abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_149270849
Ik koop alles online van kleding/schoenen. Scheelt zoveel miskopen als je rustig thuis 2x kunt passen :) En het maakt shoppen veel leuker ^O^

quote:
of gok je er maar op dat ze goed passen en bestel ze om die reden maar online?
Ik vind 'de winkel' een grotere gok. Blind je vrije tijd en 10 euro in de parkeerautomaat gooien in de hoop dat een schoenenwinkel toevallig net een paar schoenen heeft die je leuk vindt, lekker zit, en ook nog eens in jouw maat op voorraad is.. :X

[ Bericht 43% gewijzigd door LoggedIn op 01-02-2015 18:50:02 ]
  zondag 1 februari 2015 @ 18:47:33 #27
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_149271032
Voor schoenen ga ik wel naar de winkel.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_149273119
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:42 schreef LoggedIn het volgende:
Ik koop alles online van kleding/schoenen. Scheelt zoveel miskopen als je rustig thuis 2x kunt passen :) En het maakt shoppen veel leuker ^O^

[..]

Ik vind 'de winkel' een grotere gok. Blind je vrije tijd en 10 euro in de parkeerautomaat gooien in de hoop dat een schoenenwinkel toevallig net een paar schoenen heeft die je leuk vindt, lekker zit, en ook nog eens in jouw maat op voorraad is.. :X
ja inderdaad
pi_149276589
Liever online, mijn schoenmaat is erg moeilijk te vinden (als ik leuke schoenen wil).
pi_149277899
Altijd een winkel, ik heb een best wel hoge wreef... En maten verschillen ook nog wel eens bij mij :p
pi_149278059
quote:
11s.gif Op zondag 1 februari 2015 18:31 schreef k_man het volgende:

[..]

Dolcis... dan vraag je er ook wel om hè?
Wel eens hetzelfde gehad bij Taft.
Ook zo'n rotwinkel.
  zondag 1 februari 2015 @ 21:40:24 #32
402673 Paksoi
Vers het best.
pi_149278809
Bestellen natuurlijk. Thuis zelf op je gemak de schoenen gerust 3 dagen uitproberen, kijken of ze staan onder je broek etc.. daarnaast heb je geen last van irritante verkopers. :r Nee, ik kom er alleen om te kijken.
pi_149284687
quote:
10s.gif Op zondag 1 februari 2015 16:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom zou je ze moeten retourneren dan? Bij online bestellen ben je welhaast gedwongen om een paar verschillende maten te bestellen, maar in een fysieke winkel kies je toch meteen de goede uit?

Verder is er niks makkelijks aan online schoenen kopen. Je krijgt grote pakketten bezorgd, waar je voor thuis moet zijn, of voor naar je buren moet, of naar het afhaalpunt. Gedoe. Dan blijken ze niet goed te passen en moet je het pakket weer terugsturen. Weer gedoe. Dan in de gaten houden of je je geld terugkrijgt. Nog meer gedoe.

Schoenen online kopen is compleet stompzinnig. Je kunt ze niet passen, je weet niet of je ze in het echt net zo mooi vindt. De kans lijkt me minimaal dat je in één keer de goede bestelt, dus je zit altijd met terugsturen. Een goed paar leren schoenen kost al snel ¤ 300 en ik ga niet voor duizenden euro's schoenen bestellen en dan het leeuwendeel weer terugsturen.
Mee eens.

Ik bestel genoeg dingen via internet, maar wil geen gedoe. Kleding dus liever nog steeds in een fysieke winkel.

God, ik ging laatst een kettinkje bestellen. Stond duidelijk de lengte van de ketting op de internet-pagina, maar ik kreeg toch mooi een te kort exemplaar. Pff. Mailen, bellen, slecht bereikbaar. Dan terugsturen, weer wachten op een goed nieuw exemplaar, uiteindelijk 2 weken bezig geweest.

Als het mis gaat met internet-bestellingen, gaat het altijd goed mis, dat is mijn ervaring nu ondertussen wel. En het gaat mis als de bestelling net niet datgene is wat je had verwacht.
  maandag 2 februari 2015 @ 16:17:12 #34
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149299883
Denk dat ik voor schoenen toch liever de winkel in ga. Koop ze toch altijd in de opruiming.

Nadeel met webshops vind k dat je altijd maar moet afwachten of ze inderdaad het geld wel terugstorten en je eigenlijk nooit weet wat je precies koopt. Op de foto's ziet het er toch anders uit dan in de winkel en ik heb ook geen zin om terugzendkosten te betalen. En vind het niet netjes om een webwinkelier op te laten draven voor de moeite van het verzenden en terugnemen.

Al moet ik wel toegeven dat ik mn snowboardschoenen van ebay op de gok hebt gekocht. Maar ja, die waren nieuw, overjarig en met een korting van 75%. Daar kon ik de gok wel voor nemen vond ik.
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  maandag 2 februari 2015 @ 16:47:03 #35
379794 thats_meh
Wil je een koekje?
pi_149300801
Schoenen koop ik altijd in de winkel, omdat ik het leuk vindt. Ben gek op schoenen passen :)
Dit was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?
pi_149302332
quote:
1s.gif Op zondag 1 februari 2015 21:22 schreef quirina het volgende:

[..]

Wel eens hetzelfde gehad bij Taft.
Ook zo'n rotwinkel.
Inmiddels ook failliet verklaard.
pi_149302610
Heb regelmatig online besteld, maar ideaal is het niet. Maatvoering is nooit exact hetzelfde en soms zit je nog met verzendkosten. Als je twee verschillende maten bestelt weet je ook zeker dat je één paar retour moet sturen. Kost ook weer tijd....Alleen als je precies je maat weet van het betreffende model is het handig/voordelig
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_149318249
Winkel tenzij het een zogenaamde limited edition is ofzo. Sneakers dus.
There are only 151 Pokémon.
  Moderator dinsdag 3 februari 2015 @ 12:55:58 #39
9859 crew  Karina
Woman
pi_149323565
Alleen nog maar online, als ik maat 39 bestel past het eigenlijk altijd. Mocht ik terug moeten sturen is ook geen ramp, postkantoortje is hier om de hoek evenals een DHL punt.

Heb een hekel aan winkelen dus ideaal om online te kopen. Overigens koop ik zowel iets duurdere schoenen (bij bijv. Omoda of Sarenza) als goedkopere bij van Haren.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 3 februari 2015 @ 14:25:14 #40
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_149326080
Ik bestel al jaren schoenen online. Nog nooit gedoe met niet passen of inlopen. Inlopen is sowieso onzin, schoenen moeten meteen goed zitten.
opgezegd@fok.nl
pi_149328575
Altijd via internet.

Maar meer omdat ze in de winkel maat 47 maar de helft van de tijd hebben. Op internet kan ik gericht naar een ruim aanbod kijken, die wél in mijn maat beschikbaar zijn.
pi_149574601
Winkel.. Of schoenen die ik jaren lang koop zoals Converse all star chucks die je online wellicht goedkoper kunt vinden.
Dit is een Signature....
  zondag 15 maart 2015 @ 20:07:28 #43
16715 Mylene
*schatje*
pi_150674155
Nog enkele weken is de Schoenenreus open om zo de voorraad die er nog is met kortingen te verkopen.
pi_151093588
Kocht ik vorige week bij de Schoenenreus van die goedkope pantoffels in 3 kleuren met borduursel op de bovenkant met 50% korting voor 2 euro. Ik dacht haal er nog een paar bij. Nu staat er echter deze week voor de schappen alle pantoffels 4 euro inclusief degene die ik vorige week met korting kocht. Kortom, ze zijn weer de normale prijs van 4 euro. Tot zover de opheffingsverkoop :') .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')