In het seizoen 2014/2015 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Die foto lijkt wel een mugshot van een oorlogsmisdadiger ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanMennega twitterde op zondag 01-02-2015 om 22:52:44Tjaronn Chery op schaduwlijst Feyenoord bij vertrek Tony Vilhena vandaag vlak voor eind transferperiode naar Southampton. reageer retweet
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Jan Mulder heeft vlijmscherpe teksten vandaag.
Nu nog hopen dat hij zich opensnijdt aan iets vlijmscherps.
Opdoeken die club en nooit meer over hebben.quote:
Straat muzikantquote:Op zondag 1 februari 2015 23:07 schreef opperkleurder het volgende:
Glenn Helder, trots van Leiden.
Is nu drummer.
MESquote:Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
Glenn Helder speelde zelfs in the passion.
Net als Sjek.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef opperkleurder het volgende:
Glenn Helder speelde zelfs in the passion.
Leuke post.quote:
Te laat Harryquote:Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als Sjek.
MES.
STEEK.
PIJN.
Zou er niet op rekenenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef Cavaliers het volgende:
Als het volgende week geen van Aerle is.....
Zelfde seconde.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Net als Sjek.
MES.
STEEK.
PIJN.
Dat is het minst grappige programma dat wel grappig probeert te zijn dat ik ooit heb gezien, met uitzondering van de Lama's.quote:
Wat een afschuwelijke aids is dat. Maar toch maar kijken, kan ik me lekker ergeren. En die weggegooid geld-momentjes zijn soms oprecht debiel.quote:
Grapje heren, grapjequote:Op zondag 1 februari 2015 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
..................................
Er was vroeger toch ook zo'n soort programma? Ook dat nog, of iets dergelijks...quote:
Super Bowl?quote:
GGMM heeft weinig gevoel voor humor.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:12 schreef Pascalus het volgende:
Vreemd dat GGMM kanniewaarzijn leuk vindt.
ja DOEIquote:Op zondag 1 februari 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:JanMennega twitterde op zondag 01-02-2015 om 22:52:44Tjaronn Chery op schaduwlijst Feyenoord bij vertrek Tony Vilhena vandaag vlak voor eind transferperiode naar Southampton. reageer retweet
Haha is dat echt zo? Kan iemand nog dieper zinken vraag je je dan af.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:12 schreef Pascalus het volgende:
Vreemd dat GGMM kanniewaarzijn leuk vindt.
Helemaal nietquote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chery is een overschatte speler.
Ik ben het hier 100% mee eensquote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst moet Vilhena nog weg, die kans is klein. Van Geel wil meer Tonny.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Met Frits Spits als presentatorquote:Op zondag 1 februari 2015 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er was vroeger toch ook zo'n soort programma? Ook dat nog, of iets dergelijks...
Jaquote:Op maandag 2 februari 2015 07:24 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ja. Met Frits Spits als presentator.
Dat was dan nog een legendarisch hilarisch programma tov Kanniewaarzijnquote:
Ik keek dat ook amper. Dat knwz kijk ik al helemaal niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 18:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was dan nog een legendarisch hilarisch programma tov Kanniewaarzijn
Jan Mennega. Lol. Als kind was dat de lokale held van mijn amateurclub. Die gozer moet ondertussen al 100 zijn ofzo.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Jack zijn ego is veel te grootquote:Op dinsdag 3 februari 2015 12:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jack was duidelijk op zijn pik getrapt.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:22 schreef Mani89 het volgende:
Voor alle kanniewaarzijn fans in dit topic (en ik weet dat het er een hoop zijn)
[ afbeelding ]
Ooit ga ik gelijk krijgen met Berry.quote:Op zondag 8 februari 2015 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds overtuigd van Berry? Ik zeg Sander Boschker.
Topshowquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:22 schreef Mani89 het volgende:
Voor alle kanniewaarzijn fans in dit topic (en ik weet dat het er een hoop zijn)
[ afbeelding ]
over wie gaat dit?quote:Op woensdag 4 februari 2015 09:22 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |