abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149274715
Hoi,

Wat zouden jullie doen als je een date hebt gehad en de date laat telkens laat pas van zich horen op whatsapp. Vervolgens zijn er telkens: "sorry, beetje laat!" berichtjes en geeft die persoon aan nog een keer te willen daten, maar komt er maar weinig van. Telkens als ik dan denk van: "ach ja, laat maar", appt hij wel weer. Dus hoe meer ik app, hoe minder hij appt. Maar als ik niks meer van me laat horen, appt hij weer.

Ik vind hem echt leuk. Ben echter bang dat ik aan het lijntje wordt gehouden en durf daarom niet gewoon vol ervoor te gaan.

Is zoiets wel serieus?
pi_149274832
niet teveel aandacht schenken
Zie!
pi_149274848
Hij wil niet de hele tijd chatten, niets raars aan toch?
  Milf zondag 1 februari 2015 @ 20:25:06 #4
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_149274895
Vraag om nog een date.

Wordt daar moeilijk om gedaan dan NEXT!

En niet iedereen appt de hele dag.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_149274896
Minder appen, meer afspreken. Is een stuk leuker. Heb je het idee dat hij dit niet wil, kan je het gewoon vragen en weet je dat ook weer. Sommige mensen appen nou eenmaal niet zoveel en dat heeft niet perse iets met jou te maken. Laat het sowieso wat meer van zijn kant komen.
pi_149274932
De regel is simpel: als iemand je leuk vindt gaat hij ervoor en krijg je alle aandacht.

Volgende dus.
pi_149274959
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:25 schreef Solo7609 het volgende:
De regel is simpel: als iemand je leuk vindt gaat hij ervoor en krijg je alle aandacht.

Volgende dus.
Heb zelf wel een schurfthekel aan appen.
pi_149274992
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:26 schreef Adames het volgende:

[..]

Ook als je in een fase zit waarbij je net iemand leert kennen? Dan ga je niet appen?
pi_149275049
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:27 schreef Solo7609 het volgende:

[..]

Ook als je in een fase zit waarbij je net iemand leert kennen? Dan ga je niet appen?
vast wel, maar liever af en toe bellen.
pi_149275050
Zelf weinig aandacht geven. Niet te veel aan denken. Beetje aankijken hoe het verloopt.
pi_149275074
Waarom vullen mensen altijd voor een ander in 'waarom ze niet terug whatsappen?' Het is maar whatsapp. Weet jij veel.
Wát heb je?
pi_149276828
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:25 schreef MegaKonijn het volgende:
Laat het sowieso wat meer van zijn kant komen.
Als je wilt daten moet je gewoon een date prikken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 1 februari 2015 @ 21:08:45 #13
47102 Elvi
miemkwien
pi_149277340
quote:
14s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:25 schreef nikky het volgende:
Vraag om nog een date.

Wordt daar moeilijk om gedaan dan NEXT!

Dat dus. Als het er steeds niet van komt dan heeft hij vast wel meer dames in de wachtrij staan en is hij aan het shoppen.
pi_149277413
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:08 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat dus. Als het er steeds niet van komt dan heeft hij vast wel meer dames in de wachtrij staan en is hij aan het shoppen.
Jatoch, alle mannen die moeilijk bereikbaar zijn die neuken iedereen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_149277445
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:25 schreef Solo7609 het volgende:

Volgende dus.
Of het is zo'n puber die in dingen als de 3 dagen regel gelooft.
  zondag 1 februari 2015 @ 21:11:00 #16
47102 Elvi
miemkwien
pi_149277480
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:09 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jatoch, alle mannen die moeilijk bereikbaar zijn die neuken iedereen.
Dat zeg ik niet ;)
Als hij echt een date wil, dan hadden ze nu al een nieuwe date gepland. Al is de datum 2 weken in de toekomst. Dit komt gewoon over als 'aan het lijntje houden'.
pi_149277885
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:28 schreef mitspoes het volgende:
Waarom vullen mensen altijd voor een ander in 'waarom ze niet terug whatsappen?' Het is maar whatsapp. Weet jij veel.
Omdat ik er best wel onzeker van word. Telkens pas een dag, twee of drie dagen later antwoorden en ja dan begin ik zelf dingen int e vullen.
pi_149277918
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:11 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet ;)
Als hij echt een date wil, dan hadden ze nu al een nieuwe date gepland. Al is de datum 2 weken in de toekomst. Dit komt gewoon over als 'aan het lijntje houden'.
Ja precies, maar dat hij om zijn gedesinteresseerde houding vast 100 vrouwtjes heeft om uit te kiezen vind ik best een stomme aanname :) Vrouwen die op onbereikbare mannen vallen.. 8)7
pi_149277950
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:18 schreef anaquirin het volgende:

[..]

Omdat ik er best wel onzeker van word. Telkens pas een dag, twee of drie dagen later antwoorden en ja dan begin ik zelf dingen int e vullen.
Wil je whatsappen met hem of wil je met hem daten? Of allebei? Het eerste ga je waarschijnlijk niet echt krijgen dus dan zou ik een nieuwe zoeken.
  zondag 1 februari 2015 @ 21:22:18 #20
47102 Elvi
miemkwien
pi_149278072
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja precies, maar dat hij om zijn gedesinteresseerde houding vast 100 vrouwtjes heeft om uit te kiezen vind ik best een stomme aanname :) Vrouwen die op onbereikbare mannen vallen.. 8)7
Ik zeg ook nergens 100 :P
Zo'n vreemd idee is het ook niet hoor... om in de dating-fase nog een paar achter de hand te hebben. Alleen wel zo fijn als iemand duidelijk daarin is.
pi_149278136
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens 100 :P
Zo'n vreemd idee is het ook niet hoor... om in de dating-fase nog een paar achter de hand te hebben. Alleen wel zo fijn als iemand duidelijk daarin is.
Hmm..

Maar als je een relatie nastreeft met een ander.... Dat kan je toch niet met 5 tegelijk doen?
Dat vind ik meer iets voor iemand die lekker no strings attached wilt doen.

Ik zit er soms een beetje mee hoe ik dat moet invullen.
  zondag 1 februari 2015 @ 21:27:00 #22
47102 Elvi
miemkwien
pi_149278294
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hmm..

Maar als je een relatie nastreeft met een ander.... Dat kan je toch niet met 5 tegelijk doen?
Dat vind ik meer iets voor iemand die lekker no strings attached wilt doen.

Ik zit er soms een beetje mee hoe ik dat moet invullen.
Mja sommigen willen misschien niet echt een relatie, of kunnen geen keuze maken, of willen zeker zijn van hun keuze... Maar als de ander die keuze niet wil/kan maken: zou je daar echt op willen wachten? :P
pi_149278476
Mensen met hun vage gedragscodes voor in de datingfase :')

Als ik een chick leuk vind wil ik haar aandacht, en vaak afspreken maar dat is eng en dan hebben ze het zogenaamd druk :')

En dan wel boos worden als ik weer passief verder ga zoeken 8)7
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_149278512
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:26 schreef Adames het volgende:

[..]

Misschien dat je het dan eens zou moeten deinstalleren?
pi_149278558
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:32 schreef Deckard het volgende:

[..]

Misschien dat je het dan eens zou moeten deinstalleren?
een berichtje is handig, hele gesprekken vind ik zo knullig.
pi_149278676
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:32 schreef Aiciu het volgende:
Mensen met hun vage gedragscodes voor in de datingfase :')

Als ik een chick leuk vind wil ik haar aandacht, en vaak afspreken maar dat is eng en dan hebben ze het zogenaamd druk :')

En dan wel boos worden als ik weer passief verder ga zoeken 8)7
Maargoed laat antwoorden schrikt ook weer af.
pi_149278693
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:36 schreef anaquirin het volgende:

[..]

Maargoed laat antwoorden schrikt ook weer af.
Wat wil je nou naast redenen zoeken om je kut te voelen?
pi_149278743
Waarom bel je gewoon niet, is het gaar en lukt afspreken ook niet dan kan je beter ermee stoppen.
Veni,Vidi, Vici
pi_149278769
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:37 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat wil je nou naast redenen zoeken om je kut te voelen?
Duidelijkheid. Maar hij is net terug van vakantie en vind het misschien raar om nu ineens te sturen of hij een tweede date wil.
pi_149278790
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:39 schreef anaquirin het volgende:

[..]

Duidelijkheid. Maar hij is net terug van vakantie en vind het misschien raar om nu ineens te sturen of hij een tweede date wil.
Nee dus prik gewoon een datum? Vraag of hij donderdag avond kan om 8 uur in dat leuke café bij jou in de buurt voor een kop koffie.
pi_149278952
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee dus prik gewoon een datum? Vraag of hij donderdag avond kan om 8 uur in dat leuke café bij jou in de buurt voor een kop koffie.
Ja waarschijnlijk wel! Maar omdat hij dus zo antwoordt ben ik bang afgewezen te worden :')
pi_149278994
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:44 schreef anaquirin het volgende:

[..]

Ja waarschijnlijk wel! Maar omdat hij dus zo antwoordt ben ik bang afgewezen te worden :')
Ojee.
Nou als dat het probleem is dan is er verder toch niks aan de hand?
Je weet wat je moet doen :P
pi_149279043
Wow jij stelt veel vragen over je relaties TS..
Ik zou jezelf wat minder gek maken ;)
Volgens mij gaat het wel goed met jou in de markt.
pi_149279071
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:18 schreef anaquirin het volgende:

[..]

Dat doet hij expres. Als hij te beschikbaar zou zijn voor jou dan vond je hem niet zo leuk en zelfs wat opdringerig.

Vrouwen willen nu eenmaal mannen die slecht bereikbaar zijn.

Hij houdt je bezig en geinteresseerd. Maar misschien is hij gewoon ook met zijn echte leven bezig ipv zijn smartphone.
Whatever...
pi_149279115
Voorafgaand aan de date moet hij je nog zien te lokken. Nu is dat minder nodig en wil hij niet meer heel de dag je geklets aanhoren.

Als je gaat vissen stop je ook met voeren als de vissen gekomen zijn.
pi_149279630
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:47 schreef ludovico het volgende:
Wow jij stelt veel vragen over je relaties TS..
Ik zou jezelf wat minder gek maken ;)
Volgens mij gaat het wel goed met jou in de markt.
Lijkt me nogal duidelijk, maar ik ben niet een van de meest zelfverzekerde mensen hehe. Alhoewel ik dat misschien wel lijk, maargoed de juiste mensen kijken daar altijd doorheen. En dit soort dingen maken me echt onzeker en de typische drama dingen als: waarom vindt hij mij niet leuk, waarom antwoordt hij niet, ben ik lelijk?, ben ik te saai? etc. Ik ben ingewikkeld volgens mij :')
  zondag 1 februari 2015 @ 22:08:21 #37
47102 Elvi
miemkwien
pi_149279847
Hij vind je niet leuk omdat jij zn type niet bent. End of story. Let's all move on.

Maar goed voorlopig weet je het nog niet zeker, dus stel gewoon een tweede date voor, kan hij niet laat hem dan met een datum komen en als je na 3 dagen niks hoort gewoon weer dat account op een datingsite opstarten. Niet zo moeilijk doen... daten moet leuk zijn en als dat het niet is dan moet je ermee kappen.
pi_149280019
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:08 schreef Elvi het volgende:
weer dat account op een datingsite opstarten.
Werkt dat wel dan?

Ik heb tinder in gebruik genomen maar de responses zijn om te huilen.
  zondag 1 februari 2015 @ 22:14:25 #39
47102 Elvi
miemkwien
pi_149280092
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Werkt dat wel dan?

Ik heb tinder in gebruik genomen maar de responses zijn om te huilen.
Geen idee. Ik had Paiq maar dat was geen succes en toen ontmoette ik iemand via Fok :P
pi_149280139
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:14 schreef Elvi het volgende:

[..]

Geen idee. Ik had Paiq maar dat was geen succes en toen ontmoette ik iemand via Fok :P
En hoe was dat..? :)
pi_149280143
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:08 schreef Elvi het volgende:
Hij vind je niet leuk omdat jij zn type niet bent. End of story. Let's all move on.

Maar goed voorlopig weet je het nog niet zeker, dus stel gewoon een tweede date voor, kan hij niet laat hem dan met een datum komen en als je na 3 dagen niks hoort gewoon weer dat account op een datingsite opstarten. Niet zo moeilijk doen... daten moet leuk zijn en als dat het niet is dan moet je ermee kappen.
Ja, ik heb ook het gevoel dat we elkaars type niet zijn. Ik heb de laatste tijd ook al zo'n 14 dates gehad en ben er een beetje klaar mee. Hij is nog de enige waar ik contact mee heb, omdat hij gewoon anders is dan de rest.

Die waren ook via een datingsite trouwens. Misschien is dat het probleem wel.
pi_149280182
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:15 schreef anaquirin het volgende:

[..]

Ja, ik heb ook het gevoel dat we elkaars type niet zijn. Ik heb de laatste tijd ook al zo'n 14 dates gehad en ben er een beetje klaar mee. Hij is nog de enige waar ik contact mee heb, omdat hij gewoon anders is dan de rest.

Die waren ook via een datingsite trouwens. Misschien is dat het probleem wel.
Fucking hell. @!!$
Als ik zoveel dates had gehad zou ik mezelf een sletje gaan vinden denk. :@
pi_149280209
Stel concreet een datum voor komende week, als hij het afwimpelt gewoon laten zitten. Anders blijf je er achter aan hobbelen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_149280300
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Fucking hell. @!!$
Als ik zoveel dates had gehad zou ik mezelf een sletje gaan vinden denk. :@
Daten is sletterig? Slechts een paar gekust, meer niet eigenlijk. Voel me eigenlijk te braaf haha.
pi_149280534
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 20:20 schreef anaquirin het volgende:
Hoi,

Wat zouden jullie doen als je een date hebt gehad en de date laat telkens laat pas van zich horen op whatsapp. Vervolgens zijn er telkens: "sorry, beetje laat!" berichtjes en geeft die persoon aan nog een keer te willen daten, maar komt er maar weinig van. Telkens als ik dan denk van: "ach ja, laat maar", appt hij wel weer. Dus hoe meer ik app, hoe minder hij appt. Maar als ik niks meer van me laat horen, appt hij weer.

Ik vind hem echt leuk. Ben echter bang dat ik aan het lijntje wordt gehouden en durf daarom niet gewoon vol ervoor te gaan.

Is zoiets wel serieus?
Dan zat hij bij zn andere date of vriendin :)
pi_149280543
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:19 schreef anaquirin het volgende:

[..]

Daten is sletterig? Slechts een paar gekust, meer niet eigenlijk. Voel me eigenlijk te braaf haha.
Als je er een paar mannen van langs wilt geven dan moet je dat gewoon doen toch? ;)
pi_149281286
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Als je er een paar mannen van langs wilt geven dan moet je dat gewoon doen toch? ;)
Zoals ik al zei ben ik nogal een onzeker typje. Dus dat zal niet zo snel gebeuren :')
pi_149282673
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:39 schreef anaquirin het volgende:

[..]

Bericht sturen? Heb je geen tong ofzo? Bel hem op. Hoef je ook niet te wachten op een antwoord.
pi_149284483
quote:
0s.gif Op zondag 1 februari 2015 22:38 schreef anaquirin het volgende:

[..]

Zoals ik al zei ben ik nogal een onzeker typje. Dus dat zal niet zo snel gebeuren :')
Ballen kweken!
Je hebt toch tieten?
pi_149289612
"onzeker typje" :r
pi_149295591
En ondertussen ben je net zo onduidelijk naar hem toe..

Als jij wel duidelijkheid wilt, moet je het zelf ook geven.
Er is dan ook niks raars aan om gelijk te vragen voor een 2e date.

Zometeen denkt ie dat je alleen een app vriendje zoekt :D
newb
pi_149298203
Je bent al op date geweest, dus ik zou hem gewoon bellen :)
pi_149310848
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 13:45 schreef WvdL het volgende:
En ondertussen ben je net zo onduidelijk naar hem toe..

Als jij wel duidelijkheid wilt, moet je het zelf ook geven.
Er is dan ook niks raars aan om gelijk te vragen voor een 2e date.

Zometeen denkt ie dat je alleen een app vriendje zoekt :D
Ja dat is waar! Wat hij doet, doe ik net zo dat is het irritante er van.

quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 15:09 schreef ShinobizWinter het volgende:
Je bent al op date geweest, dus ik zou hem gewoon bellen :)
Weet je wat het is, het contact loopt niet zo lekker en dan voelt het heel raar zoiets te doen :@
pi_149311251
Denk dat die meer aan het fappen is dan aan hey appen
Ik zwaai naar dieren.
pi_149312509
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 21:42 schreef anaquirin het volgende:

[..]

Weet je wat het is, het contact loopt niet zo lekker en dan voelt het heel raar zoiets te doen :@
Dat snap ik wel, dat zou ik zelf ook hebben.

Ik zou gewoon, wat iemand hierboven ook al zei, gewoon een duidelijk voorstel voor een date doen. "Aanstaande donderdag om 8 uur op *plaats* koffie doen, zin?" Als je dan een "waarschijnlijk wel!" krijgt, app je gewoon terug: "met waarschijnlijk kan ik niks". Ik vind een "waarschijnlijk wel" net zo onbeschoft namelijk.
The meaning of life is to give life meaning.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')