twitter:aad300 twitterde op zondag 01-02-2015 om 10:11:27Mijn gevoel zegt dat hij vandaag wereldkampioen wordt in #Tabor #Van der Poel http://t.co/s6inJFzrL3 reageer retweet
Daar gaan zn kansenquote:Op zondag 1 februari 2015 12:28 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]twitter:aad300 twitterde op zondag 01-02-2015 om 10:11:27Mijn gevoel zegt dat hij vandaag wereldkampioen wordt in #Tabor #Van der Poel http://t.co/s6inJFzrL3 reageer retweet
zou hij met zijn bontjas aan naar het veldrijden kijken?quote:Op zondag 1 februari 2015 12:28 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]twitter:aad300 twitterde op zondag 01-02-2015 om 10:11:27Mijn gevoel zegt dat hij vandaag wereldkampioen wordt in #Tabor #Van der Poel http://t.co/s6inJFzrL3 reageer retweet
Mja, maar ik heb daar mijn bedenkingen bij. VA en VDP zijn veel beter, maar beter dan wie?quote:Op zondag 1 februari 2015 10:35 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Op dit parcours zou Lars Boom ook aardig uit de voeten gekund hebben. Maar vergis je er niet in hoeveel beter Van Aert en Van der Poel zijn dan de rest. Neem Loenhout maar als voorbeeld, waar echt niemand die twee kon volgen. Nu is het WK natuurlijk een andere wedstrijd, met ploegenbelang en waar de ene NL'er of BE'er geen gat naar de andere gaat dicht rijden. De start zal zo verschrikkelijk belangrijk zijn vandaag.
De VRT heeft flinke bezuinigingen opgelegd gekregen, dus dat zou me niet verbazen.quote:Op zondag 1 februari 2015 13:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Geen presentatie op lokatie, is de VRT ook aan het bezuinigen geslagen?
Die moesten ook op verdere rijen starten hè.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Rest van de Nederlanders matig gestart.
Ze zijn al losquote:Op zondag 1 februari 2015 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit gaat volgens mij gewoon Van Aert vs VDP worden.
Ziet er wel naar uit.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Dit gaat volgens mij gewoon Van Aert vs VDP worden.
Ik zit naar NOS te kijken.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:04 schreef franklop het volgende:
Jullie hoorden Renaat ook niet he?
ah de Belgen zelf ook niet
Het is heerlijk om naar Wuyts te luisteren als hij volledig in de stress zit.quote:
Ja maar niet leuk als het hosanna gaat met de Belgen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is heerlijk om naar Wuyts te luisteren als hij volledig in de stress zit.
Dan gaan we dat toch doen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is heerlijk om naar Wuyts te luisteren als hij volledig in de stress zit.
Maar VDP gaat winnen dus hij zit tegen een meltdown aan.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja maar niet leuk als het hosanna gaat met de Belgen.
Goed toch maar even naar Wuyts schakelen dan. Ik kan altijd nog terug.
Doe dit nou niet roepen. Dit gaat averechts werken.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar VDP gaat winnen dus hij zit tegen een meltdown aan.
Tuurlijkquote:Op zondag 1 februari 2015 14:08 schreef Mani89 het volgende:
Van Aert merkt dat hij MVP niet kan volgen en veinst een mechanisch defect.
De cross wordt steeds internationalerquote:
wel 2x goud naar andere landenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
De cross wordt steeds internationaler. Dat worden gewoon 10 van de 12 medailles.
Junioren en vrouwen zijn natuurlijk altijd al veel internationaler.quote:
De 2e al, in ieder geval voor Van Aert.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:17 schreef OProg het volgende:
Is dit nu de mentale tegenslag van de Belgen?
Ze hadden net ook al een opsteker natuurlijk.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:17 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De 2e al, in ieder geval voor Van Aert.
Jan Steppe Vloerwerken.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik mis nog een of andere Vlaamse tegelzetter met subtiele reclame in het publiek.
Wat is de tussenstand inmiddels?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:21 schreef marcodej het volgende:
Het springen lukt! Mentale zege voor de Nederlanders.
Hoho, waarschijnlijk zeggen de Belgen achteraf weer, dat hij zonder materiaalproblemen gewoon dit WK had gewonnen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:22 schreef Mani89 het volgende:
Van Aert is bezweken onder de druk. Johannes en ik zagen dit al aankomen.
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:21 schreef marcodej het volgende:
EN LAAT JE CLUB MAAR IN DE STEEKquote:
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:21 schreef marcodej het volgende:
Ik ben een waardig verliezer, dus bij dezen wil ik Mani feliciteren. Ik hoop nu dat Mathieu eens een geniale ingeving krijgt en zo snel mogelijk stopt in het veld.quote:
Je bent vergeten om mij te feliciteren, waardige verliezer.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben een waardig verliezer, dus bij dezen wil ik Mani feliciteren. Ik hoop nu dat Mathieu eens een geniale ingeving krijgt en zo snel mogelijk stopt in het veld.
Jouw Mathieu fanschap is een act.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent vergeten om mij te feliciteren, waardige verliezer.
Zelfs als dat waar zou zijn zou je me nog moeten feliciteren, anders ben je geen waardig verliezer.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jouw Mathieu fanschap is een act.
Voor de spanning is dit wel jammer ja.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:25 schreef Sasman het volgende:
Droevig voor de race...Van Aert was de enigste die nog kon dueleren met Van der Poel en dat is dus nu ook al gedaan.
Hopelijk spreekt Mart nog een samenvatting in voor de NOS.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Voor de spanning is dit wel jammer ja.
Maar goed Parijs de finish is nog ver.
Ik ben bang van nie.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk spreekt Mart nog een samenvatting in voor de NOS.
Bedankt Cavaliers je bent een lieverd, maar het zou je Sieren als je Johannes ook zou feliciteren met zijn overwinning en zou toegeven dat hij meer kijk heeft op veldrijden dan jij.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben een waardig verliezer, dus bij dezen wil ik Mani feliciteren. Ik hoop nu dat Mathieu eens een geniale ingeving krijgt en zo snel mogelijk stopt in het veld.
Dat zou van hem een bijzonder sympathieke en waardige user maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt Cavaliers je bent een lieverd, maar het zou je Sieren als je Johannes ook zou feliciteren met zijn overwinning en zou toegeven dat hij meer kijk heeft op veldrijden dan jij.
Die regisseur slaagt er volgens mij in echt elke cruciaal moment te missen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
VDP gewoon een klein foutje gemaakt?
Pauwels was duidelijk sneller bij de fietswissel, daarom kwam hij dichterquote:Op zondag 1 februari 2015 14:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
VDP gewoon een klein foutje gemaakt?
Ik wil hem feliciteren met zijn La Chouffe, maar meer wieler/veldkennis dan ik heeft hij niet, dat weet jij ook. Het is betreurenswaardig dat jij hier probeert te trollen, ondanks je sportieve en vooral mentale zege.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt Cavaliers je bent een lieverd, maar het zou je Sieren als je Johannes ook zou feliciteren met zijn overwinning en zou toegeven dat hij meer kijk heeft op veldrijden dan jij.
Bedanktquote:Op zondag 1 februari 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wil hem feliciteren met zijn La Chouffe, maar meer wieler/veldkennis dan ik heeft hij niet, dat weet jij ook. Het is betreurenswaardig dat jij hier probeert te trollen, ondanks je sportieve en vooral mentale zege.
Je bent pas iemand als je van mij kan winnen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bedankt
Bovendien kan ik teren op diverse tourcoach en Scorito wielrensuccessen maar dat is een discussie voor elders.
Als Johannes hier genoegen mee neemt, doe ik dat ook. Ik kijk uit naar het komende wielerseizoen en onze volgende spannende weddenschappen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:33 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wil hem feliciteren met zijn La Chouffe, maar meer wieler/veldkennis dan ik heeft hij niet, dat weet jij ook. Het is betreurenswaardig dat jij hier probeert te trollen, ondanks je sportieve en vooral mentale zege.
Nys? Die rijdt nog steeds mee?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Anoniem WK voor Nys. Maar hadden we eigenlijk anders verwacht? Nee toch?
De koploper van de interne toto van Café 't Harinkje in Katwijk durf ik nauwelijks uit te dagen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:35 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent pas iemand als je van mij kan winnen.
Ik heb Johannes een weddenschap voorgesteld voor de Giro: Miguel tegen willekeurige Nederlander voor beste plek in het eindklassement, voor 5 La Chouffe's. Hij weigerde. Laf, vind je niet?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als Johannes hier genoegen mee neemt, doe ik dat ook. Ik kijk uit naar het komende wielerseizoen en onze volgende spannende weddenschappen.
Ik zit hier met volle teugen te genieten. Mooiste WK in jaren.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mourey had ik toch ook dichter verwacht vandaag. Er zit eigenlijk geen enkele verrassing in dit WK. De saaiste wedstrijd van het jaar ?
Er is inderdaad niet veel aan.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Mourey had ik toch ook dichter verwacht vandaag. Er zit eigenlijk geen enkele verrassing in dit WK. De saaiste wedstrijd van het jaar ?
Uitstellen is niet gelijk aan weigeren.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb Johannes een weddenschap voorgesteld voor de Giro: Miguel tegen willekeurige Nederlander voor beste plek in het eindklassement, voor 5 La Chouffe's. Hij weigerde. Laf, vind je niet?
Dat weet ik, ik probeer het alleen wat te dramatiseren.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uitstellen is niet gelijk aan weigeren.
Vanwege VDP kan ik dat begrijpen, maar vorig jaar was 10x spannender.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit hier met volle teugen te genieten. Mooiste WK in jaren.
Ja, dat idee krijg ik wel vaker.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik probeer het alleen wat te dramatiseren.
Johannes en ik moeten dat eerst even overleggen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb Johannes een weddenschap voorgesteld voor de Giro: Miguel tegen willekeurige Nederlander voor beste plek in het eindklassement, voor 5 La Chouffe's. Hij weigerde. Laf, vind je niet?
Omdat er een Nederlander wint ? 't enige waar je hier van kunt genieten is wie er wint toch ? Voor de rest was er niks aan deze wedstrijd, vind ik.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit hier met volle teugen te genieten. Mooiste WK in jaren.
Niet zo zuur doen.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat er een Nederlander wint ? 't enige waar je hier van kunt genieten is wie er wint toch ? Voor de rest was er niks aan deze wedstrijd, vind ik.
Nah, ik denk niet dat Van Aert had kunnen volgen, maar ik vermoed dat hij wel relatief simpel 2e had kunnen blijven.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Er is inderdaad niet veel aan.
Voor de spanning echt jammer van Van Aert.
Is dit een insult?quote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dat idee krijg ik wel vaker.
Ja dat is het enige wat mij boeit, hopelijk rijdt hij alle Belgjes op een ronde. Vooral Wout van Aert.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:38 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Omdat er een Nederlander wint ? 't enige waar je hier van kunt genieten is wie er wint toch ? Voor de rest was er niks aan deze wedstrijd, vind ik.
Er zijn behoorlijk wat saaie wedstrijden geweest dit seizoen, dit valt eigenlijk nog mee.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Je mag weigeren hoor, ik snap best dat het gewaagd is om in te zetten tegen de betere Quintana.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Johannes en ik moeten dat eerst even overleggen.
Ik moet even zeker weten dat Krachtveld start in de Giro, dan ga ik die bet met een gerust hart aan.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je mag weigeren hoor, ik snap best dat het gewaagd is om in te zetten tegen de betere Quintana.
Nog 3 rondjes te gaan, oei oei oeiquote:
En jankende renners naderhand.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:44 schreef danos het volgende:
Het was wel geestig geweest als.dit met de belgen was gebeurt, dat een belg achter een belg aan ging. Dan was morgen het kabinet gevallen
Ik ga even Vitesse - Ajax kijken.quote:
Groenendaal met Declerq en Nys. Mooiste. Podium. Ooit.quote:
quote:
de klok liegt nietquote:Op zondag 1 februari 2015 14:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Is trouwens ook vaak gewoon gezichtsbedrog op sommige plaatsen op het parcours.
Misschien wel meerquote:Op zondag 1 februari 2015 14:48 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk dat van Aert nog 3e kan worden
Van Aert kan op deze manier zelfs nog wereldkampioen worden als ie zo blijft doorrijden.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:48 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk dat van Aert nog 3e kan worden
deden we al jaren met Vosquote:Op zondag 1 februari 2015 14:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dus nu domineren de Nederlanders ineens het veldrijden?
als ze nog 5 rondes zouden moeten rijden welquote:Op zondag 1 februari 2015 14:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Van Aert kan op deze manier zelfs nog wereldkampioen worden als ie zo blijft doorrijden.
Wuyts is een beetje verliefd op van Aert.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:49 schreef marcodej het volgende:
Als Van Aert een medaille pakt is hij volgens Wuyts de eigenlijke winnaar. Let maar op.
Heeft ouwe Nys verlaten voor jonge god Van Aert.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:50 schreef koosfransoos het volgende:
[..]
Wuyts is een beetje verliefd op van Aert.
Ze moeten nog 2 rondes. Toch wel lang nog hoor.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als ze nog 5 rondes zouden moeten rijden wel
Hij is op minder dan een ronde tijd van 35 naar 21 25 gegaan. Niet dat ik denk dat hij nog terug komt, maar toch...quote:Op zondag 1 februari 2015 14:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als ze nog 5 rondes zouden moeten rijden wel
Hij verliest nu duidelijk wel wat meer tijd.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij is op minder dan een ronde tijd van 35 naar 21 25 gegaan. Niet dat ik denk dat hij nog terug komt, maar toch...
Absoluut, maar Van Aert geeft alles om terug te komen en moet dat wellicht ook bekopen in de laatste ronde.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:50 schreef franklop het volgende:
21 seconden, dit is zeker nog niet klaar hoor.. Van Aert kan nog winnen
Kan ook zijn dat hij zelf het beetje consolideert om over te houden wanneer het nodig is. Blijft afwachten.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:52 schreef TargaFlorio het volgende:
De vraag is natuurlijk of VDP ook nog een eindschot heeft.
laatste ronde gaat hij nog knallenquote:Op zondag 1 februari 2015 14:52 schreef TargaFlorio het volgende:
De vraag is natuurlijk of VDP ook nog een eindschot heeft.
quote:Op zondag 1 februari 2015 14:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat hij zelf het beetje consolideert om over te houden wanneer het nodig is. Blijft afwachten.
Maakt mij niet uit.quote:
nee joh hij kan nog lekker 2 jaar cashen met startgeldquote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef Sasman het volgende:
Nys kan misschien toch beter stoppen na dit jaar...Beetje zielig allemaal
Naja 1 val danquote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef Sasman het volgende:
Eigenlijk toch ook wel knap dat VDP nog geen echte problemen heeft gehad
Klopt op hout.quote:Op zondag 1 februari 2015 14:54 schreef Sasman het volgende:
Eigenlijk toch ook wel knap dat VDP nog geen echte problemen heeft gehad
Geen maximum volgens mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |