quote:
Op zondag 1 februari 2015 16:55 schreef k_man het volgende:[..]
Waarom zou je ze moeten retourneren dan? Bij online bestellen ben je welhaast gedwongen om een paar verschillende maten te bestellen, maar in een fysieke winkel kies je toch meteen de goede uit?
Verder is er niks makkelijks aan online schoenen kopen. Je krijgt grote pakketten bezorgd, waar je voor thuis moet zijn, of voor naar je buren moet, of naar het afhaalpunt. Gedoe. Dan blijken ze niet goed te passen en moet je het pakket weer terugsturen. Weer gedoe. Dan in de gaten houden of je je geld terugkrijgt. Nog meer gedoe.
Schoenen online kopen is compleet stompzinnig. Je kunt ze niet passen, je weet niet of je ze in het echt net zo mooi vindt. De kans lijkt me minimaal dat je in één keer de goede bestelt, dus je zit altijd met terugsturen. Een goed paar leren schoenen kost al snel ¤ 300 en ik ga niet voor duizenden euro's schoenen bestellen en dan het leeuwendeel weer terugsturen.
Mee eens.
Ik bestel genoeg dingen via internet, maar wil geen gedoe. Kleding dus liever nog steeds in een fysieke winkel.
God, ik ging laatst een kettinkje bestellen. Stond duidelijk de lengte van de ketting op de internet-pagina, maar ik kreeg toch mooi een te kort exemplaar. Pff. Mailen, bellen, slecht bereikbaar. Dan terugsturen, weer wachten op een goed nieuw exemplaar, uiteindelijk 2 weken bezig geweest.
Als het mis gaat met internet-bestellingen, gaat het altijd goed mis, dat is mijn ervaring nu ondertussen wel. En het gaat mis als de bestelling net niet datgene is wat je had verwacht.