stream.nbcsports.comquote:Op zondag 1 februari 2015 22:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nog andere manier om te kijken (met Engels commentaar) naast gamepass?
Live stream van NBC, samen met de Hola plugin op chrome.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Fox International.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Alleen wel met foxsports commercials, en daar wordt je na een uurtje echt helemaal gek vanquote:Op zondag 1 februari 2015 23:17 schreef Max23 het volgende:
Fox Sports 2 heeft trouwens de originele uitzendingen met Engels commentaar.
Fox Sports 4 met Amerikaanse?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Alleen wel met foxsports commercials, en daar wordt je na een uurtje echt helemaal gek van
oja, 6x in de 30 minuten reclame dat er tennis komt volgende week of Heerenveen- Feyenoord as. woensdagquote:Op zondag 1 februari 2015 23:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Alleen wel met foxsports commercials, en daar wordt je na een uurtje echt helemaal gek van
Dat ja, zeer irritant.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
oja, 6x in de 30 minuten reclame dat er tennis komt volgende week of Heerenveen- Feyenoord as. woensdag
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:35 schreef AF_ het volgende:
Zeg speelt die achterlijke Sherman nog bij Seattle?
Ik kijk nog niet. Ik doe een poging tot leren want morgen tentamenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hij was toevallig net in beeld op de stream.
Crisis studeren, zo laat nog?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:37 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik kijk nog niet. Ik doe een poging tot leren want morgen tentamen
Zou eigenlijk ook met wat vrienden de kroeg in gaan, maar zit nu dankzij een goed griepje hier thuis op de bank.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lijkt me wel gaaf eens in zo'n bar te kijken.
Ken niemand die dit écht kijkt. En heb al helemaal geen idee waar dat hier in de buurt wordt uitgezonden etcquote:Op zondag 1 februari 2015 23:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zou eigenlijk ook met wat vrienden de kroeg in gaan, maar zit nu dankzij een goed griepje hier thuis op de bank.
Ik studeer altijd in de avond. Vind ik op een of andere manier fijnerquote:Op zondag 1 februari 2015 23:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Crisis studeren, zo laat nog?
Wat voor onderwerp heeft het tentamen?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:37 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik kijk nog niet. Ik doe een poging tot leren want morgen tentamen
Met risico het zover uit te stellen dat het er helemaal niet meer van komtquote:Op zondag 1 februari 2015 23:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik studeer altijd in de avond. Vind ik op een of andere manier fijner
Zoals nuquote:Op zondag 1 februari 2015 23:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met risico het zover uit te stellen dat het er helemaal niet meer van komt
Echt? Ik echt totaal niet. Na het avondeten ben ik nooit meer gemotiveerd.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Doe ik ook, savonds en snachts.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Jaloers...quote:Op zondag 1 februari 2015 23:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik had nog geraspte kaas en Tortilla chips. En een oven.
Nice! Waarom niet meer dan 180 euro?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:47 schreef raptorix het volgende:
180 euro op seahawks, wedstrijd is verkocht, kreeg net tip rechtstreeks uit China, vanmiddag ook al 35 keer mijn inzet op eigen doelpunt van ADO.
Serieus, hoe kom je erop daar op in te zettenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:47 schreef raptorix het volgende:
180 euro op seahawks, wedstrijd is verkocht, kreeg net tip rechtstreeks uit China, vanmiddag ook al 35 keer mijn inzet op eigen doelpunt van ADO.
Ik geloof er geen snars van, maar als de hawks winnen zal ik een bedank kaartje naar China sturen.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:47 schreef raptorix het volgende:
Wist je dan niet dat de Seahawks ook opgekocht zijn door Chinezen?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik geloof er geen snars van, maar als de hawks winnen zal ik een bedank kaartje naar China sturen.
Ik zal snel nog even 200 euro bijzetten.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wist je dan niet dat de Seahawks ook opgekocht zijn door Chinezen?
Je moet wel dollars inzetten, veel europese inzetten vallen op.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik zal snel nog even 200 euro bijzetten.
Ik zet gewoon euro's in, ik gebruik unibet amper dus veel zal dat niet opvallen.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet wel dollars inzetten, veel europese inzetten vallen op.
Jammer dat de NBC stream kleiner is vanwege een banner ad bovenin. Thanks voor deze link, veel beter.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:00 schreef Verbodsbord het volgende:
http://sportstv1.moonfruit.com/
Eventueel deze stream, werkt zonder plugins ook volgens mij, maar zonder SB commercials, Canadese stream.
Iedere keer opnieuw uitleggen dat je 10 yards moet halenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Foxsports. Zend gewoon die NBC steam uit ipv die pauper nederlanders
quote:Op maandag 2 februari 2015 00:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Stream loopt hier niet helemaal lekker.
Dat zal Murdoch fijn vindenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Foxsports. Zend gewoon die NBC steam uit ipv die pauper nederlanders
Volgens mij waren ze daar toen straks al mee bezig.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:06 schreef raptorix het volgende:
Doen de spelers ook een warmup? Want als ze nu nog in hun burgerkloffie lopen is er niet zo heel veel tijd meer, misschien even snel sigaretje en dan aftrappen.
Natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 00:05 schreef Coelho het volgende:
NBC springt de hele tijd over op 'coverage will resume shortly'. Is dat vanwege de commercials?
Met roken?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze daar toen straks al mee bezig.
Dat is me ook al een paar keer overkomen ja.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:05 schreef raptorix het volgende:
Ik val traditioneel in slaap gedurende halftime, om dan weer wakker te worden als de beker word uitgereikt, echt nog nooit anders geweest
tnx vroeg het me al afquote:Op maandag 2 februari 2015 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Foxsports heeft de ESPN america stream nu
Nee.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:09 schreef raptorix het volgende:
Maakt die stream dan zoveel verschil? Ik kijk gewoon TV op Fox nl en dat is toch prima?
Als je het NL commentaar fijn vindt wel.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:09 schreef raptorix het volgende:
Maakt die stream dan zoveel verschil? Ik kijk gewoon TV op Fox nl en dat is toch prima?
welkequote:Op maandag 2 februari 2015 00:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit blijft een van de beste riffs ooit.
die nbc streamt loopt konki ver achterquote:
Toch gewoon winnen vanavond.quote:
Ik gebruik het radio commentaar van Jack van Gelder.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:10 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Als je het NL commentaar fijn vindt wel.
Fox, 602 bij Ziggo. Maar ik zag dat ie idd ver achter liepquote:Op maandag 2 februari 2015 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die nbc streamt loopt konki ver achter
ik ga uitzoeken welke zender het op tv uitzend
en hopen dat daar geen UK commentaar op zit
Geen Nederland he.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:12 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Fox, 602 bij Ziggo. Maar ik zag dat ie idd ver achter liep
Oja stimmt. Dan heb ik geen idee. Stream is goed maar loopt achter. Of je moet een NL Fox stream zoeken ofzo :")quote:
die zal schat ik 3 minuten online zijn.quote:
Ik ook denk ik, maar dat komt omdat ik uberhaupt al 6 maanden geen druppel heb aangeraaktquote:Op maandag 2 februari 2015 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn eerste superbowl die ik nuchter kijk trouwens.
3 februari precies 12 maandenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:13 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik ook denk ik, maar dat komt omdat ik uberhaupt al 6 maanden geen druppel heb aangeraakt
Ja, uit ellende maar foxsport 2 opgezetquote:Op maandag 2 februari 2015 00:13 schreef bambino het volgende:
Belachelijk dat gamepass nog niet live is...
602@Ziggoquote:Op maandag 2 februari 2015 00:14 schreef Jovatov het volgende:
Ik zie Foxsports 2 niet in mijn lijst staan
Ik heb die nbc stream nu gepaktquote:Op maandag 2 februari 2015 00:14 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja, uit ellende maar foxsport 2 opgezet
Online bedoel ikquote:
Neehoor daar zit bij mij de BBCquote:
Komt het ook op als het goed is.quote:
Neequote:Op maandag 2 februari 2015 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt het ook op als het goed is.
Nopequote:Op maandag 2 februari 2015 00:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Komt het ook op als het goed is.
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-2quote:Op maandag 2 februari 2015 00:15 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Online bedoel ik, ik zie alleen 3, 4, 5 en 6 maar zit niet te wachten op het Nederlandse geneuzel
Ah die doet t. Raar. Wel logisch gewoon nummertje veranderenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-2
Algemene FOX zendt het ook uit..quote:Op maandag 2 februari 2015 00:17 schreef Smoofie het volgende:
Fox Sports 2, ze doen het eindelijk eens goed.
ik zie het ja, wel op channel 4 en skysports.quote:
Daar wordt ook nooit, zoals in Europa bij voetbal, echt iets gezongen he? Daar juicht iedereen wat, maargoed.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Amerikanen die niet stil kunnen zijn
Is dat niet die dame die frozen van disney ingezongen heeft?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
Oja waar moet ik die ookalweer van kennen?
Met ductape over der mondquote:
Niks van Frozen gezien.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Is dat niet die dame die frozen van disney ingezongen heeft?
Rinusquote:Op maandag 2 februari 2015 00:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zie je ze voor een WK Finale al zoiets bij het Wilhelmus doen; laten we Fransje Bauer erop los
Heb je even voor mijquote:Op maandag 2 februari 2015 00:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
Zie je ze voor een WK Finale al zoiets bij het Wilhelmus doen; laten we Fransje Bauer erop los
ik schreef fly-over al eerder hoorquote:
Ik heb de tv maar aangezet.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat heb je nu gevonden aan stream oid?
Sky zal dat wel hebben toch ook
https://www.reddit.com/r/(...)ew_england_patriots/quote:Op maandag 2 februari 2015 00:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat heb je nu gevonden aan stream oid?
Sky zal dat wel hebben toch ook
Whitney Houston..quote:Op maandag 2 februari 2015 00:20 schreef Smoofie het volgende:
Billy joel heeft hem toch nog het mooist gezongen imo. Gewoon normaal.
Zullen ze veel klachten over krijgen lijkt mij.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:24 schreef bambino het volgende:
gamepass zonder anthem dit jaar, belachelijk.
was vorig jaar ook zo.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:24 schreef bambino het volgende:
gamepass zonder anthem dit jaar, belachelijk.
Met Doutzenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Toch stom, maak ik me druk dat ik de US reclame niet kan zien
Die reclames zijn nooit leukquote:Op maandag 2 februari 2015 00:25 schreef MrBanaan1 het volgende:
Toch stom, maak ik me druk dat ik de US reclame niet kan zien
hier ook niet, vraag me af of ze first play gaan halenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:25 schreef Asschen_sukar het volgende:
Gamepass doet nog helemaal niks hier
Je hebt een abbo of fox sports international?quote:
Ja, ga zo denk ik toch maar voor Fox2 zitten.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:28 schreef djmarshal het volgende:
en GP gebruikers wachten nog steeds op de eerste beelden..
Instant buy zou dat zijnquote:Op maandag 2 februari 2015 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Bestond er maar NFL manager als spel
Nu niet meer.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Vorig jaar kon ik gratis kijken op nfl.com?
dit jaar dus niet.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Hier alles het zelfde, alleen Grolsch.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zo, Budweisser staat koud, de transvetten liggen in kommen op tafel, we hebben jersey's aan en er hangt een US vlag.
Ja maar foetsie, fox 4 wel maar daar zie je die pretbek van fox nog telkensquote:Op maandag 2 februari 2015 00:28 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je hebt een abbo of fox sports international?
Vrienden als je FOK!maten hebtquote:Op maandag 2 februari 2015 00:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hier alles het zelfde, alleen Grolsch.
En geen vrinden, want vrinden
quote:
Iedereen zit hier achter een MacBook te staren hoor.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:29 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Hier alles het zelfde, alleen Grolsch.
En geen vrinden, want vrinden
Hij hapert een beetje...quote:Op maandag 2 februari 2015 00:29 schreef tostitomaatkaas het volgende:
M'n vriendin is nu al aan het zeuren wat de spelregels zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Precies dit topic is beter dan echt sociaal contact.
CR7 pakt even kappertje.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zie je Ronaldo in de rust al effe een bakje leegvreten
quote:Op maandag 2 februari 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
M'n vriendin is nu al aan het zeuren wat de spelregels zijn.
Deze anekdote bevestigt je conclusie.
Heeft het te druk met wisselen van kapselquote:Op maandag 2 februari 2015 00:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Zie je Ronaldo in de rust al effe een bakje leegvreten
Gewoon tegen je vriendin zeggen dat ze die mond ergens anders voor mag gebruikenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
M'n vriendin is nu al aan het zeuren wat de spelregels zijn.
Deze anekdote bevestigt je conclusie.
jaquote:Op maandag 2 februari 2015 00:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die gele streepjes onder de naam, zijn dat de timeouts?
Dat is hoeveel benzine ze nog hebben.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die gele streepjes onder de naam, zijn dat de timeouts?
Seattle is mooiere stad, Frasier, etc..quote:Op maandag 2 februari 2015 00:36 schreef Downtime het volgende:
Aangezien er geen team speelt waar ik wat mee heb, zijn we maar voor het team waar ik het minste tegen heb.
Beter winnen de Seahawks.
'MURRICAH!quote:
LOL dat ga je nog wel een paar keer krijgen vanavondquote:
Ik kijk op de Nederlandse fox, daar blijven ze dan gewoon analyseren?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:38 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Iedere 3 minuten reclame, wen er maar vast aan
oh echt?quote:Op maandag 2 februari 2015 00:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
LOL dat ga je nog wel een paar keer krijgen vanavondiedere keer als het spel wat langer stil komt te liggen
Wel beter dan nietszeggende foxsportsreclamesquote:Op maandag 2 februari 2015 00:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Heb geen reclame, zag gewoon een tijdje stadium cam
Nice, beter dan NBC momenteel.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:38 schreef Bowny het volgende:
Adresje voor VLC player: http://220.181.117.187/m3(...)c7e65ce48d83b008e3af
Allemaal commercieel.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:39 schreef Wicky15 het volgende:
Waarom ligt het nu stil dan? Sorry ben echt een totale leek hierin![]()
Zapte naar die ene fox en die had analyse ipv reclame, an ik wel waarderen.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:39 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Wel beter dan nietszeggende foxsportsreclames
amerikaanse sportenquote:
Geen idee, ik kan heel slecht tegen het Nederlandse commentaar, die bij iedere play weer gaan herhalen wat de regels zijn.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kijk op de Nederlandse fox, daar blijven ze dan gewoon analyseren?
quote:Op maandag 2 februari 2015 00:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dus dan stoppen ze gewoon met het spel?
Nope het andere team gaat aanvallen dus komt hun offence erin en de andere defence. Dat duurt ff dus reclamequote:Op maandag 2 februari 2015 00:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat is wel een de redenen waarom het zo lang duurt. Er moest nu ook gewisseld worden van teams in het veld.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:40 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
jij blijkbaarquote:Op maandag 2 februari 2015 00:42 schreef CocaColaLight het volgende:
En wie gaat er weer zeuren om de reclame nu?
Volgens mij niet te zien op normale FOXquote:
Katie Perry toch?quote:
quote:
Daarom ben ik hierquote:
Gek. Katie Perryquote:Op maandag 2 februari 2015 00:42 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Katie Perry toch?![]()
Mooi tijd voor een dutje als dat begint
Ja dat vind ik mooi kut. Il wil Al en Crisquote:Op maandag 2 februari 2015 00:36 schreef Fredgroes het volgende:
Geen nbc versie bij Fox maar de nfl network versie??? Was vorig jaar volgens mij niet
quote:Op maandag 2 februari 2015 00:43 schreef glasshole het volgende:
Superscherp: http://sportstv1.moonfruit.com (met reclame)
quote:This is also a Canadian feed - therefore no superbowl commericals - go on youtube and just search superbowl commercials 2015
Je zal er maar opmerkingen op Fok over maken, dan ben je echt geslaagd in het levenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:42 schreef Caland het volgende:
Ik las dat je ook mensen hebt die kijken om de commercials. Dan faal je best wel in het leven.
En dan weer reageren op die opmerkingquote:Op maandag 2 februari 2015 00:43 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Je zal er maar opmerkingen op Fok over maken, dan ben je echt geslaagd in het leven
En ook op die opmerking weer reagerenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
En dan weer reageren op die opmerking
It never ends.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |