SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 Verlopen challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 03-02-2015 10:24:16 ]![]()
Weinig, ik moet de komende dagen veel werken en zal maar af en toe online zijn, hoogstens meelezend per tablet.quote:![]()
Dan probeer ik het in het volgende topic wel weerquote:Op zondag 1 februari 2015 21:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Weinig, ik moet de komende dagen veel werken en zal maar af en toe online zijn, hoogstens meelezend per tablet.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Als ik een van de foto's zie blijkt maar weer dat ik geen ochtendmens ben. Had nog net de energie voor 2 voorzichtige duimpjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan wil ik nog even snel misbruik van de gelegenheid maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:45 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Weinig, ik moet de komende dagen veel werken en zal maar af en toe online zijn, hoogstens meelezend per tablet.
1
2
3
4[b]30 mei 2015 - [url=http://www.mudsweattrails.nl/stuwwaltrail_oosterbeek]StuwwalTrail (Oosterbeek)[/url][/b]
[*] Devv - 19 km
[*] Murmeli - 19 km
[*] Jero_nimo 19 km
En graag bij CPC Den Haag 10 km en halve marathon. Nee, niet de één of de ander. Ik ga ze beide lopen.![]()
Mooie verslagen en tijden, mijn verslag hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ik ook:
1
2[b]1 mei 2015 - [url=http://hardenbergcityrun.nl/]11e Vrieling Hardenberg City Run (Hardenberg)[/url][/b]
[*] DeLuna - 5km❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Onzinnig. Tegen de tijd dat de HM start, ben je compleet afgekoeld. En dan mag je ook nog eens ergens achteraan starten en fijn gaan slalommen.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:53 schreef Devv het volgende:
[..]
Dan wil ik nog even snel misbruik van de gelegenheid maken.
[ code verwijderd ]
En graag bij CPC Den Haag 10 km en halve marathon. Nee, niet de één of de ander. Ik ga ze beide lopen.
En dan hoop ik nog dat het niet zo achterlijk koud is als in 2013F means you're fucked![]()
Ik ga twee keer LDL lopen dus het maakt mij niet zoveel uit waar ik start. Op de 10 km hoop ik wel in startvak A te komen en de halve marathon zie ik wel. Ik heb geen haast.![]()
Nou...veel plezier dan maar hequote:Op zondag 1 februari 2015 22:00 schreef Devv het volgende:
Ik ga twee keer LDL lopen dus het maakt mij niet zoveel uit waar ik start. Op de 10 km hoop ik wel in startvak A te komen en de halve marathon zie ik wel. Ik heb geen haast.F means you're fucked![]()
De CPC van 2014 was dan weer erg warm. Het was dat weekend voor het eerst warm en velen hadden dat onderschat. Een voor een gingen ze neer.![]()
Mooie prestaties weer vandaag! Veel gedacht aan Apeldoorn. Had er graag zelf gelopen, maar het mocht niet zo zijn.
Dan maar trots zijn op m'n pa: 2.04.56 op de 25 km. Snellie!!
Nog 5 weken tot de CPC. Benieuwd of ik tegen die tijd de 10km ga halen... Dan moet ik komende week wel kunnen opbouwen, anders gaat de CPC helemaal aan me voorbij.
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
En die ervoor kolerekoudquote:Op zondag 1 februari 2015 22:45 schreef wyccie het volgende:
De CPC van 2014 was dan weer erg warm. Het was dat weekend voor het eerst warm en velen hadden dat onderschat. Een voor een gingen ze neer.Maart Roert Zijn Staart
@Yuki: hoop het voor je! En anders komt erna wel weer een nieuwe wedstrijd met een nieuw doel![]()
![]()
Ik vind het wel tof wat je allemaal doet/wilt. Maar toch blijft me het gevoel beknagen dat je allemaal veel te veel wilt. Vorig jaar had je van 15km ofzo (in ieder geval een behoorlijke stap) ineens die MudMasters Marathon, soit, dat is heel iets anders, veel lopen, wachten en obstakels. Dus dat kan nog best een keer. Maar nu dan ineens 2 marathons, die 10 + 21 en nog veel meer gekke dingen. Terwijl je dus vorig jaar echt nog niet zo veel lange afstanden gedaan had toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 22:00 schreef Devv het volgende:
Ik ga twee keer LDL lopen dus het maakt mij niet zoveel uit waar ik start. Op de 10 km hoop ik wel in startvak A te komen en de halve marathon zie ik wel. Ik heb geen haast.
Dat terwijl je nu ook al een behoorlijk tijdje geblesseerd bent geweest en nog maar moet hopen dat je de marathon een beetje normaal kan voorbereiden.
Hoop voor je dat het allemaal toch nog goed gaat, dat natuurlijk wel. Maar dat opbouwen is toch best erg pittig!![]()
Precies wat Jero zegt. Je zou toch denken dat een ezel zich geen tweede keer aan dezelfde steen stoot.![]()
Meh, waarom kan ik altijd zo slecht slapen als ik me flink heb ingespannen bij een hardloopwedstrijd? Hebben meer van jullie dat? Ik lig echt koortsig te woelen, mijn hele temperatuur regeling is van slag of zo. Is ook echt kut voor het herstel
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik beter of slechter sliep na een wedstrijd, dus zal het wel normaal zijn.
Voor een grote wedstrijd echter...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
ik heb wel vaak op de dag zelf een koortsig gevoel, maar dat trekt weg naarmate ik meer water drink (liters).
Hier wat spierpijntjes, maar niks bijzonders
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Exact hetzelfde hier.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Meh, waarom kan ik altijd zo slecht slapen als ik me flink heb ingespannen bij een hardloopwedstrijd? Hebben meer van jullie dat? Ik lig echt koortsig te woelen, mijn hele temperatuur regeling is van slag of zo. Is ook echt kut voor het herstel![]()
Ja misschien heb ik te weinig gedronken, had ook een bidon water naast mijn bed staan maar dat hielp alsnog niet veel. Ik had ook wel zouter gegeten dan normaal (uit eten), dat maakt het ook nooit veel beter. Maar het is vooral een heel rusteloos gevoel, ik kan op geen een manier lekker liggen en de dekens irriteren op me huid en ik zweet me rot. Bij elkaar misschien 3 uurtjes geslapen vannacht.quote:Op maandag 2 februari 2015 07:47 schreef E.T. het volgende:
ik heb wel vaak op de dag zelf een koortsig gevoel, maar dat trekt weg naarmate ik meer water drink (liters).
Hier wat spierpijntjes, maar niks bijzonders
Maar goed, meestal betekent dat dat ik vanavond iig als een blok in slaap val.
Over temperatuur gesproken, ik vond het wel grappig hoe mensen aangekleed waren gisteren. Sommigen hadden een muts en daarover een regenjas en die aan alle kanten dichtgesnoerd door er een camelback overheen te doen. Dan zou ik echt aan oververhitting bezwijken tijdens een wedstrijd, ik vond nu al dat ik een tikje te warm gekleed was.
Ik zag ook mensen met 4 flesjes water/sportdrank in hun riem, voor 16km?? Ik ben niet eens gestopt voor een drinkpost (ook omdat ik een beetje paranoia was, ik ging lekker en ik was bang dat ik niet meer op gang zou komen als ik stopte).
[ Bericht 0% gewijzigd door La_Tramposa op 02-02-2015 08:45:55 ]Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
ik kan tegenwoordig redelijk goed drinken zonder al te veel snelheid te verliezen.
Geleerd toen ik ook een lekkere 10 EM aan het lopen was en niet stil wilde gaan staan /wandelen. Ineens kon ik wel drinken en lekker doorlopen tegelijkertijdMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
er bestaat zoiets als inspanningskoorts.quote:Op maandag 2 februari 2015 02:21 schreef La_Tramposa het volgende:
Meh, waarom kan ik altijd zo slecht slapen als ik me flink heb ingespannen bij een hardloopwedstrijd? Hebben meer van jullie dat? Ik lig echt koortsig te woelen, mijn hele temperatuur regeling is van slag of zo. Is ook echt kut voor het herstel
Na de Kepler en Nasey sliep ik heel slecht met de zelfde symptomen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: