Dit is een aangepaste tweet.quote:
Samen met Marcelo, topjaren.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:16 schreef Wazaaaaa het volgende:
Derijck.
Dat die voor PSV heeft gespeeld.
Derde dit seizoenquote:
Gert van het Hof.quote:
goede presentatorquote:
Iedereen buiten Rotterdam is anti feyenoordquote:Op zondag 1 februari 2015 19:17 schreef PizzaGeit het volgende:
NOS weer met haar anti-Feyenoord commentaar
Ga huilen calimeroquote:Op zondag 1 februari 2015 19:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Op 10 mei 2013 kenden wij elkaar nog helemaal niet. Wat moet jouw leven toen leeg zijn geweest.quote:
De NOS vindt alleen PSV geweldig want individuele kwaliteit.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:17 schreef PizzaGeit het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Op 10 mei 2013 kenden wij elkaar nog helemaal niet. Wat moet jouw leven toen leeg zijn geweest.
Rond die tijd lachten wij Vitesse uit hoe zij bij RKC en thuis tegen VVV de tweede plek verspeelden.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:17 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Op 10 mei 2013 kenden wij elkaar nog helemaal niet. Wat moet jouw leven toen leeg zijn geweest.
Jammer dat ze de microfoons ergens anders neer hebben gezet.quote:
Rond die tijd deed Johannes ook nog niet alsof hij voor Groningen wasquote:Op zondag 1 februari 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rond die tijd lachten wij Vitesse uit hoe zij bij RKC en thuis tegen VVV de tweede plek verspeelden.
Voor jou moet het eredivisietopic ook erg eenzaam gevoeld hebben.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rond die tijd lachten wij Vitesse uit hoe zij bij RKC en thuis tegen VVV de tweede plek verspeelden.
Volgens mij al wel hoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Rond die tijd deed Johannes ook nog niet alsof hij voor Groningen was
sukkelquote:
VBL / Ik ben voor Twente. Maar geniet van VDV vanavond.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:19 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Rond die tijd deed Johannes ook nog niet alsof hij voor Groningen was
Dat was een lemming.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
VBL / Ik ben voor Twente. Maar geniet van VDV vanavond.
Genot.
Aan het begin van dat seizoen lachte ik iedereen hard uit omdat ik vooraf al wist dat RKC zou stunten tegen PSV.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:19 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Voor jou moet het eredivisietopic ook erg eenzaam gevoeld hebben.
quote:Op zondag 1 februari 2015 19:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
VBL / Ik ben voor Twente. Maar geniet van VDV vanavond.
Genot.
Tongtopics sla ik liever over.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / Ik ben Ajacied. Maar geniet van Seedorf vanavond.
Cavaliers kijkt weer eens niet verder dan zijn neus lang is.
Ik word weer eens belachelijk gemaakt door Cavaliers (van hem kan ik het hebben) en die misselijke Ties02.quote:
Zo, jij hebt snel het register opengetrokken.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
VBL / Ik ben Ajacied. Maar geniet van Seedorf vanavond.
Cavaliers kijkt weer eens niet verder dan zijn neus lang is.
Tijdrekken is not dunquote:
Dat staat bovenaan in de bookmarks om zijn geacteerde fanschap te beschermen.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo, jij hebt snel het register opengetrokken.
Ja mensen, ik kan scrollen.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die staat gewoon in het topic genoemd.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan is dit gelukkig weer opgehelderdquote:Op zondag 1 februari 2015 19:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik word weer eens belachelijk gemaakt door Cavaliers (van hem kan ik het hebben) en die misselijke Ties02.
Drie keer zelfs.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Had jij deze week niet al verloren?
Vergeet Granqvist nietquote:Op zondag 1 februari 2015 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het leukste Groningen van de afgelopen jaren was met Stenman, Tadic, Matavz.
10/11 volgens mij
Ja. Daar ging het gemor over.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:24 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als je dat nodig hebt tegen ADO den haag is er iets mis inderdaad
Nee, zo werkt het niet.quote:Op zondag 1 februari 2015 19:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel wedden dat Groningen niet wint.
Koeman?quote:Op zondag 1 februari 2015 19:25 schreef Adelante het volgende:
Koevermans.... Voetbalt die niet meer???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |