Heb zelf wel een schurfthekel aan appen.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:25 schreef Solo7609 het volgende:
De regel is simpel: als iemand je leuk vindt gaat hij ervoor en krijg je alle aandacht.
Volgende dus.
Ook als je in een fase zit waarbij je net iemand leert kennen? Dan ga je niet appen?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb zelf wel een schurfthekel aan appen.
vast wel, maar liever af en toe bellen.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:27 schreef Solo7609 het volgende:
[..]
Ook als je in een fase zit waarbij je net iemand leert kennen? Dan ga je niet appen?
Als je wilt daten moet je gewoon een date prikken.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:25 schreef MegaKonijn het volgende:
Laat het sowieso wat meer van zijn kant komen.
Dat dus. Als het er steeds niet van komt dan heeft hij vast wel meer dames in de wachtrij staan en is hij aan het shoppen.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:25 schreef nikky het volgende:
Vraag om nog een date.
Wordt daar moeilijk om gedaan dan NEXT!
Jatoch, alle mannen die moeilijk bereikbaar zijn die neuken iedereen.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:08 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat dus. Als het er steeds niet van komt dan heeft hij vast wel meer dames in de wachtrij staan en is hij aan het shoppen.
Of het is zo'n puber die in dingen als de 3 dagen regel gelooft.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:25 schreef Solo7609 het volgende:
De regel is simpel: als iemand je leuk vindt gaat hij ervoor en krijg je alle aandacht.
Volgende dus.
Dat zeg ik nietquote:Op zondag 1 februari 2015 21:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Jatoch, alle mannen die moeilijk bereikbaar zijn die neuken iedereen.
Omdat ik er best wel onzeker van word. Telkens pas een dag, twee of drie dagen later antwoorden en ja dan begin ik zelf dingen int e vullen.quote:Op zondag 1 februari 2015 20:28 schreef mitspoes het volgende:
Waarom vullen mensen altijd voor een ander in 'waarom ze niet terug whatsappen?' Het is maar whatsapp. Weet jij veel.
Ja precies, maar dat hij om zijn gedesinteresseerde houding vast 100 vrouwtjes heeft om uit te kiezen vind ik best een stomme aannamequote:Op zondag 1 februari 2015 21:11 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet![]()
Als hij echt een date wil, dan hadden ze nu al een nieuwe date gepland. Al is de datum 2 weken in de toekomst. Dit komt gewoon over als 'aan het lijntje houden'.
Wil je whatsappen met hem of wil je met hem daten? Of allebei? Het eerste ga je waarschijnlijk niet echt krijgen dus dan zou ik een nieuwe zoeken.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:18 schreef anaquirin het volgende:
[..]
Omdat ik er best wel onzeker van word. Telkens pas een dag, twee of drie dagen later antwoorden en ja dan begin ik zelf dingen int e vullen.
Ik zeg ook nergens 100quote:Op zondag 1 februari 2015 21:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja precies, maar dat hij om zijn gedesinteresseerde houding vast 100 vrouwtjes heeft om uit te kiezen vind ik best een stomme aannameVrouwen die op onbereikbare mannen vallen..
Hmm..quote:Op zondag 1 februari 2015 21:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens 100![]()
Zo'n vreemd idee is het ook niet hoor... om in de dating-fase nog een paar achter de hand te hebben. Alleen wel zo fijn als iemand duidelijk daarin is.
Mja sommigen willen misschien niet echt een relatie, of kunnen geen keuze maken, of willen zeker zijn van hun keuze... Maar als de ander die keuze niet wil/kan maken: zou je daar echt op willen wachten?quote:Op zondag 1 februari 2015 21:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hmm..
Maar als je een relatie nastreeft met een ander.... Dat kan je toch niet met 5 tegelijk doen?
Dat vind ik meer iets voor iemand die lekker no strings attached wilt doen.
Ik zit er soms een beetje mee hoe ik dat moet invullen.
Misschien dat je het dan eens zou moeten deinstalleren?quote:Op zondag 1 februari 2015 20:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Heb zelf wel een schurfthekel aan appen.
een berichtje is handig, hele gesprekken vind ik zo knullig.quote:Op zondag 1 februari 2015 21:32 schreef Deckard het volgende:
[..]
Misschien dat je het dan eens zou moeten deinstalleren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |