helemaal, helemaal nietsquote:

Ik kom er vaak zat.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet ook waar Sas woont en ook daar ben ik nog nooit geweest

Klopt bijna, hij heeft me net op de trein gezet. lopend is het me toch te ver met de trein.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van jou is met de trein te bereiken

Ben nu niet bij Sas hoor Sasquote:

quote:Op zondag 1 februari 2015 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt bijna, hij heeft me net op de trein gezet. lopend is het me toch te ver met de trein.
Nu niet meer bedoel jequote:

toch wel netjes een handje gegeven?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt bijna, hij heeft me net op de trein gezet. lopend is het me toch te ver met de trein.

ja we doen aan handjes vasthouden.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
toch wel netjes een handje gegeven?

en dankuwel meneer gezegd, toch?quote:Op zondag 1 februari 2015 23:17 schreef just me het volgende:
[..]
toch wel netjes een handje gegeven?

Wordt nog een lange nachtquote:Op zondag 1 februari 2015 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Weer thuis, net op tijd voor de Superbowl...

We zien wel waar het schip strandt.quote:

Opnemen voor de zekerheid zou ik zeggen...quote:Op zondag 1 februari 2015 23:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zien wel waar het schip strandt.
Morgen een retedrukke dag, dus eigenlijk komt het me niet uit.
Maar ik wil er wel iets van meekrijgen, dus tanden op elkaar maar en de koffie binnen handbereik...

Nee, daar is geen reet aan.quote:Op zondag 1 februari 2015 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Opnemen voor de zekerheid zou ik zeggen...

Ja nee .. Ik eigenlijk ook nooit.... Tegen de tijd dat je dan terugkijkt heb je de samenvatting al lang ergens voorbij zien komen...quote:Op zondag 1 februari 2015 23:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, daar is geen reet aan.
Ik kijk nooit sport in de herhaling...

Ja dat werkt ook idd... Veel plezierquote:Op maandag 2 februari 2015 00:05 schreef MadMaster het volgende:
Lang leve UPC's Horizon Go op de tablet.
Ik ga dus vanaf bed kijken, Fox heb ik in de slaapkamer nog niet ingesteld op de TV...

ik snap niet wat je zegtquote:Op zondag 1 februari 2015 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze je per PM gevraagd, maar dat staat dicht bij je las ik vandaag van TH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |