Eerder een achteruitgang. AZ is recenter landskampioen geworden, recenter de beker gewonnen en afgelopen jaren beter gepresteerd in Europaquote:Op zondag 8 februari 2015 22:40 schreef Vermecelli het volgende:
AZ naar Feyenoord is geen vooruitgang.
Ja maar het legioen hé!!quote:Op zondag 8 februari 2015 22:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eerder een achteruitgang. AZ is recenter landskampioen geworden, recenter de beker gewonnen en afgelopen jaren beter gepresteerd in Europa
Een veel betere springplank naar een mooie buitenlandse clubquote:Op zondag 8 februari 2015 22:40 schreef Vermecelli het volgende:
AZ naar Feyenoord is geen vooruitgang.
Het legioen dat voor meer dan de helft bestaat uit mensen die vooral anti-Ajax en anti-PSV zijn ja.quote:
Met Henk ten Catequote:
Gabri en Oleguer terug en die kraak zettenquote:Op zondag 8 februari 2015 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Met Henk ten Catemisschien nog Cock Jol als piepel manager.
Misschien wil Hans Westerhof nog wel een keertje.quote:
Onzin. Er zijn zat goede ervaren spelers zoals Guardado.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee hoor alleen C-voetballers komen hier nog spelen voor een 2e of 3e kans
of Danny Blindquote:Op zondag 8 februari 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien wil Hans Westerhof nog wel een keertje.
Nee die wordt bondscoach en wint het WK 2018quote:
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee die wordt bondscoach en wint het WK 2018
Guardado staat alleen maar eigen talent in de weg ik denk niet dat PSV slechter gaat voetballen met Jorrit Hendrix op zijn plekquote:Op zondag 8 februari 2015 22:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Onzin. Er zijn zat goede ervaren spelers zoals Guardado.
Alsof er in heel Duitsland,Spanje,Italië,Frankrijk of Engeland niet zo'n speler loopt.
Dan neem ik een jaar lang een Ajax-ui naar keuze.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee die wordt bondscoach en wint het WK 2018
quote:Op zondag 8 februari 2015 22:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Guardado staat alleen maar eigen talent in de weg ik denk niet dat PSV slechter gaat voetballen met Jorrit Hendrix op zijn plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |