quote:Op zondag 1 februari 2015 16:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zag de gemiddeldes en dat was behoorlijk indrukwekkend.
Dat gaat hem bij mij dus echt niet worden.quote:Op zondag 1 februari 2015 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon voor middernacht stoppen .... licht uit en naar bed .... Probeer het ook al weken, en dat terwijl ik maar 1 meter heb
Isax heeft wel een gezondequote:Op zondag 1 februari 2015 17:56 schreef Kingstown het volgende:
Voor de hyves-liefhebbers. Met dank aan Haaibaaike:
ONZ / Eindelijk plaatjes in je signature
Mijn plan was eigenlijk dat jij als huishooligan van dienst iedereen die zulke ellende gebruikt heel hard weg zou meppen.quote:
🔫💣🔪♿️✔️quote:Op zondag 1 februari 2015 18:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn plan was eigenlijk dat jij als huishooligan van dienst iedereen die zulke ellende gebruikt heel hard weg zou meppen.
ennio!quote:Op zondag 1 februari 2015 18:30 schreef MadMaster het volgende:
Even een concertje doen zo... 🎤🎼🎻🎺🎷🎹🎵🎶
Ik stel voor dat we Deisyy in laten grijpen. Of even een bindende poll maken.quote:Op zondag 1 februari 2015 18:28 schreef chufi het volgende:
Zit nu iedereen overal en nergens met die emoji emos te posten ...
Als je geen link had gepost of het er niet over had gehad, had ik het niet geweten... 😛💩quote:Op zondag 1 februari 2015 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Deisyy in laten grijpen. Of even een bindende poll maken.
I know, we hadden mijn vader kaartjes kado gedaanquote:Op zondag 1 februari 2015 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, eindelijk, na 3 verplaatsingen...
Ben benieuwd... 🇮🇹quote:Op zondag 1 februari 2015 18:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
I know, we hadden mijn vader kaartjes kado gedaan
Oh, die. Have fun!quote:Op zondag 1 februari 2015 18:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, eindelijk, na 3 verplaatsingen...
quote:Op zondag 1 februari 2015 18:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zet gewoon morgen mijn LP van Once upon a time in the west wel weer op
ik wacht nog steeds op je adresquote:Op zondag 1 februari 2015 14:16 schreef FANN het volgende:
[..]
maar ik vind het niet aardig van je dat ik je geen dvd mag sturen, maar moet je zelf weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |