stream.nbcsports.comquote:Op zondag 1 februari 2015 22:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Nog andere manier om te kijken (met Engels commentaar) naast gamepass?
Live stream van NBC, samen met de Hola plugin op chrome.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Fox International.quote:Op zondag 1 februari 2015 22:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Alleen wel met foxsports commercials, en daar wordt je na een uurtje echt helemaal gek vanquote:Op zondag 1 februari 2015 23:17 schreef Max23 het volgende:
Fox Sports 2 heeft trouwens de originele uitzendingen met Engels commentaar.
Fox Sports 4 met Amerikaanse?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Alleen wel met foxsports commercials, en daar wordt je na een uurtje echt helemaal gek van
oja, 6x in de 30 minuten reclame dat er tennis komt volgende week of Heerenveen- Feyenoord as. woensdagquote:Op zondag 1 februari 2015 23:19 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Alleen wel met foxsports commercials, en daar wordt je na een uurtje echt helemaal gek van
Dat ja, zeer irritant.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:20 schreef Droopie het volgende:
[..]
oja, 6x in de 30 minuten reclame dat er tennis komt volgende week of Heerenveen- Feyenoord as. woensdag
quote:Op zondag 1 februari 2015 23:35 schreef AF_ het volgende:
Zeg speelt die achterlijke Sherman nog bij Seattle?
Ik kijk nog niet. Ik doe een poging tot leren want morgen tentamenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:37 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Hij was toevallig net in beeld op de stream.
Crisis studeren, zo laat nog?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:37 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik kijk nog niet. Ik doe een poging tot leren want morgen tentamen
Zou eigenlijk ook met wat vrienden de kroeg in gaan, maar zit nu dankzij een goed griepje hier thuis op de bank.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lijkt me wel gaaf eens in zo'n bar te kijken.
Ken niemand die dit écht kijkt. En heb al helemaal geen idee waar dat hier in de buurt wordt uitgezonden etcquote:Op zondag 1 februari 2015 23:40 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Zou eigenlijk ook met wat vrienden de kroeg in gaan, maar zit nu dankzij een goed griepje hier thuis op de bank.
Ik studeer altijd in de avond. Vind ik op een of andere manier fijnerquote:Op zondag 1 februari 2015 23:38 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Crisis studeren, zo laat nog?
Wat voor onderwerp heeft het tentamen?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:37 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik kijk nog niet. Ik doe een poging tot leren want morgen tentamen
Met risico het zover uit te stellen dat het er helemaal niet meer van komtquote:Op zondag 1 februari 2015 23:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik studeer altijd in de avond. Vind ik op een of andere manier fijner
Zoals nuquote:Op zondag 1 februari 2015 23:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Met risico het zover uit te stellen dat het er helemaal niet meer van komt
Echt? Ik echt totaal niet. Na het avondeten ben ik nooit meer gemotiveerd.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Doe ik ook, savonds en snachts.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:40 schreef AF_ het volgende:
[..]
Jaloers...quote:Op zondag 1 februari 2015 23:44 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik had nog geraspte kaas en Tortilla chips. En een oven.
Nice! Waarom niet meer dan 180 euro?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:47 schreef raptorix het volgende:
180 euro op seahawks, wedstrijd is verkocht, kreeg net tip rechtstreeks uit China, vanmiddag ook al 35 keer mijn inzet op eigen doelpunt van ADO.
Serieus, hoe kom je erop daar op in te zettenquote:Op zondag 1 februari 2015 23:47 schreef raptorix het volgende:
180 euro op seahawks, wedstrijd is verkocht, kreeg net tip rechtstreeks uit China, vanmiddag ook al 35 keer mijn inzet op eigen doelpunt van ADO.
Ik geloof er geen snars van, maar als de hawks winnen zal ik een bedank kaartje naar China sturen.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:47 schreef raptorix het volgende:
Wist je dan niet dat de Seahawks ook opgekocht zijn door Chinezen?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ik geloof er geen snars van, maar als de hawks winnen zal ik een bedank kaartje naar China sturen.
Ik zal snel nog even 200 euro bijzetten.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wist je dan niet dat de Seahawks ook opgekocht zijn door Chinezen?
Je moet wel dollars inzetten, veel europese inzetten vallen op.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:53 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik zal snel nog even 200 euro bijzetten.
Ik zet gewoon euro's in, ik gebruik unibet amper dus veel zal dat niet opvallen.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je moet wel dollars inzetten, veel europese inzetten vallen op.
Jammer dat de NBC stream kleiner is vanwege een banner ad bovenin. Thanks voor deze link, veel beter.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:00 schreef Verbodsbord het volgende:
http://sportstv1.moonfruit.com/
Eventueel deze stream, werkt zonder plugins ook volgens mij, maar zonder SB commercials, Canadese stream.
Iedere keer opnieuw uitleggen dat je 10 yards moet halenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Foxsports. Zend gewoon die NBC steam uit ipv die pauper nederlanders
quote:Op maandag 2 februari 2015 00:05 schreef Lt.Surge het volgende:
Stream loopt hier niet helemaal lekker.
Dat zal Murdoch fijn vindenquote:Op maandag 2 februari 2015 00:05 schreef Smoofie het volgende:
Foxsports. Zend gewoon die NBC steam uit ipv die pauper nederlanders
Volgens mij waren ze daar toen straks al mee bezig.quote:Op maandag 2 februari 2015 00:06 schreef raptorix het volgende:
Doen de spelers ook een warmup? Want als ze nu nog in hun burgerkloffie lopen is er niet zo heel veel tijd meer, misschien even snel sigaretje en dan aftrappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |