Ik heb net gespiekt, maar geen foto's bedoel ik, ik zag wel dat plaatje al staanquote:Op maandag 2 februari 2015 00:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
ONZ / Glitter voor je leven!
[..]
Wel.
nee niet iedereen verdient er een hequote:Op maandag 2 februari 2015 00:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je voor alle Utopia SC Lijers er eentje maken?
Ah... alleen de speciale gevallen dusquote:Op maandag 2 februari 2015 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
nee niet iedereen verdient er een he![]()
en geen verzoekjes johze verdwijnen nu alleen in de fastchat
dan ben jij speciaalquote:Op maandag 2 februari 2015 00:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah... alleen de speciale gevallen dus
Alsof in ONZ ze niet nog sneller verdwijnen...quote:Op maandag 2 februari 2015 00:37 schreef isax het volgende:
[..]
nee niet iedereen verdient er een he![]()
en geen verzoekjes johze verdwijnen nu alleen in de fastchat
Jeej voor Fryslânquote:Op maandag 2 februari 2015 00:35 schreef FANN het volgende:
GC / Waarom is het Noorden vaak succesvoller dan het Zuiden?
Zie je Noord A'dam is beter dan Zuid A'dam
we zijn hier allemaal het spoor een beetje bijster, dus.......quote:Op maandag 2 februari 2015 00:58 schreef isax het volgende:
[..]
beeldig.
volgens mij denkt iedereen dat ik niet spoor nu met mijn glitter plaatjes maar ach
Lopen hier wel meer rond/quote:Op maandag 2 februari 2015 01:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Douwe heet trouwens
Misschien dat Drakin of Sas het ons kan vertellen... Ik ben geen Friesquote:Op maandag 2 februari 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Komt die kreet eigenlijk daar vandaan?Bobsleën?
Misschien zit er een bekende Fries in die slee?quote:Op maandag 2 februari 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Voor zover ik weet komt hij niet eens uit Friesland, maar misschien zijn ouders of grootouders,quote:
Mata Hari was een Friezin?quote:Op maandag 2 februari 2015 01:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien zit er een bekende Fries in die slee?
Deze bekende Fries ken ik wel:
[ afbeelding ]
Daar was vroeger zelfs een tv-serie over ...quote:Op maandag 2 februari 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Mata Hari was een Friezin?
Nooit geweten....
Ja kwam hier uit ut stedsjequote:Op maandag 2 februari 2015 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Mata Hari was een Friezin?
Nooit geweten....
Waar het boppe van Fryslân boppe vandaan komt bedoel je?quote:Op maandag 2 februari 2015 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
welke serie dan?quote:Op maandag 2 februari 2015 01:06 schreef chufi het volgende:
\
[..]
Daar was vroeger zelfs een tv-serie over ...
ja dat bedoelde ikquote:Op maandag 2 februari 2015 01:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar het boppe van Fryslân boppe vandaan komt bedoel je?
Is een hele kamer voor haar ingericht in het museum, kun je haar danskostuum enzo bewonderen.quote:
Gewoon uit de Friese klei getrokken dus, geinig weetje wel ....quote:Op maandag 2 februari 2015 01:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Is een hele kamer voor haar ingericht in het museum, kun je haar danskostuum enzo bewonderen.
Ze heette gewoon margaratha geertruida
Boppe is iets van boven of de beste dacht ik.quote:
Wat weten jullie toch veelquote:Op maandag 2 februari 2015 01:10 schreef chufi het volgende:
Fryslan boppe [Friesland aan de winnende hand] {na 1950} < fries Fryslân boppe [Friesland boven].
Oke dus Fryslân boppe betekent eigenlijk Friesland de Beste?quote:Op maandag 2 februari 2015 01:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Boppe is iets van boven of de beste dacht ik.
Ja had bijvoorbeeld een dramaserie die heette baas boppe baas.
Ja sommige Friezen kunnen er wel wat vanquote:Op maandag 2 februari 2015 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon uit de Friese klei getrokken dus, geinig weetje wel ....
Zie mijn eerder post..quote:Op maandag 2 februari 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Oke dus Fryslân boppe betekent eigenlijk Friesland de Beste?
Natuurlijk, zo heeft elke provincie toch wel een soortgelijke leus?quote:Op maandag 2 februari 2015 01:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Oke dus Fryslân boppe betekent eigenlijk Friesland de Beste?
quote:Op maandag 2 februari 2015 01:10 schreef chufi het volgende:
Fryslan boppe [Friesland aan de winnende hand] {na 1950} < fries Fryslân boppe [Friesland boven].
Je zal deze wel bedoelen denk ik? Nooit gezien,...quote:Op maandag 2 februari 2015 01:13 schreef chufi het volgende:
Mata Hari - miniserie (1981) in de Internet Movie Database met: Josine van Dalsum
Doutzen, die is wel héél goed geluktquote:Op maandag 2 februari 2015 01:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja sommige Friezen kunnen er wel wat van
[ afbeelding ]
En die van Silvia Kristel natuurlijkquote:Op maandag 2 februari 2015 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zal deze wel bedoelen denk ik? Nooit gezien,...
Dat was toch Emanuelle?quote:Op maandag 2 februari 2015 01:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En die van Silvia Kristel natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |