugshot van een oorlogsmisdadiger ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanMennega twitterde op zondag 01-02-2015 om 22:52:44Tjaronn Chery op schaduwlijst Feyenoord bij vertrek Tony Vilhena vandaag vlak voor eind transferperiode naar Southampton. reageer retweet
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Mulder heeft vlijmscherpe teksten vandaag.
Nu nog hopen dat hij zich opensnijdt aan iets vlijmscherps.
Opdoeken die club en nooit meer over hebben.quote:
Straat muzikantquote:Op zondag 1 februari 2015 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
Glenn Helder, trots van Leiden.
Is nu drummer.
MESquote:Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
Glenn Helder speelde zelfs in the passion.
Net als Sjek.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
Glenn Helder speelde zelfs in the passion.
Leuke post.quote:
Te laat Harryquote:Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als Sjek.
MES.
STEEK.
PIJN.
Zou er niet op rekenenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
Als het volgende week geen van Aerle is.....
Zelfde seconde.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als Sjek.
MES.
STEEK.
PIJN.
Dat is het minst grappige programma dat wel grappig probeert te zijn dat ik ooit heb gezien, met uitzondering van de Lama's.quote:
Wat een afschuwelijke aids is dat. Maar toch maar kijken, kan ik me lekker ergeren. En die weggegooid geld-momentjes zijn soms oprecht debiel.quote:
Grapje heren, grapjequote:Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
..................................
Er was vroeger toch ook zo'n soort programma? Ook dat nog, of iets dergelijks...quote:
Super Bowl?quote:
GGMM heeft weinig gevoel voor humor.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:12 schreef Pascalus het volgende:
Vreemd dat GGMM kanniewaarzijn leuk vindt.
ja DOEIquote:Op zondag 1 februari 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanMennega twitterde op zondag 01-02-2015 om 22:52:44Tjaronn Chery op schaduwlijst Feyenoord bij vertrek Tony Vilhena vandaag vlak voor eind transferperiode naar Southampton. reageer retweet
Haha is dat echt zo? Kan iemand nog dieper zinken vraag je je dan af.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:12 schreef Pascalus het volgende:
Vreemd dat GGMM kanniewaarzijn leuk vindt.
Helemaal nietquote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chery is een overschatte speler.
Ik ben het hier 100% mee eensquote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst moet Vilhena nog weg, die kans is klein. Van Geel wil meer Tonny.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Met Frits Spits als presentatorquote:Op zondag 1 februari 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er was vroeger toch ook zo'n soort programma? Ook dat nog, of iets dergelijks...
Jaquote:Op maandag 2 februari 2015 07:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja. Met Frits Spits als presentator.
Dat was dan nog een legendarisch hilarisch programma tov Kanniewaarzijnquote:
Ik keek dat ook amper. Dat knwz kijk ik al helemaal niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was dan nog een legendarisch hilarisch programma tov Kanniewaarzijn
Jan Mennega. Lol. Als kind was dat de lokale held van mijn amateurclub. Die gozer moet ondertussen al 100 zijn ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack zijn ego is veel te grootquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack was duidelijk op zijn pik getrapt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:22 schreef Mani89 het volgende:
Voor alle kanniewaarzijn fans in dit topic (en ik weet dat het er een hoop zijn)
[ afbeelding ]
Ooit ga ik gelijk krijgen met Berry.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds overtuigd van Berry? Ik zeg Sander Boschker.
Topshowquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:22 schreef Mani89 het volgende:
Voor alle kanniewaarzijn fans in dit topic (en ik weet dat het er een hoop zijn)
[ afbeelding ]
over wie gaat dit?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:22 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit serieus?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:18 schreef Evertjan het volgende:
die goal van Schone in de Fox Sports reclame was zijn laatste goal voor Ajax
Waarvan akte.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Kanniewaarzijn is nog engere televisie dan Sjek van Gelder.
wutquote:Op zondag 8 februari 2015 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Ibk zibe hebt PSbV nobg webl verspelebn eigenlijbk
uh jaquote:Op zondag 8 februari 2015 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Allemaal even lachen, jongens.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:22 schreef ajacied4lf het volgende:
Volgens het PizzaGeit klassement staat PSV bovenaan het rechterrijtje.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
Maar volgens PizzaGeit verdient Feyenoord de titel.
Eensquote:Op zondag 8 februari 2015 22:23 schreef Cavaliers het volgende:
Maar volgens PizzaGeit verdient Feyenoord de titel.
Is 1 van deze ploegen geen kampioen geworden?quote:
Dat staat buiten kijf.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cocu is echt een fantastische trainer!
ik denk dat Depay ook wel de pannen van het dak speelt als Bassie de coach zou zijnquote:Op zondag 8 februari 2015 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cocu is echt een fantastische trainer!
Bassie is een fantastische trainerquote:Op zondag 8 februari 2015 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik denk dat Depay ook wel de pannen van het dak speelt als Bassie de coach zou zijn
Onmogelijk, de Gemeente Eindhoven zal PSV financieel steunen, zo ver komt het dus nietquote:Op zondag 8 februari 2015 22:26 schreef Evertjan het volgende:
Brands en Gerbrands eerst AZ financieel naar de klote helpen en nu PSV
Een van de beste wissels ooitquote:Op zondag 8 februari 2015 22:26 schreef Cavaliers het volgende:
Matavz eruit halen voor Engelaar in de Kuipgod.
Samen met Robben - Bosvelt. Wie deed dat ook weer?quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:28 schreef ajacied4lf het volgende:
PSV had Depay weggedaan, dat soort spelers passen niet bij Ajax.
Weet niet..quote:Op zondag 8 februari 2015 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Samen met Robben - Bosvelt. Wie deed dat ook weer?
Zonder ananas is het niet compleet.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:29 schreef Grifte het volgende:
Tosti's van Turks sesambrood met geitenkaas, ham en Italiaanse kruiden![]()
En dan nog Studio Voetbal op de achtergrond, beter gaat het leven niet worden.
Niks mis mee. Geniet ervan, ouwe reus.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:29 schreef Grifte het volgende:
Tosti's van Turks sesambrood met geitenkaas, ham en Italiaanse kruiden![]()
En dan nog Studio Voetbal op de achtergrond, beter gaat het leven niet worden.
Jullie missen een type Kazimquote:Op zondag 8 februari 2015 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Kazim schaar ik niet onder positieve rotzakken.
35 miljoen en dan houd het wel op voor Depayquote:Op zondag 8 februari 2015 22:29 schreef Cavaliers het volgende:
En na Depay, staat Bergwijn alweer klaar. Nog eens 50 miljoen.
Hij had Toivonen he.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:30 schreef Cavaliers het volgende:
Fantastische speler, zegt Dick. Maar hij zette hem rechtsbuiten. Gek.
16 jaquote:Op zondag 8 februari 2015 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wijnaldum debuteerde op z'n 16e of 17e toch?
Zoet is de zwakste speler van PSV
Contract liep af, wilde weg. Wat had je moeten doen?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:31 schreef Shreyas het volgende:
Wijnaldum...wat zullen nu denken bij Feyenoord
Om even mijn kwaliteitsvolle post te herhalenquote:
Misschien regelt Toivonen wel een hotelkamer. Dan zou ik het begrijpen.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde zaterdag trouwens een jong meisje zeggen dat ze liever Toivonen had dan Maher.
Tsja
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:31 schreef Evertjan het volgende:
volgens Thijs Slegers zijn ze allemaal nog jong bij PSV
Zambiaantjes weer in de finale?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Strafschoppen bij de finale van de Ebola Cup
Dank je, even schakelenquote:Op zondag 8 februari 2015 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Strafschoppen bij de finale van de Ebola Cup
Ze was 10 ofzo.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:32 schreef alors het volgende:
[..]
Misschien regelt Toivonen wel een hotelkamer. Dan zou ik het begrijpen.
Zag ze er niet uit als 18?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze was 10 ofzo.
Dit vind ik dus een vieze post
Dan komt het waarschijnlijk omdat Toivonen meer op een Barbie lijkt.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze was 10 ofzo.
Rekt het niet...quote:Op zondag 8 februari 2015 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze was 10 ofzo.
Daar heb je gelijk.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toen zat Overmars nog niet bij Ajax toch?
6 miljoen valt wel mee, salaris zal ook niet extreem hoog liggen lijkt mijquote:Op zondag 8 februari 2015 22:37 schreef Vermecelli het volgende:
Gudelj is al te duur en te goed voor Ajax/PSV. Helaas
Te goed voor PSV?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:37 schreef Vermecelli het volgende:
Gudelj is al te duur en te goed voor Ajax/PSV. Helaas
Welkom bij ADO, Gudeljquote:Op zondag 8 februari 2015 22:37 schreef Evertjan het volgende:
Gudelj kiest voor het geld en slaat Ajax en PSV over
quote:
Ja, want Feyenoord heeft daar genoeg geld voor.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:39 schreef TheRulingEagle het volgende:
Gudelj zou de perfecte vervanger van Clasie zijn bij Feyenoord
Waarom AZ verlaten voor een club van hetzelfde niveau?quote:Op zondag 8 februari 2015 22:39 schreef TheRulingEagle het volgende:
Als een speler kan kiezen tussen AZ en Feyenoord kiest hij voor AZquote:Op zondag 8 februari 2015 22:39 schreef TheRulingEagle het volgende:
Dan wel Stijn.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, want Feyenoord heeft daar genoeg geld voor.
Doe eens normaal.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als een speler kan kiezen tussen AZ en Feyenoord kiest hij voor AZ
voor de magie van de Kuip!!!!quote:Op zondag 8 februari 2015 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom AZ verlaten voor een club van hetzelfde niveau?
Wel hoor. Gewoon zoeken.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:39 schreef Evertjan het volgende:
Goede ervaren spelers van tussen de 25-30 komen niet naar de Eredivisie voor 1 miljoen bruto
marginaalquote:Op zondag 8 februari 2015 22:40 schreef Vermecelli het volgende:
AZ naar Feyenoord is geen vooruitgang.
Eerder een achteruitgang. AZ is recenter landskampioen geworden, recenter de beker gewonnen en afgelopen jaren beter gepresteerd in Europaquote:Op zondag 8 februari 2015 22:40 schreef Vermecelli het volgende:
Ja maar het legioen hé!!quote:Op zondag 8 februari 2015 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eerder een achteruitgang. AZ is recenter landskampioen geworden, recenter de beker gewonnen en afgelopen jaren beter gepresteerd in Europa
Een veel betere springplank naar een mooie buitenlandse clubquote:Op zondag 8 februari 2015 22:40 schreef Vermecelli het volgende:
Het legioen dat voor meer dan de helft bestaat uit mensen die vooral anti-Ajax en anti-PSV zijn ja.quote:
Met Henk ten Catequote:
Gabri en Oleguer terug en die kraak zettenquote:Op zondag 8 februari 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met Henk ten Catemisschien nog Cock Jol als piepel manager.
Misschien wil Hans Westerhof nog wel een keertje.quote:
Onzin. Er zijn zat goede ervaren spelers zoals Guardado.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor alleen C-voetballers komen hier nog spelen voor een 2e of 3e kans
of Danny Blindquote:Op zondag 8 februari 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien wil Hans Westerhof nog wel een keertje.
Nee die wordt bondscoach en wint het WK 2018quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee die wordt bondscoach en wint het WK 2018
Guardado staat alleen maar eigen talent in de weg ik denk niet dat PSV slechter gaat voetballen met Jorrit Hendrix op zijn plekquote:Op zondag 8 februari 2015 22:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn zat goede ervaren spelers zoals Guardado.
Alsof er in heel Duitsland,Spanje,Italië,Frankrijk of Engeland niet zo'n speler loopt.
Dan neem ik een jaar lang een Ajax-ui naar keuze.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee die wordt bondscoach en wint het WK 2018
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Guardado staat alleen maar eigen talent in de weg ik denk niet dat PSV slechter gaat voetballen met Jorrit Hendrix op zijn plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |